ورزش در قرنطینه

شیوع کرونا و قرنطینه به یکباره زندگی همه ما دچار تغییراتی کرد. دورکاری، ماندن طولانی مدت در خانه و تعطیلی ورزشگاه‌ها همگی باعث شدند که عادات مختلفی از ما دچار تغییر شود. این تغییر عادت و تناسب در زندگی روزمره باعث شد که هیچ یک از ما نتوانیم به صورت منظم ورزش خود را پی بگیریم. تاثیر ورزش منظم در از بین رفتن تناسب اندام و به خطر افتادن سلامتی هر یک از ما تاثیر به‌سزایی دارد. در این مطلب 7 توصیه برای حفظ تناسب اندام در قرنطینه را با شما در میان می‌گذاریم.

  1. بیرون از خانه ورزش کنید.

اگر در اطراف خانه خود فضای آزاد خلوتی را سراغ دارید، روزانه در ساعت‌های خلوت برای پیاده‌روی، دویدن و ورزش به خارج از خانه بروید. سعی کنید برای انجام این ورزش‌ها از کفش ورزشی مناسب استفاده کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ورزش در قرنطینه 5

  1. در گروه‌های ورزشی عضو شوید.

گروه‌هایی را پیدا کنید که فاصله میان شرکت‌کنندگان را رعایت می‌کنند و از وسایل ورزشی مشترک استفاده نمی‌کنند؛ به همراه این گروه‌ها می‌توانید به انجام ورزش‌های هوازی روزانه بپردازید.

ورزش در قرنطینه 4

  1. ابزار آلات ورزشی تهیه کنید.

آجر یوگا، بند‌های ورزشی، دمبل و … وسایل ورزشی کوچکی هستند که می‌توانید با تهیه آن‌ها بخش کوچکی از ورزشگاه را در خانه خود بازسازی کنید و به کمک آن تناسب اندام خود را در قرنطینه حفظ کنید.

ورزش در قرنطینه 3

  1. ویدیوهای ورزشی خانگی

از دیگر روش‌های موثر و در دسترس برای تناسب اندام در قرنطینه این است که از ویدیوهای ورزشی که برای خانه تهیه شده استفاده کنید. می‌توانید این ویدیوها را به صورت رایگان در فضای اینترنتی بیابید.

  1. یوگا بهترین گزینه است!

تنها حفظ تناسب اندام در قرنطینه چالش‌برانگیز نیست بلکه شرایط پر استرس کار در قرنطینه باعث می‌شود که احتیاج به روش موثری برای سلامت فکری، تمرکز و آرامش هم داریم. یوگا ورزشی است که می‌تواند هر سه این موارد را به شما ارائه کند؛ به همین دلیل بهترین گزینه برای قرنطینه و روزهای کروناست.

ورزش در قرنطینه 2راهنمای مراقبت‌ های قبل، حین و بعد از تزریق واکسن کرونا

  1. با دوستان و مربیان خود در ارتباط باشید

ارتباط خود را با دوستان و مربیان خود در فضای ورزشی به صورت آنلاین حفظ کنید. با در میان گذاشتن تمرینات ورزشی خود با دوستانتان خود را موظف به ادامه تمرینات خود می‌کنید. از طرف دیگر توصیه‌‌های مربی ورزشی می‌تواند به شما در حفظ تناسب اندام در قرنطینه کمک کند.

  1. با وزن بدن خود تمرین کنید

ورزش‌هایی که با وزن بدن کار می‌کنند و احتیاجی به تجهیزات ورزشی ندارند، برای حفظ تناسب اندام در قرنطینه گزینه‌های مناسبی هستند.

ورزش در قرنطینه 1

 

لیست قیمت انواع تجهیزات ورزشی

 

ویروس کرونا با دنیای مد چه کرده‌است؟

شاید شما هم تا به حال به این فکر کرده باشید که این روزها که از منزل خارج نمی‌شویم و در قرنطینه کرونا به‌سر می‌بریم، پس لباس‌های شیک و جذابمان را کجا بپوشیم؟ یا اینکه وقتی کرونا از دنیا حذف شود، چه کار می‌کنیم، چه می‌پوشیم و چگونه جشن می‌گیریم. در این ویدیو متخصصان صنعت مد به‌شما خواهند گفت که در زمان کرونا چه اتفاقاتی در دنیای مد افتاده و پیش‌بینی‌شان درباره آینده دنیای مد چیست.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *