20 مدل عینک آفتابی زنانه ترند

بعضی از افراد می‌دانند که چقدر مدل عینک آفتابی زنانه بر چهره آن‌ها تاثیرگذار بوده و می‌تواند استایلشان را دگرگون کند. عینک آفتابی آخرین اکسسوری است که در هنگام خروج از منزل به چشمان خود می‌زنیم و این اکسسوری بیش‌ترین تاثیر را بر چهره ما خواهد گذاشت.

مدل مناسب این عینک می‌تواند استایل ما را شیک و زیبا کرده و مدل نامناسب آن ممکن است تمام زیبایی استایلمان را از بین ببرد. گزینه‌های بسیار زیادی از مدل عینک آفتابی وجود داشته و ما برای هر موقعیت و مناسبتی می‌توانیم از آنان استفاده کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

نمی‌توان گفت که در میان این همه تنوع، بهترین گزینه کدام است. چرا که سبک‌ها و ترندهای مختلفی وجود داشته و انتخاب آنان به سلیقه افراد و حالت چهره‌شان بستگی خواهد داشت. در ادامه 20 عینک آفتابی زنانه که بهترین نمونه‌های سال 2023 هستند مورد معرفی قرار می‌گیرند.

عینک آفتابی قهوه ای RB4221 ری بن

نمایی از عینک آفتابی قهوه ای RB4221 ری بن

برند ری بن را تقریبا همه افراد می‌شناسند و برای یک بار هم شده که نام این برند به گوششان خورده است. این عینک نیز از برند ری بن بوده که دارای اصیلتی آمریکایی است، اما در کشور ایتالیا تولید شده است. مدل فریم این عینک چهارگوش بوده و رنگ آن قهوه‌ای است. فریم و دسته عینک از کائوچو تهیه شده و به طور کامل از چشم در برابر اشعه مضر UVA و UVB محافظت می‌کند.

عینک آفتابی RB3386 Wide Pilot ری بن

نمایی از عینک آفتابی RB3386 Wide Pilot ری بن

عینک‌های مدل خلبانی همیشه طرفداران زیادی را جذب خود کرده‌اند. این مدل عینک آفتابی دخترانه نیز از نوع خلبانی پهن بوده و ساخت برند آمریکایی ری بن است. این عینک لنز آبی دودی داشته و دارای فریم فلزی و دسته پلاستیکی است. برای استایل نیز بهتر است از شلوار زنانه سفید و مانتو آبی رنگ استفاده کنید.

عینک آفتابی RB4356 State Side REGULAR Square ری بن

نمایی از عینک آفتابی RB4356 State Side REGULAR Square ری بن

از ویژگی‌های این مدل عینک ری بن می‌توانیم به فریم و دسته مشکی رنگ از جنس پلاستیک و رنگ سبز لنز آن اشاره کنیم. این مدل عینک آفتابی دارای یک عدد کیف دکمه‌دار چرم، جعبه مقوایی، دستمال مخصوص پاک کردن عینک، دفترچه راهنمای استفاده و مینی کاتالوگ است.

عینک آفتابی قهوه ای RB4274856 ری بن

نمایی از عینک آفتابی قهوه ای RB4274856 ری بن

وقتی حرف از عینک آفتابی به میان می‌آید، برند ری بن به طور حتم نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد. این مدل عینک گرد نیز محصول برند ری بن آمریکایی بوده و دارای رنگ لنز و فریم قهوه‌ای و دسته طلایی قهوه‌ای است. جنس فریم و دسته عینک آفتابی از نوع فلز و کائوچو بوده و برای افرادی که به طرح پلنگی علاقه‌مند هستند، گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود.

عینک آفتابی طلایی سبز Round RB3546 ری بن

نمایی از عینک آفتابی طلایی سبز Round RB3546 ری بن

این عینک آفتابی زنانه جدید انتخابی بسیار عالی برای فصل تابستان است. مدل فریم آن گرد و طلایی رنگ بوده و دارای لنز سبز کلاسیک با دسته‌های طلایی است. اگر دارای چشم‌های حساسی هستید، باید به شما بگوییم که عینک آفتابی طلایی سبز Round RB3546 ری بن از چشمانتان در برابر اشعه مضر UVA و UVB محافظت می‌کند.

عینک آفتابی RB3136 Caravan Square ری بن

نمایی از عینک آفتابی RB3136 Caravan Square ری بن

از این عینک زیبا می‌توانید در آب و هوای آفتابی، ابری، مه آلود و برفی استفاده کرده و استایلی بی‌نظیر داشته باشید. رنگ فریم عینک و دسته‌های آن مشکی بوده و دارای لنز آبی دودی است. جنس فریم و دسته‌ها نیز از فلز تهیه شده و برای انواع صورت‌ها مناسب خواهد بود.

عینک آفتابی زنانه صورتی BLAZE ROUND RB3574 Rayban

نمایی از عینک آفتابی زنانه صورتی BLAZE ROUND RB3574 Rayban

رنگ صورتی مورد علاقه خانم‌ها بوده و مطمئنا نمی‌توانند از این عینک صورتی جذاب غافل شوند. شاید بتوان گفت برند ری بن بهترین مارک عینک آفتابی زنانه است و این عینک دارای لنز صورتی آینه‌ای گرد بوده و رنگ فریم و دسته‌های آن آبی است.

عینک آفتابی 208029 C4 Cat3 Oval ری بن

نمایی از عینک آفتابی 208029 C4 Cat3 Oval ری بن

این مدل عینک آفتابی برای افرادی که به عینک‌های قهوه‌ای علاقه‌مندند مناسب بوده و دارای لنز قهوه‌ای مدل بیضی و آنتی یو وی است. رنگ فریم عینک طلایی بوده و دارای دسته‌های طوسی تیره است. فریم آن از جنس فلز تهیه شده و دارای دسته‌های فلزی با روکش پلاستیکی است.

عینک آفتابی RB3025 Aviator ری بن

نمایی از عینک آفتابی RB3025 Aviator ری بن

همان طور که گفته شد عینک‌های مدل خلبانی جذابیت شما را افزایش داده و استایلتان را شیک خواهند کرد. همانند مدل‌های قبلی این عینک نیز از محصولات بهترین برند عینک آفتابی زنانه یعنی ری بن بوده و دارای لنز رنگ کلاسیک است. رنگ فریم و دسته عینک سربی بوده و هر دوی آنان از جنس فلز تهیه شده‌اند.

عینک آفتابی مشکی Erika RB4171 ری بن

نمایی از عینک آفتابی مشکی Erika RB4171 ری بن

خوشبختانه چون عینک‌ها جزوی از استایل شما هستند، می‌توانید آنان را از فروشگاه اینترنتی لباس نیز تهیه کنید. این عینک دارای فریم گرد از سری Erika برند ری بن بوده و رنگ لنز آن آبی است. به همین سبب انتخابی مناسب برای فصل تابستان خواهد بود. رنگ فریم عینک مشکی و رنگ دسته‌ها، مشکی نقره‌ای بوده و هر دو از جنس فلز و کائوچو ساخته شده‌اند.

عینک آفتابی طلایی Aviator R B3540 ری بن

نمایی از عینک آفتابی طلایی Aviator R B3540 ری بن

مدل عینک آفتابی زنانه طلایی ری بن دارای فریم بیضی بوده و رنگ لنز آن سبز کلاسیک است. رنگ فریم و دسته‌های عینک نیز طلایی و پلنگی بوده و از جنس فلز تهیه شده است. این عینک دارای کیف دکمه دار چرم نیز است. پیشنهاد استایل ما برای شما این است که از روسری رنگ مایل به زرد استفاده کنید.

عینک آفتابی مشکی WINGS RB3697 ری بن

نمایی از عینک آفتابی مشکی WINGS RB3697 ری بن

این مدل عینک آفتابی اصل ایتالیا زنانه بوده و دارای فریمی مستطیلی است. رنگ لنز عینک دودی بوده و رنگ فریم و دسته‌های آن مشکی است.

لیست قیمت انواع عینک زنانه اورجینال

 

عینک آفتابی رفلکس RB3581 Pilot ری بن

نمایی از عینک آفتابی رفلکس RB3581 Pilot ری بن

از ویژگی‌های این عینک آفتابی می‌توانیم به لنز رفلکسی رنگ سبز، فریم و دسته‌های نقره‌ای از جنس فلز اشاره کنیم.

عینک آفتابی RB3119 Olympian NARROW Rectangle ری بن

نمایی از عینک آفتابی RB3119 Olympian NARROW Rectangle ری بن

سایز لنز این مدل عینک آفتابی 53 میلی متر بوده و همچنین طول دسته‌های آن 120 میلی متر است. نوع عینک آینه‌‌ای بوده و دارای لنز طلایی با فریم و دسته‌های دودی رنگ فلزی است.

مطالب دیدنی:  15 ایده برای داشتن یک استایل زنانه جذاب

عینک آفتابی RB1971 REGULAR Square ری بن

نمایی از عینک آفتابی RB1971 REGULAR Square ری بن

این مدل عینک آفتابی برای علاقه‌مندان به مدل‌های مربعی عالی بوده و شما می‌توانید از سایت لباس زنانه اقدام به خرید آن کنید. رنگ لنز عینک آبی دودی بوده و رنگ فریم و دسته‌های نیز دودی است.

عینک آفتابی گرادینت مدل Wings II RB3697 002/11 Square ری بن

نمایی از عینک آفتابی گرادینت مدل Wings II RB3697 002/11 Square ری بن

از ویژگی‌های جالب این مدل عینک آفتابی افزایش وضوح دید و کاهش فشار چشم است. این عینک از چشم‌ها در برابر اشعه فرابنفش محافظت کرده و 99 در 100 از نور منعکس شده را مسدود می‌کند.

عینک آفتابی رز گلد Aviator R B3540 ری بن

نمایی از عینک آفتابی رز گلد Aviator R B3540 ری بن

عینک‌های آفتابی ری بن همچون عینک آفتابی زنانه شنل از برندهای پرطرفدار هستند. این عینک دارای لنز بنفش بوده و رنگ فریم و دسته‌های آن رزگلد است.

عینک آفتابی Aviator RB3386 004 Ray Ban

نمایی از عینک آفتابی Aviator RB3386 004 Ray Ban

اگر به دنبال عینک آفتابی زنانه اصل هستید، این گزینه برای شما مناسب است. رنگ لنز عینک از خارج و داخل سبز کلاسیک بوده و دارای فریم و دسته‌های فلزی است.

عینک آفتابی RB3697 Wings II Wide Square ری بن

نمایی از عینک آفتابی RB3697 Wings II Wide Square ری بن

این عینک دارای لنز، فریم و دسته‌های طلایی بوده و از جنس فلز تهیه شده است. برای اطلاع از قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار می‌توانید به سایت‌های فروش اینترنتی عینک آفتابی مراجعه کنید.

مطالب کاربردی:  راهنمای استایل با عینک آفتابی

عینک آفتابی زنانه آبی Enrique

نمایی از عینک آفتابی زنانه آبی Enrique

برند انریکه محصول کشور چین بوده و این مدل عینک آفتابی دارای لنز از داخل دودی و از خارج آبی و فریم و دسته‌های مشکی و سبز است.

 

منبع : kraywoods

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *