کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت

محافظت از پوست به خصوص در برابر اشعه ماورا بنفش و نور آفتاب، نقش مهمی در شادابی و لطافت آن دارد. در این زمینه، بهترین راه مراقبت، استفاده از کرم ضد آفتاب است. بهترین کرم ضدآفتاب روشن کننده پوست نقش بسیار مهمی در جلوگیری از اثرات آسیب زننده اشعه خورشید خواهد داشت. در این مقاله می‌خواهیم درباره کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت صحبت کنیم. اگر شما به این موضوع علاقمند هستید، لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

در ابتدا باید گفت که پوست یکی از حساس‌ترین و مهمترین قسمت‌های بدن انسان است که اغلب افراد اهمیت ویژه‌ای برای آن قائل هستند. به مروز زمان و گذر عمر پوست انسان به دلایل مختلف دچار چین و چروک خواهد شد. اما ما می‌توانیم با رعایت یکسری اصول از پیری زودرس پوست خود جلوگیری کنیم. انجام دادن صحیح و به موقع روتین پوست، به داشتن پوستی زیبا و شاداب کمک می‌کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اما روتین پوست و مراقبت از صورت شامل انجام دادن چه مواردی است؟ استفاده از پاک کننده صورت مناسب و باکیفیت، تونر مخصوص به جنس پوست، آبرسان و مرطوب کننده، استفاده از سرم پوست، بهره گرفتن از خواص انواع ماسک صورت، استفاده از کرم شب پیش از خوابیدن، عدم استفاده از دخانیات، عدم نوشیدن الکل و بالاخره استفاده از ضد آفتاب مناسب و لوازم آرایشی دارای SPF همچون کرم پودر، اهمیت فوق‌العاده‌ای در به تاخیر انداختن پیری پوست دارد.

کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت چه کاری انجام می‌دهد؟

کرم ضد افتاب سفید کننده صورت چه کاری انجام می‌دهد؟

تقریبا همه افراد می‌دانند کرم ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد. کرم ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه های خطرناک UVA و UVB محافظت می‌کند. ضد آفتاب با ایجاد یک یا چند لایه نفوذناپذیر روی پوست، آن را پوشانده و از مبتلا شدن به انواع بیماری‌ها مانند سرطان پیشگیری می‌کند. نکته قابل ملاحظه در اینجا است که شما باید در حدود نیم ساعت قبل از خروج از منزل کرم ضد آفتاب خود را روی پوست بزنید.

در ضمن به خاطر داشته باشید، که بسیاری از متخصصان برای پوست‌های حساس کرم‌هایی به نام کرم روز تجویز می‌کنند و باید در منزل بعد از بیدار شدن از خواب استفاده شود. این کرم‌ها یکی از خاصیت‌هایی که دارند، این است که حتی در برابر نور چراغ منزل نیز از پوست شما محافظت می‌کنند.

اما منظور از کرم ضد آفتاب سفید کننده چیست؟

کرم ضد افتاب سفید کننده صورت چه کاری انجام می‌دهد؟

این مدل ضد آفتاب حاوی ویتامین E و B بوده، که پوست را درخشان و سفید نشان می‌دهد. در اصل این مدل ضد آفتاب برای پوست‌هایی طراحی شده‌اند، که لک ایجاد شده از نور آفتاب را از بین ببرند. استفاده مرتب و به موقع از این مدل، باعث می‌شود، لک پوست به مرور کمرنگ شود و تیرگی نیز کاهش پیدا کند. این مدل ضد آفتاب از تجمع ملاتونین نیز جلوگیری خواهد کرد. در بعضی از برندهای ضد آفتاب روشن کننده پوست، شاهد آبرسانی و مرطوب کنندگی نیز هستیم.

بهترین ضد آفتاب روشن کننده پوست

انتخاب بهترین برای هر شخص با فرد دیگر متفاوت است. هر چند برندهایی هستند، که در طول سالیان دراز خود را به خوبی اثبات کرده و همیشه در جهت ارتقا کیفیت محصولات خود کوشیده‌اند. در ادامه به بررسی چند برند خواهیم پرداخت.

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف

این کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت مخصوص بانوان است. برند سان سیف را کشور خودمان ایران تولید می‌کند و 50 گرم وزن دارد. با استفاده درست و به موقع از این کرم، لک‌ها و تیرگی پوست که بر اثر بالا رفتن سن یا نور خورشید ایجاد شده است، از بین خواهد رفت.

این کرم ضد آفتاب بعد از 4 ساعت نیاز به تجدید داشته و در برابر عرق و شستشو نیز مقاوم است. از دیگر مزایا این کرم می‌توان به مقاومت در برابر آلودگی اشاره کرد.

قیمت بهترین برندهای ضدآفتاب باکیفیت

 

 

کرم ضد آفتاب آردن

کرم ضد آفتاب آردن

کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت زنانه آردن ساخت کشور خودمان ایران است. این برند نام آشنا چندین دهه است، که به تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول است. وزن این کرم 45 گرم بوده و باعث محو تدریجی لک و تیرگی از روی پوست افراد خواهد شد. این کرم خاصیت رطوبت رسانی، روشن کنندگی و جوانسازی داشته و مناسب برای انواع پوست ها است.

کرم ضد آفتاب بایومارین

کرم ضد آفتاب بایومارین

برند ایرانی بایومارین با دارا بودن SPF 50 کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت خشک است. این محصول از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت کرده و به خاطر اینکه مخصوص پوست‌های خشک است، در فرمولاسیون آن از مواد آبرسان استفاده شده است. این کرم نه تنها مانع ایجاد لک روی پوست شما خواهد شد، بلکه لک و تیرگی قدیمی را نیز از بین خواهد برد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه این است که این کرم به دلیل دارا بودن خواص ضد چروکی که دارد، مانع از ایجاد چین و چروک به وسیله نور آفتاب شده و ماده مفید دیگری که در این ضد آفتاب به کار رفته، آلوئه ورا نام دارد که باعث عدم ایجاد التهاب روی پوست خواهد بود.

خاصیت آنتی اکسیدانی این کرم به دلیل وجود روغن هسته انگور است. سعی کنید حداقل نیم ساعت قبل از ترک منزل کرم را به پوست خود برنید و بعد از دو ساعت آن را ترمیم کنید.

کرم ضد آفتاب مورد

کرم ضد آفتاب مورد

کرم ضد آفتاب سفید کننده خارجی برند Murad محصول کشور آمریکا است. نام این برند برگرفته از نام هاروارد مورد، محقق برجسته‌ای که به عنوان پدر درماتولوژی شناخته می‌شود.

به عقیده او پوست آینه تمام نمای بدن انسان بوده و می‌توان با معاینه دقیق پوست به سلامت جسم و روان افراد پی برد. اما کرم ضد آفتاب سفید کننده‌ صورت که این برند تولید کرده حاوی ویتامین E بوده و باعث درخشندگی پوست صورت به مرور زمان خواهد شد. SPF این کرم 50 است.

مطالب پربازدید:  SPF چیست و میزان مناسب آن برای ضدآفتاب چقدر است؟

 

کرم ضد آفتاب ژیگوت

کرم ضد آفتاب ژیگوت

ژیگوت یکی از برندهای معروف و پرطرفدار کره‌ای است. بافت این کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت بسیار سبک بوده و بر پایه آب است. این ضد آفتاب به دلیل اینکه از پارابن، الکل و سایر مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است، برای انواع پوست مناسب خواهد بود.

این برند کره‌ای تلاش کرده تا محصولی ارائه دهد، که علاوه بر محافظت پوست در برابر اشعه مضر آفتاب، بتواند هرگونه لک یا تیرگی را از میان بردارد. علاوه بر این این کرم خاصیت آبرسانی، ضد پیری و آنتی اکسیدانی نیز دارد. بهتر است نیم ساعت قبل از خروج از منزل از کرم استفاده کنید، تا تاثیر خود را بگذارد.

مطالب کاربردی:  معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب الارو؛ آیا الارو سبب لک صورت می‌شود؟

 

کرم ضد آفتاب ایناف

یکی دیگر از محصولات کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت متعلق به برند ایناف است. این محصول با ایجاد چهار لایه محافظتی روی پوست اجازه اثر مخرب اشعه خورشید را نخواهد داد. در این کرم سه عملکرد بسیار مهم روی پوست انجام می‌شود.

  • سفید کننده‌گی
  • آبرسانی
  • ضد چروک

این کرم حاوی کلاژن هیدرولیز شده و هیالورونیک اسید بوده که باعث جوانسازی و ترمیم سلول‌های پوست می‌شود. کرم ایناف فاقد پارابن، الکل و مواد مضر دیگر بوده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

کرم ضد آفتاب مریکیت

کرم ضد آفتاب رنگی و روشن کننده پوست صورت برند مریکیت، علاوه بر مقاومت در برابر اشعه خورشید، به پوست رطوبت رسانی نیز کرده و با پوشانندگی که دارد، می‌توان به عنوان یک کرم آرایشی سبک نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این کرم رنگی، به خاطر وجود روغن کاملیا و روغن دانه مورینگا اولیفرا باعث درخشندگی و سفید شدن پوست شما خواهد شد.

مطالب مرتبط:  چگونه کرم ضدآفتاب همراه با آرایش بزنیم؟

 

پوست آینه تمای نمای درونیات انسان است…

همه افراد به پوست بدن خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. پوست عضو مهم و حساس بدن انسان بوده که حفظ سلامتش تا حد بسیار زیادی به سبک زندگی افراد بستگی دارد. اغلب ما به خوبی می‌دانیم که نور خورشید چقدر می‌تواند برای پوست انسان آسیب رسان باشد. پس انتخاب یک لوازم آرایشی بهداشتی با SPF مناسب و کرم ضد آفتاب از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

در این مقاله درباره کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت ایرانی و خارجی صحبت کردیم. امیدواریم با خواندن این مقاله به پرسش شما  که ضد افتاب خارجی چه مارکی خوبه یا مدل‌های ایرانی پاسخ داده باشیم. نظر شما چیست؟ برند مورد علاقه شما کدام است؟ ما منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : hopkinsmedicine

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *