آشنایی با برند ویکتوریا سکرت و نحوه تشخیص اصل از فیک آن

کمپانی ویکتوریا سکرت در سال 1977 توسط روی ریموند و همسرش راه اندازی شد. این زوج اولین فروشگاه خود را در پالو آلتو افتتاح کرده و بعد از آن 5 شعبه دیگر به مغازه اصلی اضافه کردند. در سال 1982 روی ریموند شرکت خود را به ارزش یک میلیون دلار به لس وکسنر (ثروتمندترین فرد ایالت اوهایو) فروخت. فقط ده سال طول کشید تا این فرد یک برند میلیارد دلاری بسازد.

ویکتوریا سکرت کار خود را در ابتدا با تولید لباس زیر زنانه و لباس زیر مردانه آغاز کرد اما به مرور زمان توانست با گسترش کار خود وارد دنیای اعجاب انگیز عطرها و رنگ‌ها شود. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره محصولات این برند صحبت کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

محصولات برند ویکتوریا سکرت

این برند محصولات چندان متنوعی در لوازم آرایشی بهداشتی تهیه و تولید نکرده است. اگر چه شما می‌توانید رژ لب‌های مارک ویکتوریا را در بازار پیدا کنید، اما بیشترین تمرکز این برند روی تولید انواع ادکلن و بادی میست است. تنوع ادکلن ویکتوریا سکرت بسیار زیاد بوده و در ادامه ما قصد داریم به چند نمونه معروف و پرطرفدارتر را معرفی کنیم.

ادکلن بامب شل

اگر در جستجوی یک ادکلن خنک هستید، بامب شل مخصوص شما است.

عطر زنانه ویکتوریا سکرت بامب شل را در سال 2010 میلادی به بازار معرفی کرد. این ادکلن مناسب بانوان طراحی شده و رایحه آن خنک است. مارک کنیتکوسکی و آدریانا مدیانا نت پایانی عطر را با استفاده از انواع میوه مانند پشن فروت، گریپ فروت، آناناس و توت فرنگی و نت میانی را از انواع گل‌های ارکیده، یاس و زنبق دره ساخته‌اند. طراحان، نت اولیه عطر را نیز طبق معمول از رایحه لیمو و نارنج مورد استفاده قرار داده‌اند.

ادکلن نایت

ادکلن نایت

ویکتوریا سکرت نایت را در سال 2013 برای استفاده بانوان طراحی کرد. لوکاس سوزاک طراح اصلی این ادکلن برای ساخت سه نت کمی متفاوت‌تر عمل کرد. برای ساخت رایحه دل‌انگیز و فراموش نشدنی این ادکلن نت اولیه از آب دریا، ارکیده، لیمو و گل یاس تشکیل شد و نت میانی و قلب عطر از میوه آلو، گل بنفشه، میوه پرتقال و گل شیپور ساخته شد.

لوکاس سوزاک در صدد ساخت نت پایانی عطر ویکتوریا سکرت بود و تلاش کرد که این قسمت را کمی تحریک آمیز و قابل توجه بسازد. خود او در باره ساخت نت پایانی گفت زمانی در یک مراسم شرکت کردم و زن زیبایی را دیدم که حتی بعد از رفتنش رد زیبایی خود را در آن محل باقی گذاشت.

پس سعی کردم عطری بسازم که حتی بعد از ترک محل رایحه آن همچنان مشام افراد را پر کند. او برای رسیدن به این هدف از آلو سیاه، سیب، گل‌های خاص (مانند گل ساحلی همپتون)، بوربون، وانیل و چوب دریفت استفاده کرد. این برند مدل نایت را به صورت ادوپرفیوم 50 و 100 میلی‌لیتر تولید کرده است. همچنین این مدل، بادی میست و لوسیون بدن نیز دارد.

ادکلن اسکندلوس

ادکلن اسکندلوس

ویکتوریا سکرت اسکندلوس را از ادغام انواع گل‌ها و میوه‌ها طراحی کرد. طراح اصلی این عطر خانم گیل کلیوین است و نت پایه را از از پرالین شیرین، نت میانی گل پیونی و نت بالایی را از میوه تمشک ساخته است.

این مدل در پاییز 2014 و توسط یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت به نام یاسمین توکس معرفی شد. رایحه این ادکلن، گرم و شیرین (به خاطر استفاده از پرالین) بوده و ضربان قلب را زیاد می‌کند. ماندگاری رایحه نت پایه بسیار بالا است و در ابتدا بوی تمشک و در انتها با بوی شکلات ادغام خواهد شد. از این مدل بادی میست، لوسیون بدن و شمع معطر نیز ساخته شده است.

ادکلن تیس

تیس عطری است زنانه و جذاب

ویکتوریا سکرت تیس را در جولای سال 2010 از مجموعه Sexy Little Things Noir عرضه کرد. ساخت این ادو پرفیوم از ترکیب شگفت انگیز میوه‌های آبدار و گل‌های عاشقانه الهام گرفته است.

ترکیب اصلی بر پایه وانیل، گلابی و گاردنیا بوده و با یک طراحی زیبا در اختیار علاقمندان این برند قرار گرفته است. نت اولیه را از سیب قرمز، پرتقال ماندارین و میوه لیچی ساخته‌اند و نت میانی از گل یاس، مگنولیا و نخود شیرین تشکیل شده است. برای نت اصلی که ماندگاری و رایحه بی‌نظیری داشته باشد از وانیل، پرالین، عنبر، مشک و چوب صندل استفاده شده است.

قیمت ترندهای عطر و ادکلن ویکتوریا سکرت

 

بادی اسپلش

بادی اسپلش‌های ویکتوریا سکرت از معروف‌ترین محصولات این برند هستند.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت یکی از محصولات بسیار پرطرفدار این برند است. اغلب بادی اسپلش‌های این برند ضد حساسیت بوده و خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست را دارند. بادی میست در واقع یک نوع خوشبو کننده بدن بوده که از ادکلن مردانه هم سبک‌تر است و معمولا بعد از حمام و برای تمامی قسمت‌های بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بادی اسپلش‌های برند ویکتوریا سیکرت ماندگاری بالاتری نسبت به همتایان خود دارند و روی لباس لک ایجاد نمی‌کنند. انواع رایحه برای طبع‌های مختلف از سمت این برند تهیه شده و افراد با سلایق گوناگون می‌توانند محصولات این برند را تهیه کنند.‌

چگونه ویکتوریا سکرت اصل را از فیک تشخیص دهیم

متاسفانه در بازار نمونه‌های فیک تمامی برندها حتی برندهای داخلی وجود دارد. در مورد برندهای معروفی مانند ویکتوریا سیکرت این احتمال بالا رفته و گاهی اوقات حتی تشخیص نمونه اصل از فیک غیر ممکن می‌شود. بهترین و اولین راه برای اینکه از خرید یک محصول فیک جلوگیری شود، تهیه آن از فروشگاه آنلاین و فیزیکی قابل اعتماد و نمایندگان فروش محصول است. اما گاهی در همین فروشگاه‌های معتبر و معروف ممکن است اجناس فیک فروخته شود. پس بهتر است قبل از خرید به چند نکته توجه کرد.

  • به فونت نوشته شده روی محصول دقت کنید، فونت به کار رفته در نمونه اصلی و فیک معمولا متفاوت است.
  • به برچسب روی محصول دقت کنید. مثلا برچسب ویکتوریا سکرت مشکی است و در مقابل نور نباید پشت برچسب دیده شود.
  • به قیمت محصول توجه کنید. این برند، جزء مارک‌های لاکچری محسوب شده و در نمونه‌های فیک تفاوت قیمت آشکاری وجود دارد.
  • در موقع خرید ادکلن وقتی نازل را فشار می‌دهید، نت آغازین نقش بسیار مهمی را در انتخاب ایفا می‌کند. دقت کنید که نباید به سرعت از بین رود و به بوی آن نیز توجه کنید. زیرا این نت نقش مهمی در تاثیرگذاری دارد زیرا عطر ادکلن را به شما معرفی می‌کند
  • در هنگام خرید بادی اسپلش ظرف را کمی تکان دهید. درست است که در نمونه اصلی هم درون ظرف کف ایجاد می‌شود اما نمونه فیک حباب‌های بزرگتر و بیشتری تولید می‌کند. ماندگاری این حباب‌ها در نمونه فیک بیشتر است.

مطالب دیدنی:  کاندیداهای بهترین عطر شنل زنانه کدام اند؟

برندی که فقط یک دهه طول کشید تا جهانی شود

ویکتوریا سکرت، یک برند نام آشنا و جهانی بوده که اغلب افراد حتی اگر از محصولاتش استفاده نکرده باشند، نامش را شنیده‌اند. این برند که ابتدا توسط زن و شوهری طراحی شد، بعدها توسط یک میلیونر جهانی شد. محصولات این برند شاید چندان تنوع در لوازم آرایشی نداشته باشند اما در حیطه عطر و ادکلن پرچم‌دار است. نمونه فیک این محصول بسیار زیاد بوده و باید هنگام خرید نهایت دقت را به کار برد. نظر شما چیست؟ آیا تاکنون از محصولات این برند استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : businessinsider

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *