حمام از نقاط مهم در خانه است. در ابتدای صبح، هنگامی که خود را برای شروع یک روز طولانی آماده می‌کنیم و در پایان روز که به دقایقی آرامش‌بخش احتیاج داریم تا بتوانیم خستگی و استرس روز را از خود دور کنیم، اوقات خود را در این مکان سپری می‌کنیم. به همین خاطر حال و هوا و دکوراسیون حمام بر حال و هوای ما تاثیر مستقیمی دارند. در این مطلب 4 ایده ساده را برای داشتن حمامی زیبا و آرامش‌بخش با یکدیگر مرور می‌کنیم. 4 ایده ساده و در دسترس اما تاثیر گذار.

  • استفاده از کاغذی دیواری

کاغذ دیواری کردن یکی از دیوارهای حمام که کم‌تر در تماس با آب است و در نزدیکی دوش قرار ندارد، مثلا دیوار پشت روشویی، باعث ایجاد تغییر اساسی در حال و هوای حمام می‌شد. رنگ و طرح این کاغذ دیواری را با توجه به دیگر آیتم‌های حمام انتخاب کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

1

 

  • استفاده از یک آینه جدید

آینه‌ها نقش بسیار زیادی در بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضاهای کوچک دارند. پس با توجه به اندازه فضا و رنگ و نور آن آینه‌ای مناسب آن انتخاب کنید و دکوراسیون حمام خود را بهبود دهید.

 

2

 

  • اشیا تزئینی

در مقابل آینه و قفسه‌ها به‌جز مواد شوینده و اشیا مرتبط به حمام از وسایل دکوری هماهنگ با کاغذ دیواری و آینه استفاده کنید. می‌توانید مواد شوینده را در ظرف‌هایی که با حال و هوای دکوراسیون حمام شما همخوانی دارند قرار دهید.

 

3

 

  • گل خشک

استفاده از گل‌های خشک و گل مصنوعی در حمام، دکوراسیون حمام شما را زیباتر می‌کند، بدون این که قرار گرفتن در فضای حمام باعث آسیب رسیدن به گیاه زنده شما شود. می‌توانید روی شاخ و برگ گل‌های خشک اسانس‌های مختلفی را اسپری کنید. این اسانس‌ها فضای حمام را معطر می‌کند و باعث می‌شود بتوانید در ساعات پایانی روز حمامی لذت‌بخش‌تر را تجربه کنید.

 

4

 

با استفاده از این ایده‌ها و ایده‌های خلاقانه دیگر می‌توانید حمام خانه‌ی خود را به یکی از آرامش‌بخش‌ترین بخش‌های خانه تبدیل کنید. این جزئیات هستند که تغییرات بزرگ را می‌سازند.

 

قیمت انواع شمع، شمعدان و عود

روش ها و سبک های طراحی داخلی منزل

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *