سلبریتی های ماندگار در دنیای مد و فشن

فشن داستان خودش را تعریف می‌کند و به ما کمک می‌کند تا احساسات خود را آن گونه که می‌خواهیم نشان دهیم. این دنیا با تمام فراز و فرودهایش توسط افرادی تحت تاثیر قرار گرفته است. ردپای این افراد بر تاریخ این صنعت قابل مشاهده است و مد و فشن را به چیزی که امروز از آن مشاهده می‌کنیم تبدیل می‌کند. در این پست با سلبریتی هایی که به عنوان فشن آیکون‌ برای کل طول تاریخ، شناخته شده‌اند آشنا می‌شویم.

سلبریتی ها، مدل‌ها، طراحان و مدیران بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای همگی تاثیرات زیادی در دنیای مد و فشن دارند. در این مطلب با سلبریتی هایی که به عنوان نماد دنیای مد و فشن شناخته شدند آشنا می‌شویم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آدری هپبورن

آدری هپبورن

آدری هپبورن متولد 1929 در بلژیک بود. او با آرایش و مدل موی متفاوت و منحصر به فرد خود تبدیل به یکی از معروف‌ترین فشن آیکون‌ها در طول تاریخ شد.

پرنسس دیانا

پرنسس دیانا

پرنسس دیانا در 1 ژوئیه ی 1961 در انگلستان یه دنیا آمد. ازدواج و طلاق او با پرنس چارلز او را تبدیل به چهره‌ای جهانی و ساختار شکن کرد. استایل‌ها و اکسسوری‌های دیانا همگی در دنیای مد سر وصدای زیادی به پا می‌کردند و هنوز هم مورد توجه قرار دارند.

لورن باکال

لورن باکال

لورن باکال خواننده وبازیگر آمریکایی زاده 16 سپتامبر 1924 بود. او در سال 2009 توسط بنیاد فیلم آمریکا به عنوان بیستمین ستاره برتر زن سینمای کلاسیک هالیوود انتخاب شد.

مرلین مونرو

مرلین مونرو

مرلین مونرو بازیگر و مانکن مشهور آمریکایی زاده 1 ژوئن 1926 بود. عکس‌های او با لباسی از گونی سیب‌زمینی مشهور است زیرا این سلبریتی نماد کاملی از این موضوع بود که او در هر لباس و استایلی می‌درخشد و به آن استایل نیز هویت و زیبایی می‌دهد.

ویوین وست‌وود

ویوین وست‌وود

ویوین وست‌وود متولد 1941 در انگلستان است. او یکی از طراحان مد جنجالی است. او دو بار به عنوان برترین طراح مد سال انتخاب شد و نشان رتبه افسری امپراتوری بریتانیا را از دست ملکه بریتانیا دریافت کرد. او خالق سبک پانک در استایل کژوال بود.

ویوین وست‌وود

کارمن دلورفیچه

کارمن دلورفیچه متولد 3 ژوئن 1931 هنرپیشه و مانکن معروف آمریکایی است. تصویر او در سن 15 سالگی بر روی کاور مجله ووگ قرار گرفت و تا تابستان 2012 مسن‌ترین مانکن فعال در صنعت مد و فشن بود.

 

انواع لباس زنانه جدید

 

مدلینگ چیست و چطور مدل شوم؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “سلبریتی های ماندگار در دنیای مد و فشن

  1. یگانه احدی گفت:

    مرلین بی نظیره
    هنوز که هنوزه دنیای مد از فیگورهای مرلین الهام مییگیره

  2. پروانه گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *