10 مدل پالتو مردانه جدید شیک ویژه زمستان

هر مرد شیک پوش و خوش استایلی باید یک یا چند مدل پالتو مردانه شیک و جدید در کمد لباس‌هایش داشته باشد. بهترین پالتوی مردانه باید در برابر نفوذ سرما، باد و رطوبت مقاوم باشد. همچنین کیفیت پارچه و کیفیت دوخت باید بسیار بالا باشد. به طوری که سال‌ها بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید. پالتوها در سبک‌های مختلف نیم پالتو مردانه، پالتو بلند ، پالتو مردانه کلاسیک، پالتو اسپرت و پالتو مردانه خزدار طراحی و تولید می‌شوند.

برای خرید پالتو مردانه شیک باید به استایل و سبک پوششتان توجه کنید. یکی از مهم‌ترین و در عین حال ساده‌ترین نکات برای پوشیدن اورکت یا پالتوی مردانه این است که قد آن باید به اندازه‌ای بلند باشد که سایر لباس‌ها از زیر آن بیرون نزند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پالتو مردانه تنوع بسیار زیادی دارد. این روزها طراحان لباس، بسیاری از طرح‌های قدیمی را با هم ترکیب کرده و طرح‌های جوان پسندی را ارائه داده‌اند. پالتوهای کلاسیک با جزئیاتی همچون یقه نوک تیز و پهن، دو دکمه، جیب بلیطی روی سینه و غیره از جدیدترین پالتوهای سال 2023 هستند. در ادامه به 10 پالتو مردانه جدید و شیک در سال 2023 اشاره‌ای خواهیم داشت.

پالتوی مردانه مدل Covert/Crombie

پالتوی مردانه مدل Covert/Crombie

این پالتو مردانه در میان خانواده سلطنتی روسیه بسیار رواج دارد. از مشخصات این مدل پالتو می‌توان به یقه انگلیسی، جیب‌های داخلی، جیب بلیطی روی سینه، دوخت‌های نوار دوزی شده به منظور تقویت سجاف‌ها و درزها اشاره کرد.

این پالتوی شیک و مجلل در استایل‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای پوشیدن روی کت تک و شلوار بسیار ایده‌آل است. این سبک پالتو را نمی‌توان در استایل‌های اسپرت خیابانی به همراه شلوار جین و ژاکت ست کرد.

نیم پالتو مردانه

نیم پالتو مردانه

برند والیانت Valiant از بهترین برندهای تولید کننده نیم پالتوی مردانه در ایران است. این برند از پارچه‌های فوتر درجه یک در دوخت پالتوهای مردانه خود استفاده می‌کند.
این پالتو مردانه در سبک کلاسیک طراحی شده و در استایل‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پالتو انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه و مهمانی‌ها است. این پالتو دارای یقه برگردان، آستین بلند و جلو دکمه است.

لیست قیمت انواع پالتو مردانه

 

پالتو مردانه اسپرت Peacoat

پالتو مردانه اسپرت Peacoat

طراحی این پالتو مردانه منشأ نظامی دارد و از طراحی کت‌های ملوانان نیروی دریایی الهام گرفته شده است. این پالتوها از پارچه‌های ضخیم پشمی دوخته شده و قد کوتاهی دارند.

از مهم‌ترین مشخصات این مدل پالتو می‌توان به 8 یا 6 دکمه بودن قسمت جلو، یقه ایستاده، جیب‌های بزرگ و وجود لایه آستر داخلی اشاره کرد. در برخی از مدل‌ها از دکمه‌های طلایی استفاده می‌شود. این مدل پالتو در استایل‌های رسمی استفاده می‌شود.

پالتو بلند مردانه جلو دوبل 6 دکمه یا 8 دکمه

پالتو بلند مردانه جلو دوبل 6 دکمه یا 8 دکمه

این  پالتو مردانه هم برگرفته از مدل Peacoat است. با این تفاوت که قد بلندی دارد و در استایل‌های رسمی روی کت و شلوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل نمی‌تواند یک پالتوی همه کاره برای شما باشد.

زیرا نمی‌توانید آن را به همراه لباس‌های اسپرت استفاده کنید. بهترین حالت این است که این پالتو را به همراه کفش‌های آکسفورد یا نیم بوت چرم و کت و شلوار مردانه ست کنید تا ظاهری جذاب و آراسته داشته باشید.

پالتو مردانه خزدار

پالتو مردانه خزدار

این مدل پالتو در قسمت یقه دارای خز است. قسمت خز معمولاً در بیشتر مدل‌ها قابلیت جدا شدن دارد. طراحی این مدل پالتوها به صورت مدرن و ساده صورت گرفته و از آن‌ها در استایل‌های رسمی و مجلسی می‌توان استفاده کرد.

این مدل پالتو ها دارای قد بلند تا روی ران و جیب‌های مخفی در پاکتی هستند. همچنین از پارچه‌های فوتر، جیر و چرم برای دوخت این مدل پالتو ها استفاده می‌شود.

پالتو مردانه شیک دیورسو

پالتو مردانه شیک دیورسو

برند دیورسو Diverso تولید کننده انواع پالتوی مردانه در ایران است. این مدل پالتو مردانه از پارچه فوتر ضخیم دوخته شده و انتخاب مناسبی برای روزهای سرد زمستانی است.

یقه انگلیسی، آستین بلند، دو جیب در قسمت جلو و جلو دکمه از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری این پالتوی مردانه است که امکان استفاده از آن را در استایل‌های رسمی میسر کرده است. این محصول دارای تنوع در رنگ‌بندی در رنگ‌های طوسی، ذغالی، شتری و غیره است.

مطالب جذاب:  15 استایل پیشنهادی برای ست ساعت و کت مردانه

جدیدترین مدل پالتو مردانه پشمی

جدیدترین مدل پالتو مردانه پشمی

این مدل پالتوی مردانه از پارچه پشمی ساده دوخته شده و سبک طراحی آن مینیمال است. از مهم‌ترین مشخصات این پالتو می‌توان به دکمه‌های مخفی، یقه کلاه دار، جیب‌های بزرگ پاکتی درب‌دار، آستین‌های ساده برش دار و قد بلند تا وسط ران‌ها اشاره کرد.
از این پالتو در استایل‌های مینیمال به همراه لباس‌هایی در یک طیف رنگ هماهنگ می‌توانید استفاده کنید.

پالتو مردانه مدرن

پالتو مردانه مدرن

این پالتو مردانه در رنگ‌های مختلف کرم، طوسی، مشکی و غیره تولید می‌شود. از این پالتو در استایل‌های رسمی و روزانه استفاده می‌شود. طراحی ساده با یقه ایستاده، سر آستین‌های دکمه دار تزئینی، چاک در قسمت پشتی و جیب‌های مورب در پهلوها از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل است.

پالتو مردانه Duffel

پالتو مردانه Duffel

این مدل پالتو مردانه هم طرفداران بسیار زیادی دارد و در سبک اسپرت و کژوال بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی این پالتو از کت‌های نظامیان الهام گرفته شده‌است. یک پالتوی پشمی ساده با قد تا وسط ران، جیب‌های بزرگ و درب‌دار که روی لباس‌های غیر رسمی می‌توان آن را پوشید. جلوی پالتو به وسیله دکمه‌های بست‌دار پوشیده می‌شود.

پالتو مردانه مدل car coat

پالتو مردانه مدل car coat

این مدل پالتوی مردانه برای استفاده از در ماشین طراحی شده و ساده و بسیار راحت است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل پالتو می‌توان به جنس پشمی متراکم، مجهز بودن به دکمه تا قسمت گردن، دارای یقه‌ای که قابلیت ایستادن دارد، دو جیب مورب در قسمت جلو و قد تا بالای ران اشاره کرد.

همچنین این مدل بدون چاک عقب است که نشستن و رانندگی در ماشین با آن راحت باشد.

مطالب دیدنی:  25 مدل پلیور مردانه شیک مخصوص آقایان مشکل پسند

سخن پایانی

در این مطلب با جدیدترین مدل‌های پالتوی مردانه در سال 2023 آشنا شدید. در انتخاب پالتو باید علاوه بر مدل به رنگ و سایز نیز توجه شود.

تنوع در رنگ‌بندی پالتوهای مردانه بسیار زیاد است. اما آقایان معمولاً به استفاده از پالتوهای کرم، شتری، مشکی، سورمه‌ای، طوسی، زغالی عادت دارند. همچنین بهتر است سایزی را انتخاب کنید که در آن راحت باشید و امکان پوشیدن لباس‌های گرم زمستانی در زیر آن وجود داشته باشد.

 

منبع : fashionbeans

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “10 مدل پالتو مردانه جدید شیک منتخب زمستان 2023

  1. مسعود گفت:

    باحال بود مدیسه جان تو فروشگاه هم میشه خرید؟

  2. سردبیر گفت:

    بله می تونید از فروشگاه بازدید کنید و بعضی از مدل ها رو اونجا پیدا کنید. معمولا هم مدیسه سعی می کنه با تخفیف های خوب پالتوها رو ارائه بده. در صفحه زیر می تونید از محصولات بازدید کنید.

    https://www.modiseh.com/men/clothes/palto

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *