جدیدترین مدل استایل دانشجویی

با فرا رسیدن پاییز و بازگشایی دانشگاه‌ها زمان آن فرا رسیده است تا به بررسی جدیدترین مدل استایل دانشجویی بپردازیم. حضور در دانشگاه با چالش‌های مالی زیادی همراه است. کاملا طبیعی است که یک دانشجو بخواهد، در میزان هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند. اما این بدان معنا نیست که نمی‌تواند تیپ دانشجویی جذابی داشته باشد. اگر برای پاییز امسال به دنبال این هستید که چطور استایل دانشجویی متفاوت با لباس‌های محدود داشته باشید در این مقاله همراه ما باشید تا با شناخت جدیدترین مدل‌های مانتوهای پاییزی و آموزش نکات استایل دانشجویی خوش‌استایل‌ترین دانشجو در میان هم‌کلاسی‌های خود باشید.

نکات پوششی استایل دانشجویی

خرید آسان و درست لباس برای استایل دانشجویی، منوط به رعایت یک سری چارچوب‌ها و قوانین پوششی دانشگاه‌ می‌باشد که در زیر به آن‌ها اشاره شده است. با رعایت این نکات ساده از دردسرهای خرید لباس‌های زیاد برای استایل دانشجویی آسوده خواهید شد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  • به دنبال استایل‌های خاص نباشید و سادگی را در انتخاب لباس‌ها اولویت قرار دهید.
  • مانتوی دانشجویی شما نباید به هیچ عنوان تنگ یا کوتاه باشد.
  • از ایده‌های استایلی افراد مشهور استفاده کنید و به منظور دستیابی به استایل شخصی، آن‌ها را متناسب با سبک خود، بازسازی کنید.
  • در خرید تیپ دانشجویی هدف خود را قبل از خرید دقیقا مشخص کنید تا در زمان خرید سردرگم نشوید.
  • توجه به شرایط آب و هوا یک نکته مهم در استایل دانشجویی است. به دلیل اینکه ممکن است ساعت‌های طولانی در محیط دانشگاه باشید، در فصل پاییز یک لباس گرم مانند پافر یا هودی به همراه داشته باشید تا در صورت تغییر شرایط آب و هوایی بتوانید از آن استفاده کنید.
  • کفش یکی از المان‌های مهم در این پوشش است. باید حتما از کفش کتانی یا کفش راحتی در محیط دانشگاه استفاده کنید. چون زمان زیادی کفش به پا دارید به هیچ وجه پوشیدن پاشنه بلند و صندل در این محیط را به شما توصیه نمی‌کنیم.
  • استایل دانشجویی با مقنعه گریز ناپذیر است و در واقع مقنعه جزو جذایی‌ناپذیر این استایل است.
  • آرایش دانشجویی سبک مینیمال و آرایش طبیعی بهترین انتخاب خواهد بود.
  • از پوشیدن اکسسوری‌های پر زرق و برق در محیط دانشگاه خودداری کنید.
  • کیف مناسب استایل دانشجویی، کیف‌هایی با بند بلند جادار مثل کیف مسنجر و کیف‌های رسمی با اندازه متوسط است. اما رایج‌ترین کیف کوله‌ پشتی می‌باشد.

اکنون که با قوانین کلی پوشش استایل دانشجویی در ایران آشنا شدید، زمان ایده گرفتن است. در ادامه 10 مدل جذاب استایل دانشجویی به شما معرفی می‌شود.

جدیدترین مدل استایل دانشجویی

استایل دانشجویی کژوال

عکس استایل دانشجویی کژوال

استایل کژوال به استایل روزمره و راحت گفته می‌شود که از مشخصه‌های آن کفش کتانی و مانتوهای ساده و بدون دردسر است. از مشخصه‌های اصلی کژوال‌پوش‌ها توجه خاص به رنگ‌های خنثی و شیک است.

استایل دانشجویی با مانتو یا پالتوی چهارخانه

عکس استایل دانشجویی با مانتو یا پالتوی چهارخانه

چهارخانه یکی از طرح‌های همیشه محبوب است که اتفاقا در لیست ترندهای جدید حضور دارد. ترکیب مانتوی گشاد بلند چهارخانه با شلوار جین و کفش کتانی ظاهری اسپرت به شما می‌بخشد.

خرید انواع مانتو دانشجویی

استایل دانشجویی با مانتوی کبریتی

عکس استایل دانشجویی با مانتوی کبریتی

مخمل کبریتی یکی از پارچه‌های محبوب فصل پاییز است. با مانتوی کبریتی، یک استایل پاییزی کژوال یا وینتیج می‌توان داشت.

استایل دانشجویی با مانتو گشاد

با توجه به مد اورسایز (به انگلیسی oversize)، مانتوی گشاد یکی از آیتم‌های ترندی و راحت برای ساختن استایل دانشجویی است که در کنار مقنعه، کفش کتانی و شلوار مام فیت، شلوار اسکینی یا شلوار راسته عالی به نظر می‌رسد.

استایل دانشجویی با مانتو کمردار

عکس استایل دانشجویی با مانتو کمردار

مانتوی کمردار فرم اندام شما را به فرم ساعت شنی نزدیک می‌کند و باعث باریک‌تر شدن کمر و به طور کلی اندام شما می‌شود. قد شما را به‌واسطه داشتن کمربند، بلندتر نشان داده می‌شود.

استایل دانشجویی با مانتو کتی

عکس استایل دانشجویی با مانتو کتی

مانتو کتی گشاد یک استایل نیمه رسمی به شما می‌دهد که برای محیط دانشگاه بسیار مناسب است. این مانتو در کنار شلوار مام فیت و کفش کتانی استایل دانشجویی دخترانه زیبایی می‌سازد.

استایل دانشجویی با پافر

عکس استایل دانشجویی با پافر

پافر در طی چند سال گذشته بسیار محبوب بوده است. اگر  می‌خواهید پافر آستین‌دار در دانشگاه بپوشید، پیشنهاد ما این است که حتما یک مانتو ساده در زیر آن پوشیده شود، تا در محیط بسته مانند کلاس یا آزمایشگاه، بتوان آن را درآورد. پافر بدون آستین در کنار هودی، پلیور یا مانتو و مقنعه استایل جذابی برای دانشگاه می‌سازد. بعضی پافرها کمربند هم دارند که پوشیدن آن ظاهر شما را ارتقا می‌دهد.

استایل دانشجویی اسپرت

استایل دانشجویی اسپرت با هودی

هودی یکی از آیتم‌های استایل کژوال و اسپرت است. اگر به استایلی راحت علاقه دارید هودی بپوشید. اما حواستان باشد باید از هودی روی مانتو یا هودی‌های بلند را انتخاب کنید. هودی در کنار کفش کتانی استایل دانشجویی اسپرت را برای شما می‌سازد.

حتما بخوانید: وسایل مورد نیاز برای سال تحصیلی امسال چیست؟

استایل دانشجویی اسپرت با کت جین

عکس استایل دانشجویی اسپرت با کت جین

کت جین یکی از آیتم‌های کاربردی استایل روزمره است. اگر خواهان ظاهری راحت و در عین حال شیک و اسپرت هستید این کت را انتخاب کنید. در ضمن استایل سرتاپا جین یعنی کت یا مانتوی جین به همراه شلوار جین یکی از ترندهای پرطرفدار است.

استایل دانشجویی کلاسیک با بارانی

عکس استایل دانشجویی کلاسیک با بارانی

ترنچ کت یا بارانی یکی از آیتم‌های ضروری هر کمد لباس کاربردی محسوب می‌شود. این آیتم کلاسیک را به شرطی که با فرم ساده دوخته شده باشد، در هر زمانی می‌توان استفاده کرد و هیچ گاه از مد نمی‌افتد. اگر می‌خواهید در عکس های دسته‌جمعی دانشجویی تا سالیان سال به عنوان فردی خوش لباس شناخته شوید، این استایل مناسب شماست.

خرید انواع مقنعه دانشجویی

استایل دانشجویی با حجاب

اگر اندام شما لاغر است یا قدبلند هستید، چادرهای عربی، لبنانی و بحرینی انتخاب مناسبی برای شماست. اگر درشت اندام هستید از چادر دانشجویی یا چادرهای ساده استفاده کنید.

نکات استایل دانشجویی با حجاب
  • برای رنگ دادن به استایل دانشجویی با حجاب کامل از مقنعه یا روسری های رنگی استفاده کنید.
  • چادر بیرونی‌ترین پوشش شماست، پس به هیچ عنوان نباید چروک یا کثیف باشد.
  • طول چادر باید متناسب با قد شما باشد.
  • ست کیف و کفش یا ست روسری و کیف می‌تواند به استایل شما جذابیت دهد.
  • در زمستان سعی کنید از بارانی‌های کم حجم و گرم استفاده کنید تا ظاهر شما حجیم و بزرگ به نظر نرسد.
  • در آرایش بسیار به طبیعی بودن اهمیت دهید و تا جای ممکن سعی کنید در دانشگاه از آرایش لایت استفاده کنید.

عکس استایل دانشجویی با حجاب

مطالب خواندنی: آموزش آرایش لایت و سبک

 

در این مطلب به بررسی جدیدترین مدل‌های استایل دانشجویی پرداختیم. برای روزهای بارانی و سرد فصل پاییز، پوشیدن مانتو مخمل کبریتی یا پافر و هودی پیشنهاد می‌شود. ترنچ کت یا بارانی نیز یک آیتم ضروری برای هر خانم است که در صورت استفاده از آن، استایل دانشجویی همیشه مد را خواهیم ساخت. برای حجاب کامل می‌توان از چادر استفاده کرد و برای رنگ دادن به این ظاهر، از ست روسری با کفش، کیف یا مانتوی زیر چادر استفاده می‌شود. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و خرید مانتوی دانشجویی را برای شما راحت‌تر کرده باشد.

اکنون شما به ما بگویید، بیشتر چه نوع استایلی در دانشگاه استفاده می‌کنید؟ خرید کدام آیتم دانشجویی برای شما از همه دشوارتر است؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *