برند انگلیسی مارکس اند اسپنسر

مارکس اند اسپنسر - 1

برند انگلیسی مارکس اند اسپنسر Marks & Spencer را مایکل مارکس در سال 1884 تاسیس کرد. او غرفه کوچکی در بازار محلی شهر لیدز در انگلستان اجاره کرد و به فروش اقلام خرازی همچون دکمه به قیمت ارزان 1 پنی مشغول‌شد. ده سال بعد مارکس با صندوق‌دار یک شرکت عمده‌فروش لوازم بهداشتی به‌نام تامس اسپنسر وارد شراکت شد. مارکس و اسپنسر اولین فروشگاه مشترکشان را در سال 1904 افتتاح کردند و بعد از رونق‌گرفتن کار فروش لباس در سال 1931 بخش فروش مواد غذایی را هم به فروشگاه اضافه کردند.

کیفیت پوشاک برند مارکس اند اسپنسر Marks & Spencer از ابتدا چنان بی‌رقیب بود که این برند در سال 1934 به‌عنوان دارنده اولین آزمایشگاه تست و تولید پارچه در انگلستان شناخته‌شد. پژوهش‌های تخصصی این برند بر روی جنس و روش‌های تولید پارچه و اندازه‌گیری دقیق سایز لباس بانوان به حدی پیشرفته شد که در سال 1954 این برند به‌عنوان اولین تهیه‌کننده جدول دقیق سایز پوشاک برای بانوان شناخته‌شد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مارکس اند اسپنسر - 2

 

لیست قیمت لباس مارکس اند اسپنسر

 

شعبه‌های داخلی و بین‌المللی این برند یکی پس از دیگری افتتاح می‌شد و دو بخش اصلی پوشاک و مواد غذایی در این فروشگاه‌ها رونق فراوانی یافت. در سال 1999 اولین فروش اینترنتی برند مارکس اند اسپنسر Marks & Spencer انجام‌شد. این فروش نقطه آغازی برای یک حرکت عظیم بین‌المللی بود که پوشاک مرغوب و باکیفیت این برند را به دست افرادی از همه ملیت‌ها می‌رساند.

کمپانی مارکس اند اسپنسر Marks & Spencer که یکی از بزرگترین کسب و کارهای موفق بریتانیا است، لباس‌هایی شیک و جذاب با کیفیت عالی و دیزاین امروزی تولید می‌کند. مارکس اند اسپنسر Marks & Spencer همچنین از پرفروش‌ترین برندهای لباس زیر زنانه در سرتاسر جهان است. به‌کار گرفتن پارچه‌های ارگانیک و طبیعی در پوشاک برند ام اند اس M&S و استفاده نکردن از منابع پایان‌پذیر انرژی نشان از احساس مسئولیت اجتماعی این برند در سطح جهانی برای حفظ و نگهداری محیط زیست دارد.

کمپانی مارکس اند اسپنسر Marks & Spencer که به‌اختصار با عنوان ام اند اس M&S هم شناخته می‌شود، هم اکنون 979 شعبه در بریتانیا و 454 شعبه بین المللی دارد. فروشگاه اینترنتی مدیسه از اکتبر 2017 مجموعه‌ای متنوع و بِروز از برترین‌های این برند را برای فروش در فضای اینترنتی ایران عرضه کرده‌است.

مارکس اند اسپنسر - 3

۱۰ برند برتر لباس زنانه در دنیا

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *