مدل کفش کژوال زنانه

کفش‌ها دارای انواع بسیاری بوده و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پرطرفداران کفش‌ها، مدل کفش کژوال زنانه است که برای استفاده روزمره فوق العاده خواهد بود. چرا که به راحتی می‌توانیم آن‌ها را بپوشیم یا از پاهایمان خارج کنیم و به پاهایمان صدمه نمی‌زنند. این کفش‌ها را می‌توانید با انواع شلوار جین، شلوار پارچه‌ای، شلوارهای لگینگ، شلوارهای ورزشی و دامن کوتاه زنانه استایل کنید.

در این مقاله 20 نمونه جدید از کفش‌های کژوال زنانه را معرفی کرده و به شما در انتخاب کفش بعدی‌تان کمک خواهد کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کفش کژوال چیست

اگر بخواهیم تفسیر دقیقی از کفش کژوال زنانه داشته باشیم، این کفش همان کفشی خواهد بود که تقریبا از هر کفش دیگری که فکرش را می‌کنید، سبک‌تر بوده و نسبت به آنان از رسمیت کمتری برخوردار است. تمرکز کفش‌های کژوال بر راحتی بوده و قابلیت تنفس و انعطاف پذیری بالایی دارند. این کفش‌ها برای تعطیلات و پیکنیک‌های دوستانه مناسب بوده و انتخابی عالی برای فصل تابستان خواهند بود.

کفش زنانه کژوال جیر سگک دار

نمونه‌ای از کفش زنانه کژوال جیر زرشکی سورا

مدل پنجه‌های این کفش نوک تیز بوده و به وسیله سگکی بسته خواهند شد. از جزییات زیبای این کار می‌توانیم به نگین‌های روی کار اشاره کنیم.

کفش زنانه کژوال جیر ساده

نمونه‌ای از کفش زنانه کژوال جیر طوسی سورا

در بین انواع کفش کژوال زنانه این مدل یکی از راحت‌ترین مدل‌ها محسوب شده و دارای پاشنه‌ای دو سانتی‌متری است. این کفش برای استفاده روزانه و مهمانی‌های دوستانه مناسب خواهد بود.

کفش زنانه کژوال تخت

نمونه‌ای از کفش تخت زنانه جیر زرشکی سورا

این کفش کژوال با یک بند در پشت پا محکم شده و دارای پنجه‌ای نوک تیز است. بند این کفش دارای قسمتی کشی بوده و سبب می‌شود که کفش از پا بیرون نیامده و پوشیدن آن آسان باشد.

کفش کژوال زنانه صورتی

نمونه‌ای از کفش زنانه کژوال صورتی مودو

این کفش کژوال زنانه صورتی مناسب فصل بهار و تابستان بوده و از جنس پارچه تهیه شده است. همچنین جنس زیره این کفش پلاستیک فشرده بوده و بسیار راحت است.

کتانی کژوال زنانه طوسی

کتانی کژوال زنانه طوسی

کفش کژوال زنانه مشکی

کفش کژوال زنانه مشکی

کفش کژوال برند Jump

کفش کژوال برند Jump

کفش روزمره برند Jump

کفش روزمره برند Jump

کفش کژوال زنانه لژدار

کفش کژوال زنانه لژدار

کفش زنانه کژوال استخوانی

کفش زنانه کژوال استخوانی

کفش کژوال هنری

کفش کژوال هنری

کتانی کژوال لژدار زنانه

کتانی کژوال لژدار زنانه

کفش زنانه کژوال خرسی

کفش زنانه کژوال خرسی

این مدل کفش با طرح ناز و جذاب خود انتخاب بسیار خوبی برای تمامی سنین می‌باشد.

کتانی زنانه چندرنگ

کتانی زنانه چندرنگ

این کفش زنانه با لژ خاص خود و رنگ‌بندی شاد انتخاب مناسبی برای پیاده‌روی‌های طولانی مدت می‌باشد.

کفش زنانه کژوال ابت سوزنی

کفش چرم زنانه کژوال ابت

اگر به دنبالی کفش چرم طبیعی با طرح سوزنی و صد البته کژوال هستید، این مدل کفش کژوال مناسب شما خواهد بود. این کفش نواری کشی داشته که سبب فیت شدن پا در کفش خواهد شد.

کالج زنانه کژوال

کالج نبوک زنانه ابت

جنس رویه این کفش از نبوک و جنس زیره آن پلاستیک فشرده بوده و یکی از انواع کفش تخت دخترانه محسوب می‌شود.

 کفش زنانه کژوال تخت مشکی

کفش زنانه تخت مشکی مو

این مدل ترکیبی از پارچه‌های جیر و چرم مشکی بوده و در قسمت پشتی خود دارای طرح سنگی است. مدل پنجه کفش نوک تیز بوده و جنس داخلی آن فوم است.

کفش زنانه مدل Mules

صندل زنانه طوسی سورا

کفش‌های Mules، کفش‌هایی با جلوی بسته و پشت باز بوده که برای لباس‌های کژوال گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند. این مدل کفش زنانه جایگزینی عالی برای دمپایی در تعطیلات و سفرها بوده که راه رفتن با آن آسان است.

لیست قیمت انواع کفش تخت و کژوال زنانه

 

کتانی زنانه مشابه کتانی آل‌استار

نمونه‌ای از ​کتانی زنانه قهوه‌ای مو

این مدل که مشابه کفش‌های محبوب آل‌استار است، دارای طرح خال خالی بوده و به کمک بند بسته می‌شود. این مدل جذاب را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه تهیه کنید.

کفش کژوال زنانه چرم گاوی

کفش چرم زنانه کژوال سبز خاکی Griffin

کفش‌های چرم طبیعی مورد علاقه گروهی از افراد بوده و به پوشیدن این کفش‌ها تمایل دارند. این مدل کفش جذاب نیز از چرم طبیعی گاوی تهیه شده و به وسیله بند بسته می‌شود.

کفش زنانه مدل Mules پوست ماری

کفش زنانه مدل Mules پوست ماری

همان‌طور که گفته شد در کفش‌های Mules ناحیه پشتی کفش باز بوده و بسیار راحت است. کفش زنانه کژوال نقره‌ای پوست ماری از ترندهای امسال محسوب شده که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

صندل زنانه لژدار

صندل زنانه لژدار کرم ویزون

در بین انواع مدل کفش کژوال ، صندل زنانه نماد مد روز بوده و برای هوای گرم تابستان عالی می‌باشد. صندل‌ها معمولا بدون جوراب پوشیده شده و با یک بند یا سگک محکم می‌شوند. طرح این مدل صندل جدید حصیری بوده و جنس رویه آن کنفی است.

کفش چرم زنانه کژوال مشکی

کفش چرم زنانه کژوال مشکی ابت

این مدل کفش کژوال زنانه چرم علاوه بر داشتن بند در قسمت جلویی، دارای زیپ نیز بوده و از جنس چرم طبیعی تهیه شده است. این کفش برای استایل‌های کژوال دانشجویی مناسب خواهد بود.

کفش زنانه کژوال آبی گلدار

کفش زنانه کژوال آبی گلدار رنگ تا رنگ

اگر در بین انواع مدل کفش کژوال به دنبال مدل‌های گلدار هستید، این مورد بهترین گزینه برای شماست. جنس رویه این کفش پارچه‌ای بوده و به وسیله بند بسته می‌شود.

گیوه زنانه دستباف

گیوه زنانه دستباف سفید واله

شاید برایتان جالب باشد که بدانید گیوه‌های ایرانی دست بافت جزو کفش‌های کژوال بوده و برای مهمانی‌های دوستانه و استفاده روزانه مناسب‌اند. این مدل دارای منگوله و سکه قدیمی روی قسمت جلویی خود است.

کفش کژوال زنانه نوک تیز

کفش کژوال زنانه نوک تیز

برای افرادی که به دنبال کفش چرم مجلسی زنانه در بین کفش‌های کژوال هستند، این مدل فوق العاده خواهد بود و در عین حال که راحت است، به دلیل برخورداری از نوک تیز، مجلسی محسوب می‌شود.

کتانی زنانه کژوال سفید

کتانی زنانه سفید بدرقه

کتانی‌های سفید مدت زمانی که طرفداران بسیاری پیدا کرده و هر دختری ممکن است یک نمونه از این مدل کفش کژوال زنانه سفید را در بین کفش‌های خود داشته باشد، چرا که در ترکیب با شلوار جین فوق العاده جذاب می‌شود.

مطالب دیدنی:  استایل اسمارت کژوال چیست و با استایل کژوال چه فرقی دارد

کفش روزمره زنانه مشکی

کفش روزمره زنانه برند Jump مدل TA0034

این مدل کفش کژوال زنانه مشکی برای استفاده روزمره ساخته شده و شما می‌توانید از آن در محل کار، دانشگاه، مدرسه و … استفاده کنید. جنس کفش چرم بوده و به وسیله بند بسته می‌شود.

کفش چرم زنانه کژوال سرمه‌ای

نمونه‌ای از کفش چرم زنانه کژوال سرمه ای ابت

جنس این کفش چرم طبیعی بوده و دارای پنجه گرد است. جنس زیره این مدل کفش چرم کژوال زنانه از پلاستیک فشرده تهیه شده است.

کفش ورزشی کژوال زنانه

کفش ورزشی برند Jump مدل TA0044

چه بخواهید در بین پوشاک زنانه خود یک کفش راحت برای پوشیدن داشته باشید و چه بخواهید کفشی ورزشی برای باشگاه داشته باشید، این گزینه انتخابی عالی است. این کفش‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که پاهایتان را در هنگام ورزش ایمن نگه داشته و از آنان محافظت می‌کنند.

 

منبع : stylesatlife

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *