با اانواع مو مصنوعی دخترانه آشنا شوید

افراد بسیار زیادی هستند، که تمایل زیادی به رنگ کردن موهای خود دارند. اما از طرفی رنگ مو به صورت مداوم آسیب‌های جبران ناپذیری به موی انسان می‌زند که تنها بخشی از این آسیب‌ها و عوارض با رسیدگی و مراقبت مو به وسیله لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت امکان‌پذیر می‌باشد. از این رو بسیاری از افراد از انواع مو مصنوعی در اشکال مختلف استفاده می‌کنند. شخصی از کلاه گیس طبیعی استفاده می‌کند و فردی دیگر اکستنشن موی مصنوعی را ترجیح می‌دهد.

امروزه تنوع در تهیه موهای مصنوعی بسیار زیاده شده و در مواردی نیز از موهای طبیعی استفاده می‌شود تا جلوه بهتری به چهره بدهد. البته انواع کاشت مانند پروتز مو نیز جز موهای مصنوعی قرار می‌گیرد، اما پروسه انجام سخت و نیازمند ترمیم مداوم است. این در حالی است که استفاده از انواع موهای مصنوعی بسیار راحت و بدون مشکل خواهد بود. در این مقاله قرار است، درباره انواع موهای مصنوعی صحبت کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع مو مصنوعی زنانه

مو مصنوعی دخترانه انواع مختلفی داردِ، از کلاه‌گیس گرفته تا کلیپس مو مخفی را در بر می‌گیرد. در ادامه به 20 مدل از انواع موهای مصنوعی دخترانه خواهیم پرداخت.

100% Hand-Tied Wig

مدلی که با دست ساخته می‌شود

موهای مصنوعی که با دست ساخته می‌شوند فرآیند بسیار پیچیده‌ای را طی می‌کنند. به این دلیل که هر یک تار مو با دست به تور وصل می‌شود. کلاه گیس دست بافت برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است و البته قیمت گران‌تری نیز دارد.

Basic Synthetic Wig

شبیه موهای واقعی

این کلاه‌گیس را با الیاف مصنوعی ساخته‌اند و به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه موهای واقعی انسان باشد. موی کلاه‌گیس مصنوعی از قبل حالت داده شده و آماده استفاده است و این مدل می‌تواند برای مدت طولانی، حتی پس از شستن و در معرض رطوبت و گرما دوام بیاورد.

Capless Wig

این مدل نیز دارای کلاه است

گول اسم این مدل را نخورید! زیرا بدان معنا نیست که کلاه ندارد. در واقع به این مدل کلاه‌گیس باز گفته می‌شود. این کلاه‌گیس از پایه، کامل ساخته نشده و موها روی نواری از مواد الاستیک دوخته می‌شوند که به موهای مصنوعی ظاهری پرحجم بدهند.

Combo Wigs

ترکیبی از مو طبیعی و الیاف مصنوعی

این مدل کلاه‌گیس ترکیبی از الیاف دست ساز و مصنوعی بوده که مدل مقرون بصرفه برای جایگزین برای جایگزین کردن کلاه‌گیس‌هایی است که تمام پروسه را با دست انجام می‌دهند. در این کلاه‌گیس، تارهایی بسته شده با دست روی جلوی سر بسته می‌شود تا جلوه طبیعی خود را حفظ کند.

Heat-Friendly Synthetic Wigs

Heat-Friendly Synthetic Wigs

به لطف فناوری پیشرفته، کلاه‌گیس‌های ساخته شده که می‌توانند در برابر حرارت مقاوم باشند. می‌توانید آن‌ها را فر، صاف یا با سشوار خشک کنید. هنگام خرید یک کلاه گیس مصنوعی، برچسب آن را چک کرده تا متوجه شوید آیا نسبت به گرما مقاوم است یا خیر.

Human Hair Wigs

با مراقبت، دوام مو مصنوعی را بالا ببرید.

این نوع کلاه‌گیس از موهای افرادی که از اهداکنندگان هستند، برداشت شده است. شما میتوانید از اتو، سشوار و رنگ استفاده کنید. در ضمن باید از موهای مصنوعی خود مراقبت کنید، زیرا با این کار دوام آنان را بالا میبرید.

Lace Front Wigs

Lace Front Wigs

کلاه‌گیس توری جلویی به کلاه‌گیس‌هایی گفته می‌شود، که دارای توری شفاف در امتداد قسمت جلوی کلاه‌گیس هستند. این مدل در امتداد پیشانی قرار دارد و خط موی شما را طبیعی نشان می‌دهد. هدف از قرار دادن توری این است که ظاهر یک خط موی طبیعی به کاربر بدهد.

Lace Wigs

کلاهی کاملا توری

محبوب‌ترین انتخاب برای کلاه‌گیس، مدل توری است. کلاه‌گیس‌های توری کامل دارای یک “کلاه” هستند که کاملاً از توری ساخته شده‌اند. به همین دلیل، می‌توانید کلاه‌گیس خود را در هر جهتی فرم داده و به هر شکلی که دوست دارید به آن حالت دهید. یکی از ایرادات این مدل گران بودن آن و برخلاف کلاه‌گیس توری کامل فقط قسمت‌هایی از مو طبیعی است.

Mono Wig

با گذاشتن این مدل موی شما رشد می‌کند!

کلاه‌گیس تک یا تک رشته‌ای واقعی‌ترین مدل مو است. به این دلیل نامیده می‌شود که کلاهک از جنس بسیار ظریفی به نام مونوفیلامنت ساخته شده است. علاوه بر این، فیبر مو به صورت جداگانه روی کلاهک بسته می‌شود و به صورت عمودی بیرون می‌آید تا افراد فکر کنند موی شما رشد می‌کند.

قیمت انواع محصولات تقویت کننده و پرپشت کننده مو

 

Ready-Made Wigs

ظریف و تخصصی

کلاه‌گیس‌های آماده قیمت پایین‌تری دارند، اما همچنان با همان استانداردهای مناسب ساخته شده و با استفاده از مواد ظریف و تخصصی، با دست ساخته می‌شوند.

Remy Human Hair Wig

کلاه گیس سایز بزرگ

این مدل را نیز از موی طبیعی انسان می‌سازند. اما در آن از رشته‌هایی استفاده می‌کنند که مو را براق نشان می‌دهد.

Thin Skin Wig

Thin Skin Wig

قسمت توری این مدل را از یک لایه بسیار نازک از پلی اورتان می‌سازند. این مدل معمولا با یک نوار چسب دو طرفه محکم می‌شود. همچنین دارای خط موی جلویی است که قابل تشخیص نیست و هنگام لمس کردن بسیار نرم است. کلاه‌گیس پوست نازک برای افرادی که ریزش کامل مو دارند بهترین انتخاب است.

مطالب خواندنی:  هشدار! همه آنچه که باید درباره پروتز مو بدانید

 

Virgin Hair Wig

دست نخورده

منظور از مدل ویرجین مدلی است که تا کنون هیچ فرآیند شیمیایی روی آن انجام نشده است.

اکستنشن مو کلیپسی

نامش گویا کارش است.

همانطور که از نام این مدل پیدا است، مقدار مناسب و مورد احتیاج را به وسیله کلیپس‌های مخصوص به سر وصل می‌کنند.

کلیپس مو مصنوعی

ارزان و راحت

یکی از روش‌هایی که بسیار ارزان و راحت بوده استفاده از کلیپس موهای مصنوعی است. این مدل موی شما را بلند و پرپشت نشان خواهد داد.

مدل فانتزی

مدل فانتزی

مدل فانتزی از آن مدل موهای مصنوعی است که بیشتر از رنگ‌های خاص تشکیل شده و مناسب بانوان جوان است.

مدل کوتاه

ساخته شده از جنس نانو

منظور مدل موهای مصنوعی بوده که به شانه نمی‌رسد. معمولا از الیاف مصنوعی مانند نانو ساخته می‌شوند و به دلیل کوتاه بودن جلوه طبیعی‌تری دارد.

مدل بلند

Thin Skin Wig

موهای مصنوعی بلند را الیاف مصنوعی یا طبیعی می‌سازند. در این مدل موها تا شانه ها خواهند رسید و اگر از الیاف مصنوعی بیش از حد استفاده شود مو حالت طبیعی نخواهد داشت.

کلاه‌گیس سایز بزرگ

کلاه گیس سایز بزرگ

بعضی از افراد علاقه زیادی به گذاشتن کلاه‌گیس با حجم بالا دارند. البته این مدل را بیشتر روی استیج و توسط خوانندگان میبینیم. در هر صورت دقت کنید که به عنوان فردی عادی در استفاده از اندازه کلاه‌گیس زیاده روی نکنید.

کلاه‌گیس حالت دار

نیازی به حالت دادن نیست!

منظور از موهای مصنوعی حالت‌دار این است که در زمان تولید به صورت کامل مجعد تولید شده باشد. این نوع از کلاه‌گیس‌ها نیازی به بابلیس یا هر مدل حالت دهنده‌ای نخواهد بود.

مطالب کاربردی :  مواردی که برای اکستنشن مو باید حتما رعایت کنید

 

دیگر نیازی به رنگ کردن مداوم مو نخواهید داشت

رنگ کردن بیش از اندازه باعث آسیب رساندن به ریشه مو و ریزش خواهد شد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از موی مصنوعی استفاده کنند. این موها در سبک‌های مختلف در بازار موجود بوده و هر شخص می‌تواند در مناسبت‌های مختلف از انواع مختلف آن استفاده کند. آیا شما تا به حال از مو مصنوعی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما رنگ کردن بهتر است یا استفاده از موهای مصنوعی؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : weheartthis

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *