25 مدل مانتو زمستانی جدید

علاوه بر مدل مانتو زمستانی، طرح، رنگ و جنس آن نیز مهم است. مانتو زمستانی دخترانه تنوع بسیار زیادی دارد. بنابراین می‌توان استایل‌های مختلفی را با استفاده از انواع مدل مانتو زنانه زمستانی لاکچری، مدل مانتو زمستانی جلوبسته و مدل مانتو زمستانی چهارخونه طراحی کرد.

این مانتوها معمولاً در انواع مانتو زمستانی کوتاه و مانتو زمستانی بلند طراحی می‌شوند. همچنین در دوخت آن‌ها از پارچه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت استفاده می‌شود.
از مهم‌ترین ویژگی های این پارچه‌ها می‌توان به گرم بودن، ضد آب بودن و بادگیر بودن آن‌ها اشاره کرد. در عین حال این مانتوها باید دوخت مناسبی داشته باشند تا با توجه به ضخامت پارچه‌ای که در دوخت آن‌ها استفاده می‌شود، اندام شما را چاق‌تر نشان ندهند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل مانتو زمستانی بلند

مدل مانتو زمستانی بلند

مدل مانتو زمستانی بلند
مانتوهای بلند به عنوان جذاب‌ترین مانتو زمستانی شناخته می‌شوند. این مانتوها معمولاً به صورت آستردار دوخته می‌شوند و ضخامت بالایی ندارند. برای ایجاد گرمای بیشتر می‌توان در زیر آن‌ها از بلوز بافت، گپ و موهر استفاده کرد.

مدل مانتو بارانی

مدل مانتو بارانی

مانتو زمستانی بارانی از پارچه‌های ضد آب دوخته می‌شوند و برای استفاده در روزهای برفی و بارانی مناسب هستند.

مانتو زنانه میکرو کج راه لمه

مانتو زنانه میکرو کج راه لمه

این مانتو از انواع مدل‌های مانتو زمستانی و پاییزه است. این مانتو یکی از محصولات برند Bellefille است و برای استفاده روزانه و مهمانی‌ها مناسب است. از این مانتو در استایل‌های کژوال می‌توان استفاده کرد.

وست زنانه فوتر مدل گیتی

وست زنانه فوتر مدل گیتی

یکی دیگر از انواع مانتو زمستانی بلند از برند Hana Hodfar است. طراحی این مانتو بسیار ساده با یقه گرد، آستین حلقه‌ای، جیب‌دار و آستردار صورت گرفته است.

مانتو بلند زمستانی صدف

مانتو بلند زمستانی صدف

این مدل مانتو زمستانه از برند Mahoor و از پارچه موهر نیمه ضخیم تولید شده است. این مانتو دارای آستین بلند و یقه هفت بوده و با قزن بسته می‌شود.

مدل مانتو زمستانی چهارخونه

در برخی از انواع مدل‌های مانتو زمستانی از پارچه‌های گرم‌تر استفاده می‌شود. پارچه‌های پشمی و کتان با ضخامت بالا بهترین انتخاب برای دوخت مانتوهای زمستانی و پاییزه هستند. این مانتو ها معمولاً به صورت اسپرت طراحی می‌شوند و برای استفاده روزانه مناسب هستند. این مانتوها عایق سرما هستند، اما در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی ندارند.

مانتو کوتاه برند Zigbell

مانتو کوتاه برند Zigbell

از جذاب‌ترین مانتوهای زمستانی است که از آن در استایل‌های اسپرت استفاده می‌شود. طراحی این مانتو به شکل شومیز دارای آستین بلند، دکمه‌دار و با یک جیب پاکتی روی سینه صورت گرفته است.

مانتو های چهارخونه زمستانی الگوهای مختلفی دارند. شکت ها از پرفروش‌ترین مانتو های ترند زمستانی هستند که از پارچه‌های پشمی چهارخونه ضخیم دوخته می‌شوند. این مانتو ها قد کوتاهی دارند و به صورت جلو باز یا جلو بسته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مانتو زنانه کوتاه سرمه ای صورتی چهارخانه زیگ بل Zigbell

مانتو زنانه کوتاه سرمه ای صورتی چهارخانه زیگ بل Zigbell

از مدل مانتو زمستانی کژوال است. این مانتو دارای آستین بلند، دو جیب در قسمت جلو، دکمه‌ای و کلاه‌دار است. همچنین از پارچه‌های بافت چهارخونه نیز برای دوخت مانتو های کتی پاییزه و زمستانی استفاده می‌شود.

مانتو بافت کوتاه برند Whomanity

مانتو بافت کوتاه برند Whomanity

این مدل مانتو زمستانی دارای آستین بلند، تن خور معمولی و دو جیب زیپ‌دار بوده و در استایل کژوال استفاده می‌شود.

لیست قیمت ترندهای مانتو زنانه

 

مدل مانتوهای زمستانی لاکچری

مدل مانتوهای زمستانی لاکچری

مدل مانتوهای زمستانی لاکچری
پارچه‌های فوتر نیز شباهت بسیاری به پارچه‌های پشمی دارند. با این پارچه‌ها می‌توان انواع مانتو زمستانی را طراحی کرد. پارچه‌های فوتر ظاهر رسمی‌تری در مقایسه با پارچه‌های پشمی و غیره دارند. به همین دلیل در دوخت انواع مانتو زمستانی لاکچری استفاده می‌شوند. این مانتو‌ها انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و محل کار هستند.

این مانتوها همچنین به همراه بوت چرم، لگینگ زنانه چرم یا شلوار جین زنانه چسبان و بلوز بافت در استایل‌های اسپرت روزمره استفاده می‌شوند.

ترنچ کت‌ها

 ترنچ کت‌ها

مانتوهای ترنچ یک نمونه مانتو زمستانی پرطرفدار هستند. این مانتوها معمولاً از جنس کتان ضخیم دوخته می‌شوند و آستردار هستند. یقه انگلیسی بزرگ، کمربند و قلاب‌های بزرگ از نشانه‌های این مدل هستند.

مانتوهای چرم

مانتوهای چرم

در مانتوهای لاکچری از پارچه‌های چرم و خز نیز استفاده می‌شود. مانتوهای چرم ظاهر بسیار جذابی دارند و در برابر نفوذ سرما و رطوبت بسیار مقاوم هستند.

مطالب دیدنی:  30 مدل مانتو اسپرت جدید 1401

مانتوهای خز

مانتوهای خز

مانتوهای خز یکی از مدل‌های مانتو زمستانی لاکچری و پرطرفدار هستند. این مانتوها بسیار گرم بوده و به صورت وست یا آستین دار طراحی می‌شوند.

مدل مانتو زمستانی کوتاه کتی زنانه نادی

مدل مانتو زمستانی کوتاه کتی زنانه نادی

این مدل مانتو از کالکشن زمستانی برند Hana Hodfar است. این مانتو دارای یقه برگردان، آستین بلند، دو جیب در قسمت جلو و از جنس کتان ضخیم دوخته شده است.

مانتو کوتاه کتان برند Zigbell

مانتو کوتاه کتان برند Zigbell

یکی از مدل مانتو زمستانی جذاب مانتو کوتاه کتان برند Zigbell است. این مانتو دارای دو جیب در قسمت جلو، دکمه‌دار و آستین‌بلند است.

مانتو کوتاه کبریتی برند Sora

مانتو کوتاه کبریتی برند Sora

از پارچه‌های مخمل کبریتی دوخته شده و برای استفاده در تمامی فصول مناسب است. طراحی این مانتو به صورت شومیز، دارای دو جیب و کمربند با آستین‌های بلند و یقه مردانه انجام شده است.

مطالب خواندنی :  25 مدل لباس بافتنی زنانه ترند زمستان 1401

مانتو تدی یا حوله‌ای

مانتو تدی یا حوله‌ای

از جذاب‌ترین مانتوهای دخترانه زمستانی هستند.

مانتو کتان کلاه‌دار برند royal jeans

مانتو کتان کلاه‌دار برند royal jeans

از مدل‌های پر فروش مانتو زمستانی دخترانه است. این مانتو دارای سر آستین‌های کشی، پایین گت‌دار، 4 جیب در قسمت جلو و دکمه‌دار است.

مانتو جین کوتاه برند Ata Jeans

مانتو جین کوتاه برند Ata Jeans

این مدل از انواع مانتوهای زمستانی کژوال دخترانه است. جنس پارچه این مانتو جین ضخیم بوده و طراحی آن به صورت شومیز مردانه، دارای دو جیب و آستین بلند صورت گرفته است.

مدل مانتو زمستانی جلوبسته

مدل مانتو زمستانی جلوبسته
اکثر مانتوهای جلو باز برای استفاده در فصل‌های گرم طراحی شده‌اند، اما برای روزهای سرد سال انواع مانتو زمستانی جلوبسته طراحی شده‌اند. بستن این مانتوها به وسیله دکمه، زیپ یا کمربند است. بسته بودن جلوی مانتو به گرم‌تر بودن فضای داخل آن کمک بسیار زیادی می‌کند.

مانتو جودون برند Esmara

مانتو جودون برند Esmara

این مدل مانتو از ترندهای جلو بسته مانتو زمستانی است. این مانتو به صورت یقه هفت، جیب‌دار و آستین‌بلند طراحی شده و انتخاب مناسبی برای استایل‌های کژوال و روزمره است.

مطالب کاربردی :  زیباترین مدل ترند کت زمستانی زنانه

مدل مانتو شش دکمه

مدل مانتو شش دکمه

این مانتوها را می‌توان به صورت جلو بسته یا جلو باز استفاده کرد.

پانچو

پانچو

مدل پانچو از دیگر انواع مانتو زمستانی جلوبسته است که از پارچه‌های مختلفی برای دوخت آن استفاده می‌شود.

مطالب دیدنی:  25 مدل کاپشن زنانه از کالکشن کریسمس 2023

مانتو زمستانی دخترانه

مدل مانتو زمستانی دخترانه
اگر گشتی در مغازه‌ها یا فروشگاه‌ اینترنتی لباس مدیسه بزنید، با تنوع بسیاری در مدل مانتوهای زمستانی دخترانه روبرو خواهید شد. مانتوهای کوتاه با رنگ‌های شاد، طراحی‌های منحصر به فرد و کژوال معمولاً انتخاب مناسبی برای نوجوانان هستند.

 

منبع : wwd

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *