تینت مژه چیست

تینت مژه چیست؟ تینت مژه فرآیندی بوده که در آن مژه‌ شما به رنگ دلخواه در می‌آید و بر زیبایی مژه و چشم شما با تاکید بر حالت طبیعی آن می‌افزاید. به طور معمول برای تینت مژه از رنگ‌‌هایی بر پایه‌ گیاهی استفاده شده تا در چشم‌ها حساسیتی به وجود نیاید. در رابطه با عوارض تینت مژه و کاربرد تینت مژه و قیمت تینت مژه مدیسه به شما پاسخ می‌دهد. با ما همراه باشید.

تصور کنید هر روز با مژه‌های تیره و بلند که به زیبایی چشم‌هایتان را قاب می‌کنند از خواب بیدار می‌شوید. این همان کاربرد تینت مژه است. این راه‌ حل آرایشی نیمه‌ دائمی شامل استفاده از رنگ مخصوص به مژه‌ها شده که در نتیجه ظاهری تیره‌تر و واضح‌تر ایجاد می‌کند. بر خلاف دردسرهای استفاده روزمره از ریمل، تینت مژه اثر ماندگاری بیشتری داشته و آن را برای کسانی که به دنبال زیبایی بی‌ دردسر هستند، انتخابی مناسب می‌کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تینت مژه چیست؟

تینت مژه چیست؟

تصور کنید هر روز با مژه‌های تیره و بلندی که به زیبایی چشمان شما را قاب می‌کنند از خواب بیدار می‌شوید ( این دقیقا همان چیزی بوده که تینت مژه ارائه می‌کند. این راه‌حل آرایشی نیمه‌دائمی شامل به کارگیری از رنگ مخصوص در مژه‌ها شده که در نتیجه ظاهری تیره‌تر و واضح‌تر و سبب پر پشت شدن مژه می‌شود. بر خلاف دردسرهای استفاده روزانه از ریمل، تینت مژه دوام و ماندگاری بیشتری داشته و آن را برای اشخاصی که به دنبال جذابیت بی‌دردسر هستند، انتخابی مناسب می‌کند.

ریمل خشک شده رو دور نندازید. شاید باورش سخت باشد اما ریمل جزو لوازم آرایشی بهداشتی بوده که اگر خشک شده باشه قابل ترمیم است و می‌توانید به سادگی با چند ترفند حرفه‌ای آن را دوباره بازیابی نمایید.

مزایای تینت مژه چیست؟

مزایای تینت مژه چیست؟

اگر برای شما سوال پیش آمده که مزایای تینت مژه چیه؟ باید به بررسی مزایای متعددی که تینت مژه مثل کاشت مژه را به انتخابی محبوب در میان علاقه‌مندان به زیبایی تبدیل می‌کند، بپردازیم:

جذابیت چشم: مژه‌های تیره کنتراست قابل ‌توجهی در مقابل سفیدی چشم شما ایجاد کرده و بلافاصله آن‌ها را برجسته‌تر و جذاب‌تر جلوه می‌دهد.

استفاده آسان: با روتین روزانه ریمل خداحافظی نمایید! با مژه‌‌های تینت ‌شده، می‌توانید از تجمل مژه‌هایی زیبا و تیره‌تر و بدون نیاز به استفاده مداوم از ریمل لذت ببرید.

ایده‌آل برای سبک زندگی فعال: چه در حال رفتن به باشگاه باشید و چه در فعالیت‌های آبی، تینت مژه دست‌ نخورده باقی مانده و زیبایی را در تمام طی روز برای شما فراهم می‌نماید که در برابر عرق و آب مقاوم است.

دوستدار آلرژی: برای افرادی که به ریمل حساسیت دارند یا چشم‌های حساس دارند، تینت مژه جایگزین مناسبی بوده که موجب تحریک یا ناراحتی نمی‌شود.

لمینیت مژه

لمینت مژه

بیایید یکی دیگر از روش‌های محبوب و پرطرفدار زیبایی مژه را به شما معرفی نماییم ( این فرایند نوآورانه، رویکرد متفاوتی جهت داشتن مژه‌های خیره‌کننده دارد). برخلاف تینت که بر روی رنگ تمرکز دارد، لمینت مژه با هدف بلند نمودن و فرم بخشیدن به مژه‌ها، همچنین ایجاد جلوه‌ای چشمگیر فراهم شده است. با استفاده از محلول‌ها و ابزارهای طراحی شده به‌خصوص، با لمینیت مژه به یک فر نیمه‌دائمی دست می‌یابد.

تفاوت‌ کلیدی میان تینت مژه و لمینت مژه

تفاوت‌ کلیدی میان تینت مژه و لمینت مژه

نمی‌توانید میان تینت مژه و لمینت مژه، یکی را انتخاب نمایید؟ آرزوی داشتن ظاهری زیبا و درعین‌حال طبیعی دارید یا به مژه‌هایی پررنگ و پر زرق‌وبرق علاقه دارید؟ در صورتی که می‌خواهید انتخابی آگاهانه داشته باشید تا با خواسته‌های شما همسو باشد، همراه ما باشید. درحالی‌که هم تینت مژه و هم لمینیت مژه فواید منحصربه‌فرد خود را دارند، درک تفاوت‌های کلیدی که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، ضروری است:

هدف

تینت کردن مژه‌ها در درجه اول تاکید بر تقویت رنگ مژه‌ها دارد، درحالی‌که لمینیت مژه تاکید بر ایجاد جلوه‌ای برجسته و فر دارد.

مدت‌زمان

تفاوت‌ کلیدی میان تینت مژه و لمینت مژه

تینت کردن مژه به صورت معمول بین چهار الی شش هفته با توجه به رشد مژه‌ها دوام می‌آورد، درحالی‌که لمینیت مژه می‌تواند تاثیرات خود را برای شش تا هشت هفته حفظ نماید.

نگهداری

مژه‌های تینت شده به حداقل نگهداری احتیاج دارند، درحالی‌که ممکن است لمینیت مژه به مراقبت بیشتری احتیاج داشته باشد، مثل اجتناب از قرارگرفتن در معرض آب بیش از اندازه یا محصولات زیبایی خاص. پاک کردن ریمل ضدآب کار راحتی نیست و دشوار بودن آن ممکن است شما را از استفاده از ریمل به کل منصرف نماید. ولی روش‌های گوناگونی جهت پاک کردن ریمل وجود دارد .

ظاهر

مژه‌های تینت شده ظاهری طبیعی و ظریف را ارائه داده  که برای افرادی که به دنبال زیبایی روزمره هستند، فوق‌العاده است. درمقابل، مژه‌های لمینت شده ظاهری جذاب و چشمگیر را ارائه می‌دهند.

آمادگی برای تینت کردن مژه

آمادگی برای تینت کردن مژه

شروع سفر تینت کردن مژه جهت اطمینان از یک تجربه موفق به چند مرحله ضروری تقسیم‌بندی می‌شود:

مشاوره: یک متخصص زیبایی حرفه‌ای به ‌دقت رنگ طبیعی مژه شما را ارزیابی کرده و در مورد نتیجه دلخواه با شما صحبت می‌کند و اطمینان حاصل می‌نماید که این روش با انتظارات شما تطابق داشته باشد.

تست پچ: 24 تا 48 ساعت پیش از شروع فرایند تینت کردن، تست پچ انجام می‌گیرد. این آزمایش هرگونه آلرژی بالقوه یا واکنش نامطلوب به تینت را بررسی کرده و ایمنی شما را تضمین می‌نماید.

پاک‌سازی: دور چشم کاملا تمیز شده و هرگونه اثری از آرایش، چربی یا مواد زائد که ممکن است روند تینت نمودن را مختل نماید از بین می‌رود.

قیمت انواع محصولات آرایش چشم اورجینال

 

فرایند تینت کردن مژه‌ها

فرایند تینت کردن مژه‌ها

در طی فرایند تینت کردن مژه، متخصص زیبایی با جادوی خود مژه‌های رویایی شما را ایجاد می‌کند:

محافظت از پوست: جهت محافظت از پوست اطراف، یک سد محافظ مثل وازلین یا پد چشم، با ظرافت اعمال شده و از آن در مقابل تینت‌های رنگی محافظت می‌کند.

کاربرد رنگ: یک هنرمند ماهر، رنگ را با دقت روی مژه‌های شما اعمال کرده و پوشش یکنواختی را از ریشه تا نوک آن تضمین می‌نماید.

زمان پردازش: رنگ برای مدت ‌زمان مشخصی روی مژه‌ها باقی می‌ماند، به طور معمول حدود 10 تا 15 دقیقه، به رنگ اجازه داده تا با مژه‌ها تطبیق شود و به آن بپیوندد و در نتیجه یک تغییر جذاب ایجاد می‌کند

مراقبت‌های نهایی: بعد از اتمام زمان پردازش، رنگ به‌آرامی پاک شده و هر رنگ اضافی با دقت تمیز می‌شود. ممکن است برای اطمینان از دوام تینت مژه‌های خود، دستورالعمل‌های مراقبتی شخصی دریافت نمایید.

کاربرد تینت مژه

کاربرد تینت مژه

چشمان خود را با مژه‌های تیره‌تر که زیبایی طبیعی شما را افزایش می‌دهد، مزین نمایید. با روتین روزانه ریمل خداحافظی کرده و از جایگزینی استفاده نمایید که کم‌ترین میزان نگهداری را دارد، جلوه چشم شما را بهبود بخشیده و سبک زندگی فعال شما را کامل می‌کند. درحالی‌که تینت کردن مژه و لمینیت مژه رویکردهای مختلفی را برای داشتن مژه‌های جذاب ارائه می‌دهند، انتخاب نهایی به ظاهر و ترجیحات دلخواه شما بستگی دارد.

به خاطر داشته باشید، سپردن مژه‌های خود به یک متخصص زیبایی حرفه‌ای تجربه‌ای ایمن و استثنایی را تضمین می‌نماید. جهت حفظ شادابی و ماندگاری مژه‌های رنگی خود، نکات مراقبت بعد از آن را رعایت نمایید و به آن‌ها اجازه دهید جهان را با جذابیت فریبنده خود مسحور نمایند.

مطالب کاربردی:  پرایمر مژه چیست و نحوه صحیح استفاده از آن چگونه است

 

عوارض جانبی احتمالی تینت مژه

عوارض جانبی احتمالی تینت مژه

درست است که این روش جهت رنگ کردن مژه بی‌خطر است، ولی به این شرط که توسط یک متخصص زیبایی آموزش دیده و معتبر اجرا گردد. چنانچه تینتینگ توسط افراد بی‌تجربه و بدون مهارت صورت گیرد؛ می‌تواند صدمات جدی به چشم وارد نماید. چنانچه قصد انجام تینتینگ مژه دارید حتما به یک سالن زیبایی معتبر مراجعه کرده و مطمئن شوید که از مواد درجه یک و بهداشتی استفاده می‌کنند.

حتما پیش از انجام کار درمورد محتویات پد ژل و کرم‌هایی که احتمال دارد برای اطراف چشمان شما استفاده کنند سوال بپرسید تا مطمئن شوید چشم یا پوست اطراف آن دچار حساسیت نمی‌شود.

انجام تینتینگ مژه فقط برای این افراد ممنوع است:

  • کسانی که به مواد موجود در رنگ موها یا رنگ مژه حساسیت دارند.
  • افرادی که مشکلات چشمی جدی دارند.
  • کسانی که چشم‌هایشان آسیب دیده و هنوز به بهبودی کامل نرسیده‌اند.
  • همچنین ممکن است نتیجه‌ تینتینگ برای کسانی که مژه‌ مشکی دارند، چندان قابل مشاهده نباشد. چنانچه مژه‌های مشکی دارید و به دنبال راهی جهت بهبود ظاهر آن‌ها هستید، بهتر است از لیفت مژه یا اکستنشن مژه استفاده نمایید.

پیش از انجام تینتینگ این موارد را بررسی کنید

عوارض جانبی احتمالی تینت مژه

  • رنگی هماهنگ با رنگ طبیعی موهای خود انتخاب نمایید.
  • پیش از انجام رنگ را روی مچ دست تست کرده تا مطمئن شوید به آن حساسیت ندارید.
  • جهت انجام تینتینگ مژه بدون آرایش به سالن زیبایی مراجعه نمایید.
  • هر ماه رنگ را تجدید کنید.
  • پس از رنگ کردن حتما از سرم مژه استفاده کرده تا مژه‌ها قوی بمانند.

نکات نگهداری

نکات نگهداری

هنگامی که از لمینت یا تینت استفاده می‌کنید، باید استفاده از لوازم آرایشی مژه را به کم‌ترین حد ممکن برسانید. استفاده ازریمل سبب شده تا مژه‌های شما به حالت اولیه بازگزدد. تینت کردن همچنین به مراقبت و نگهداری‌های کمتری هم نیاز دارد. شما با توجه به نیازهای خود می‌توانید در انتخاب دو عمل تصمیم‎گیری نمایید.

تینت مژه و ابرو چیست؟

تینت مژه و ابرو چیست؟

تینت ابرو همچون تینت مژه، یک نوع رنگ مخصوص ابرو بوده که منجر به پر و ضخیم دیده شدن تارهای موی ابرو می‌شود.

مطالب پربازدید:  آمبره ابرو چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

 

همه چیز در رابطه با تینت مژه

تا به اینجا به شما گفتیم که تینت مژه چیست، شما با انجام تینت مژه چشمان خود را با مژه‌‌های تیره‌تر که جذابیت طبیعی شما را افزایش می‌بخشد، مزین خواهید نمود. با روتین روزانه ریمل خداحافظی کرده و از جایگزینی استفاده نمایید که کم‌ترین میزان نگهداری را دارد، همچنین جلوه چشمان شما را بهبود می‌بخشد و سبک زندگی فعال شما را کامل می‌کند.

درحالی‌که تینت کردن مژه و لمینیت مژه رویکردهای مختلفی را برای مژه‌های جذاب ارائه می‌دهد ولی انتخاب نهایی به ظاهر و ترجیحات دلخواه شما بستگی دارد. همچنین اگر به یادگیری این ترفند علاقه‌مند هستید، می‌توانید به آکادمی‌های معتبر در زمینه آموزش تینت مژه مراجعه نمایید.

 

منبع : falseeyelashes

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *