لباس ترند

بازیگران و سلبریتی‌ها نقش پررنگی در دنیای مد و فشن دارند؛ نقش این سلبریتی‌ها در همه‌گیر کردن بعضی از ترندها و کمک به رشد آن‌ها انکار ناپذیر است. بسیاری از بازیگران معروف و پرطرفدار تنها با یک بار پیروی از برخی ترندها باعث ترویج گسترده آن می‌شوند؛ اما تنها نقش بازیگرها در شکل‌گیری این ترندها پیروی و همه‌گیر کردن برخی از آن‌ها نیست. بعضی از ترندهای آرایشی با توجه به استایل این بازیگرها به وجود آمده و شکل گرفته است.

در این مطلب با 12 ترند دنیای فشن که توسط بازیگرها ایجاد شدند آشنا می‌شویم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

12 استایل که به وسیله بازیگران ترند شد (بخش اول)

 

بریژیت باردو- آرایش چشم اسموکی

 

بریژیت باردو- آرایش چشم اسموکی

بابت آرایش چشم اسموکی که این روزها به پایه ثابت بسیاری از آرایش‌ها تبدیل شده باید از برژیت باردو تشکر کنیم. البته این آرایش ریشه‌هایی قدیمی‌تر از این بازیگر دارد اما بریژیت باردو عامل یک انقلاب زیبایی کوچک در دهه 1960 شد. در حالی که بیشتر افراد در آن دوره از خط چشم استفاده می‌کردند اما بریژیت یک آرایش چشم اسموکی داشت، جوری که انگار فراموش کرده است که آرایش شب قبل خود را پاک کند.

 

بلا حدید-ژاکت کش‌باف پشمی با دکمه‌های نیمه بسته

 

خرید لباس های ترند زنانه

 

بلا حدید-ژاکت کش‌باف پشمی با دکمه‌های نیمه بسته

تا همین اندکی پیش ژاکت‌ها آیتم‌هایی از مد افتاده در کمد لباس به شمار می‌رفتند که تنها برای مادر بزرگ‌ها مناسب بودند؛ اما بلا حدید این موضوع را تغییر داد. دختران زیادی عاشق این استایل بولد شدند و شروع به پوشیدن آن کردند.

 

جنیفر بیل- یقه رومی

 

جنیفر بیل- یقه رومی

جنیفر بیل این استایل را از قصد ترند نکرد بلکه این استایل برگرفته از نحوه لباس پوشیدن این بازیگر در یکی از فیلم‌هایش و به صورت تصادفی ایجاد شد. در واقع برای این که لباسش در فیلم از سر جنیفر رد شود مجبور به گشاد کردن آن شدند و سپس تصادفا استایل یقه رومی ایجاد شد و به ترندی در سال 1980 تبدیل شد.

 

بریژیت باردو_کفش‌های باله

 

بریژیت باردو_کفش‌های باله

بریژِیت باردو یکی از خلاق‌ترین و پیشروترین افراد در استایل خود بود و این موضوع از تعداد ترندهایی که با استایل او ایجاد شد مشخص است. در سال 1956 به سفارش بریژیت برای او کفش‌های باله‌ای ساخته شد. این کفش‌ها به زبان فرانسوی سیندرلا نامگذاری شدند. او این کفش‌ها را در اوقات آزاد خود و همچنین در چند نقش‌آفرینی پوشید و در نهایت با پوشیدن این کفش‌ها در فرش قرمز آن را تبدیل به یکی از ترندهای ماندگار و جهانی کرد.

 

استایل بهترین بازیگران زن معروف

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “12 استایل که به وسیله بازیگران ترند شد (بخش دوم)

  1. م. ا گفت:

    عالی بود
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *