استفاده از ریمل ابرو

امروزه استفاده از ریمل ابرو بسیار رواج یافته است. شاید دقت کرده باشید که مدل ابرو تاثیر بسیاری روی چهره دارد. حتی با یک تغییر کوچک در مدل و پهنای ابرو ممکن است به فرد دیگری تبدیل شوید! پس وقتی که آرایش می‌کنید باید به دقت آرایش ابرو را انجام داده تا به زیبایی بیشتر صورت شما کمک کند. برای آرایش ابرو محصولات گوناگونی تولید می‌شود که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود از آن‌ها استفاده کنید.

از جمله این محصولات می‌توان به انواع سایه ابرو، ژل ابرو، پماد ابرو، مداد ابرو و ریمل ابرو اشاره کرد. روش استفاده از هر یک از این ابزار ممکن است با دیگری متفاوت باشد؛ ولی در نهایت همه جهت زیباتر کردن ابروها به کار می‌روند. در ادامه این مطلب در مورد مدل‌های محصولات آرایش ابرو صحبت می‌کنیم و روش استفاده از ریمل ابرو و نحوه لیفت ابرو با ریمل ابرو را برای شما شرح خواهیم داد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع لوازم آرایش ابرو

انواع لوازم آرایش ابرو

قبل از آن‌ که در مورد روش و نحوه استفاده از ریمل ابرو صحبت کنیم، بد نیست تا کمی با انواع لوازم آرایش ابرو آشنا شوید.

سایه ابرو

این محصول بافتی پودری شکل دارد که به صورت فشرده و شبیه به سایه چشم تولید می‌شود؛ با این تفاوت که فرمول آن جهت چسبیدن به تارهای ابرو طراحی شده است. جهت استفاده از سایه ابرو به یک براش احتیاج خواهید داشت. اگر ابروهایی نازک دارید یا یک بخش از ابروی شما دچار کچلی شده است، سایه ابرو برای شما کاملا مناسب خواهد بود.

سایه ابرو هم مثل سایه چشم ریزش دارد؛ پس برای تمیزی آرایش قبل از استفاده از سایه، براش را به خوبی بتکانید. اگر اطراف ابروها پودری شد، فراموش نکنید که آن‌ها را با یک آرایش پاک‌ کن تمیز کنید.

مداد ابرو

مداد ابرو

همان‌طور که از اسم این محصول پیداست، شبیه به مداد است. البته مداد ابرو هم مدل‌های مختلفی دارد. بعضی از آن‌ها همچون مداد معمولی قابل تراشیدن هستند و بعضی دیگر، برای دقت بیشتر، سر نازکی دارند. مداد ابرو برای افرادی که به دنبال پر کردن طبیعی ابروهای خود هستند بسیار مناسب است. چرا که شما با استفاده از نوک مداد قادر هستید در بین ابروهای خود، خطوطی شبیه به تار مو بکشید. فقط برای انجام این کار احتیاج به کمی تمرین خواهید داشت.

قیمت انواع محصولات آرایش ابرو با کیفیت و برند

 

ژل ابرو

اگر ابروهای شما مشکلی ندارد و فقط به دنبال مرتب کردن آن هستید، از ژل‌های ابرو استفاده کنید. ژل ابرو محصولی بی‌رنگ بوده که به صورت ریمل و کاسه‌ای عرضه می‌شود و برای ثابت کردن ابرو به کار می‌رود. اگر تار ابروهای شما بلند و ضخیم است و حالت افتادگی دارد یا دوست دارید که ابروهای شما رو به بالا باشد، از ژل ابرو استفاده کنید. به ژل ابرویی که به حالت ریمل باشد، ریمل ابروی بدون رنگ هم گفته می‌شود. البته یک محصول مشابه ژل ابرو به نام صابون ابرو هم در بازار وجود دارد.

پماد ابرو

پماد ابرو

این محصول هم مثل محصولات قبلی وظیفه اضافه کردن پیگمنت و رنگ به ابرو را بر عهده دارد. بافت پماد ابرو کرمی بوده و به صورت کاسه‌ای در بازار موجود است. بعضی از پمادهای ابرو ضد‌ آب هستند و برای استفاده از آن به یک براش ابرو احتیاج دارید. جهت استفاده از تمام لوازم آرایش ابرو به این نکته دقت داشته باشید که آرایش شما در نهایت قرار است موجب بهتر شدن ظاهر شما شود. پس ابرو را از حالت طبیعی خارج نکنید.

مطالب کاربردی:  طرز استفاده از رنگ ابرو در خانه مثل یک حرفه‌ای

 

ریمل ابرو

ریمل ابرو ظاهری شبیه به ریمل‌های مژه دارد. مثل ریمل مژه بافتی خیس دارد و پس از استفاده خشک می‌شود. تمام محصولات ابرو دارای تنوع در رنگ هستند و شما باید بر اساس رنگ ابروهای خود، رنگ مناسب را انتخاب کنید. انتخاب رنگ اشتباه ظاهری خوب به ابروهای شما نخواهد داد. حالا اگر سوال شما این بوده که چگونه از ریمل ابرو استفاده کنیم، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از ریمل ابرو

نحوه استفاده از ریمل ابرو

روش اول طرز استفاده از ریمل ابرو

قبل از هر چیزی این نکته را یادآوری نماییم که برای آرایش باید پوست شما کاملا تمیز باشد. پس با یک شوینده ملایم، صورتتان را شسته و ابروهای خود را هم از آلودگی و چربی پاک کنید. پس از زدن کرم‌های مراقبتی و در اواسط آرایش نوبت به آرایش ابرو می‌رسد. آرایش ابرو را پس از آرایش چشم و صورت انجام داده تا بتوانید آن را با بقیه صورت هماهنگ کنید.

اول ابروهای خود را با ژل ابرو به سمت بالا حالت بدهید. این کار به شما کمک کرده تا ایرادات ابرو و بخش خالی آن را بهتر ببینید. اجازه دهید تا ژل خشک شود. یک ریمل ابرو مشکی یا رنگی که نزدیک به رنگ ابروهای شما باشد تهیه کنید.

اگر رنگ ریمل ابروی شما تیره باشد، چهره شما را خشن نشان ‌می‌دهد. درب آن را باز کنید و برای گرفتن اضافه مواد، سر براش را به آرامی روی لبه ظرف بکشید. براش را بر روی قسمت داخلی ابرو گذاشته و در جهت رویش مو حرکت دهید تا مطمئن شوید همه تارهای ابرو به مواد آغشته شده باشند. ریمل را فشار دهید تا پوست آن ناحیه هم رنگ شود. در نهایت با یک براش ابروی تمیز، ابروها را به حالت دلخواه حالت دهید.

روش دوم طرز استفاده از ریمل ابرو

نحوه استفاده از ریمل ابرو

اگر پس از استفاده از روش اول از نتیجه به دست آمده راضی نبودید این روش را هم امتحان کنید. مراحل روش اول را تا آخر انجام دهید. فقط نیازی به مرتب کردن ابروها ندارید. یک بار دیگر براش را روی ابروهای خود بگذارید. اما این بار آن را در جهت مخالف رویش ابرو حرکت دهید تا طرف دیگر تارهای ابرو نیز به مواد آغشته شود.

این کار ابروهای شما را پرحجم‌تر نشان می‌دهد. مرحله دوم را زمانی که لایه اول خشک شد انجام دهید. برای مرحله آخر با یک براش آرایشی ابرو، حالت ابروها را اصلاح کنید. یکی از نکات استفاده از ریمل ابرو توجه نمودن به تمیزی اطراف ابرو است. پس از استفاده از ریمل ابرو امکان دارد که مواد به پوست اطراف هم مالیده شود. برای پاک کردن آن از آرایش پاک‌ کن استفاده کنید.

مطالب پربازدید:  آموزش کامل 5 مدل آرایش ابرو در خانه

 

سخن پایانی

برای زیبایی ابروها محصولات بسیاری تولید شده که به معرفی آن‌ها پرداختیم و به سوال چگونه ریمل بزنیم پاسخ دادیم. این انتخاب شماست که در نهایت از کدام یک از محصولات استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که شب نسبت به پاک کردن ریمل ابرو و باقی آرایش اقدام کرده تا پوست سالمی داشته باشید و دچار ریزش ابرو و مژه نشوید چرا که ریزش مو از عوارض ریمل ابرو در طولانی مدت است.

تارهای مژه، ابرو و سر افزون بر زیبایی، وظیفه محافظت از پوست آن بخش را بر عهده دارند. پس باید به صورت عالی از آن‌ها مراقبت کرد و لوازم آرایش آن‌ها را از فروشگاه لوازم آرایشی معتبر تهیه کرد.

 

منبع : nyxcosmetics

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *