25 مدل مانتو مخمل مجلسی جدید؛ در مهمانی‌ها مانند الماس بدرخش

پارچه مخمل به دلیل زیبایی و شکوهی که دارد، برای مهمانی‌های رسمی کاربرد زیادی دارد؛ زیرا در عین احساس راحتی و آزادی، استایل شما را شیک‌تر نشان می‌دهد.

مدل مانتو مخمل مجلسی از پرطرفدارترین و مورد علاقه‌ترین انتخاب‌های بانوان ایرانی در فصل پاییز و زمستان است. این مانتوها با استفاده از پارچه مخملی بافته شده، به زنان جذابیت و زیبایی که به دنبال یک لباس مناسب و با سبک خاصی هستند، ارائه می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل‌های مخملی مانتو با رنگ‌ها و الگوهای متنوعی طراحی می‌شوند تا به تمام سلیقه‌ها و سبک‌های مختلف پاسخگو باشند. اگر به دنبال یک مانتو مخمل مجلسی و جذاب برای مهمانی‌ها و مناسبت‌های خاص هستید، مدل‌های مانتو مخمل می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشند.

شاید تاکنون در فروشگاه اینترنتی لباس، بخش کوچکی از مدل مانتو مخمل مجلسی را دیده باشید و با مدل‌های جدید سال 2024 آشنا نباشید، به همین دلیل در این مقاله، قصد داریم به بررسی ٢۵ مدل جدید مانتو مخمل مجلسی ۱۴۰۲، بپردازیم. با بکار بردن هر‌کدام از این موارد در مهمانی‌ها مانند الماس بدرخشید.

عناوین مقاله ...

شماره یک: مدل مانتو مخمل با آستین‌های توری

مدل مانتو مخمل با آستین‌های توری

مانتو مخمل مجلسی شیک با آستین‌های توری با جنس پارچه مخمل ترک می‌تواند یکی از بی‌نظیر‌ترین استایل‌ها را برای شما بسازد.

شماره دو: مدل مانتو مخمل مجلسی کوتاه سیاه سفید

مانتو مخمل مجلسی کار شده کوتاه

یکی از مدل‌های مانتو مخمل جدید این مدل مانتو مجلسی مخمل کارشده با جنس مخمل پولک دوزی شده و آینه دوزی شده است. با انتخاب این مانتو مخمل مجلسی کوتاه، در مهمانی‌ها مانند الماس بدرخشید.

شماره سه: مدل مانتو مخمل مجلسی گلدار

مانتو مخمل مجلسی گل‌دار

با انتخاب مانتو مخمل مجلسی گل‌دار، در مهمانی‌ها مانند الماس بدرخشید. این مانتو مخمل مجلسی سوزن دوزی شده با رنگ و طرح دلربایش به شما استایل شیک‌تری را هدیه می‌دهد.

شماره چهار: مدل مانتو مخمل مجلسی زنانه گلدوزی شده

مانتو مخمل مجلسی زنانه

اگر به‌دنبال مانتو مخمل مجلسی زنانه هستید، به شما این استایل را پیشنهاد می‌دهیم. این مدل مانتو می‌تواند استایل شما را با گلدوزی‌های وزین خود زیبا‌تر کند.

شماره پنج: مدل مانتو مخمل مجلسی کار شده

مدل مانتو مخمل مجلسی کارشده

مانتو مخمل مجلسی کارشده شاهکاری در عرصه دوخت مانتو‌های مخمل به‌شمار می‌رود. اگر مانتویی کارشده با هنر دست می‌خواهید به شما پیشنهاد انتخاب این مانتو مخمل مجلسی شیک جواهردوزی شده را می‌دهیم.

شماره شش: مانتو مخمل شطرنجی کارشده

مانتو مخمل مجلسی کارشده

اگر مانتویی مناسب برای فصل بهار می خواهید، این مانتو مخمل مجلسی شیک سوزن و پولک دوزی شده را انتخاب کنید.

شماره هفت: مانتو مخمل مجلسی کوتاه

مانتو مخمل مجلسی کوتاه

یکی از زیباترین مدل‌های مانتو مخمل، متعلق است به این مانتو مخمل کوتاه است که در عین سادگی باعث می‌شود در استایل جدیدتان مثل ماه بد‌رخشید.

شماره هشت: مانتو مخمل مجلسی جدید

مدل جدید مانتو مخمل مجلسی

مدل جدید مانتو مخمل مجلسی در سبک هندی با پارچه زیبای سوزن دوزی شده، استایل شما را زیبا‌تر می‌کند. پارچه زیبای سوزن دوزی شده این مدل مانتو باعث می‌شود که در استایل خود هنر دست را نیز داشته باشید.

شماره نه: مانتو مخمل مجلسی شیک

مانتو مخمل مجلسی شیک

مانتو مخمل کتی مزونی، با طرح پارچه بته جقه‌‌اش باعث می‌شود بیشتر از پیش بد‌رخشید. این کت زیبا مناسب برای مهمانی‌های رسمی شما است.

شماره ده: مانتو مخمل مجلسی کوتاه کارشده

مانتو مخمل مجلسی کوتاه

مانتو مخمل کوتاه با رنگ سبز زمردی و مشکی فاخر چشم‌نواز خواهد بود. رنگ زمردی و مشکی این لباس باعث می‌شود که شما زیباتر و بااصالت‌تر دیده شوید.

قیمت انواع مانتو زنانه شیک و لاکچری ترند

 

شماره یازده: مانتو مخمل کارشده

مانتو مخمل کارشده

اگر به‌دنبال مانتو مجلسی کارشده می‌گردید، جای دوری نروید؛ زیرا ما به شما این مانتو مخمل مجلسی کوتاه را که هنر دست است، معرفی می‌کنیم. این مدل مانتو مجلسی شیک با هنر‌مندی تمام، آینه دوزی شده است.

شماره دوازده: مانتو مخمل مجلسی بلند مشکی

مانتو مخمل مجلسی بلند مشکی

شاهکار دیگر در عرصه دوخت مانتو مخمل مجلسی متعلق است به این مدل مانتو مخمل مجلسی بلند که دور تا دور آن با هنر دست، جواهر دوزی شده و می‌تواند درخشش را به استایل شما هدیه دهد.

شماره سیزده: مدل مانتو مخمل مجلسی کتی ریش ریشی

مانتو مخمل مجلسی کوتاه ریش ریشی

سبکی متفاوت در عرصه دوخت مانتو مخملی مجلسی متعلق است به مانتو مخمل مجلسی ریش ریشی با طرح سنتی که رنگ‌های شاد آن جلوه خاصی را به تیپ شما می‌بخشد.

شماره چهارده: مانتو مخمل کارشده دخترانه

مانتو مخمل کارشده دخترانه

مانتو مخمل مجلسی دخترانه با رنگ‌های کاربردی یکی از زیباترین مدل‌های مانتو مخمل است که با رنگ دلربایش، استایل شیکی برای شما را خواهد ساخت.

شماره پانزده: مانتو مخمل مجلسی بلند سوزن‌دوزی شده

مانتو مخمل مجلسی بلند

مدل مانتو مخمل مجلسی در همه مکان‌ها می‌تواند با جلوه‌ای خاص و چشم‌نواز، ترکیب رنگ‌هایش را به رخ هر کسی بکشد. اگر به‌دنبال مانتو مخمل مجلسی بلند هستید، با انتخاب این مدل مانتو مخمل مجلسی مشکی سوزن دوزی شده در مهمانی‌ها مانند الماس بدرخشید.

مطالب مرتبط:  40 مدل لباس مجلسی مخمل ترند مناسب بانوان لاکچری‌پسند

 

شماره شانزده: مانتو مخمل مجلسی کوتاه

مانتو مخمل مجلسی کوتاه

سادگی، همه چیز است. اگر به دنبال تهیه مانتو مخمل مجلسی کوتاه با ظرافت خاص و دخترانه هستید، پیشنهاد ما به شما این است، برای یکبار هم که شده این استایل را انتخاب کنید.

شماره هفده: مانتو مخمل مجلسی شیک

مانتو مخمل مجلسی شیک

به شما قول می‌دهیم بعد از انتخاب این مانتو مخمل زنانه مجلسی ، هرکسی که شما را ببیند، مانتوی شیک شما خواهد پسندید.

شماره هجده: مانتو مخمل مجلسی بلند

مانتو مخمل بلند

مانتو مخمل مجلسی بلند یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای مهمانی‌های به شمار می‌رود. این مانتو مخمل بلند سبز رنگ، تماما کار دست بوده و با نوار هندی دور دوزی شده است.

شماره نوزده: مانتو مخمل مجلسی گلدار

مانتو مخمل مجلسی گلدار

مدل کت مخملی با جنس لطیفش شاهکاری در مدل مانتو مخمل گل‌دار مجلسی گلدار است. رنگ مشکی فاخر آن با گل‌های بهاری اش استایل شما را زیباتر می‌کند.

شماره بیست: مانتو مخمل مشکی

مدل مانتو مخمل مجلسی مشکی

اگر به‌دنبال مانتو مخمل مشکی مجلسی مشکی هستید، مانتو مخمل مشکی گلدار می‌تواند شما را به هدفتان نزدیک‌تر کند. درواقع گل‌های قسمت پایین، این مانتو را از یکنواختی خارج می‌کند.

مطالب کاربردی:  40 مدل مانتو مجلسی شیک مزونی

 

شماره بیست و یک: مدل مانتو مخمل مجلسی شیک با ترکیب رنگ‌های شاد

مدل مانتو مخمل مجلسی شیک

اگر مانتو‌های خوش آب و رنگ را می‌پسندید، ما به شما مدل مانتو مخمل آبرنگی را پیشنهاد می‌دهیم. طرح آبرنگی این مدل استایل شما را متمایزتر از همیشه نشان خواهد داد.

شماره بیست و دو: مانتو مخمل مجلسی گلدار با ترکیب رنگ‌های شاد

مانتو مخمل مجلسی با رنگ های شاد

این مانتو مخمل مجلسی گلدار ترکیب رنگ فوق‌العاده زیبایی دارد که روی تن بی‌نظیر به‌نظر می‌رسد. اگر به رنگ‌ها علاقه دارید و می‌خواهید حسی از طبیعت را در استایل خود تجربه کنید، مانتو مخمل مجلسی طرح گل‌دار انتخاب مناسبی خواهد بود.

شماره بیست و سه: مانتو مخمل مشکی بلند

مانتو مخمل مجلسی مشکی بلند

انتخاب دیگر مانتو مناسب مجلسی برای شما می‌تواند، مدل مانتو مخمل مشکی در طرح خفاشی باشد. اگر قد بلندی دارید، مانتو مخمل مجلسی شیک در طرح خفاشی برازنده شما است.

شماره بیست و چهار: مانتو مخمل مجلسی کوتاه

مدل مانتو مخمل مجلسی کوتاه

اگر به دنبال مانتو مخمل مجلسی کوتاه برای مهمانی پیش رو هستید، پیشنهاد ما به شما مدل مانتو مخمل کوتاه با ظرافت دخترانه است.

شماره بیست و پنج: مانتو مخمل مجلسی زنانه

مانتو مخمل مجلسی زنانه

یکی از سبک‌های مانتو مخمل مجلسی زنانه متعلق به طرح خفاشی است. این مدل مانتو در طرح خفاشی بسیار منحصر‌به‌فرد خواهد بود.

مطالب پربازدید:  45 مدل مانتو جلو باز شیک و لاکچری ترند 1402

 

با ایده گرفتن از این 25 مدل مانتو مخمل مجلسی جدید 1402، در مهمانی ها مانند الماس بدرخش.

در این مقاله، ٢۵ مانتو جدید مخمل مجلسی ١٤٠٢ مورد بررسی قرار گرفت. با انتخاب هر یک از این مدل‌ها در مهمانی‌ها مانند الماس بدرخشید. شما می‌توانید با ایده گرفتن از این مدل‌ها، خوش استایل و زیبا‌تر به نظر برسید. انتخاب هر‌کدام از این مدل‌ها می‌تواند، جلوه‌ای خاص به‌ شما هدیه دهد. همچنین اگر نیاز به مدل‌های بیشتری در زمینه استایل با مدل مانتو مخمل مجلسی دارید، مدل‌های موجود در فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه را بررسی کنید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “25 مدل مانتو مخمل مجلسی جدید؛ در مهمانی‌ها مانند الماس بدرخش

  1. سماوات گفت:

    مدل 4 بهترینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *