لباس مانیکا سریال فرندز

براي خيلي ها آدمها به دو دسته تقسيم مي شوند: آنها كه فرندز ديده اند و آنها كه فرندز نديده اند! اگر از طرفداران اين سريال محبوب دهه 90 ميلادي باشيد حتما با شخصيت «مانيكا» و طرز لباس پوشيدن او آشنايي داريد. مانيكا نه مانند ريچل عاشق مد و ترندهاي فصلي است و نه مانند فيبي،‌عجيب و متمايز لباس مي پوشد. استايل مانيكا تركيبي است از لباس هاي پايه، كاربردي و هنجارمند،‌ متمايل به استايل مردانه با جرقه هاي مجذوب كننده اي از زنانگي. با نگاهي به نوع پوشش چهره هاي مشهور در چند ماه اخير مي بينيم كه استايل مانيكا منبع الهام خيلي ها در انتخاب لباس ها و ترندهاي فصلي بوده است تا آنجا كه سايت گاردين، كاراكتر مانيكا را يكي از استايل-آيكُن هاي تابستان امسال معرفي كرده است.

 

دانلود سريال فرندز friends فيلم لباس زنانه استايل ترند شيك داغ شلوار مام جين پيراهن مردانه چندلر

مام جينز و كفش سفيد

كندال جنر سوپر مدل شلوار جين زنانه لباس ست كيف كمري كفش ورزشي اسپرت استايل ترند شيك امروزي

پيشنهاد مي كنيم دفعه بعد كه (براي سي و هشتمين بار) فرندز را از اول مي بينيد(!) به استايل مانيكا دقت كنيد تا متوجه علاقه شديد او به شلوارِ مام-استايل شويد. يكي از نمونه هاي آن اين صحنه از اپيزود آخر فصل سوم است كه مانيكا را در يك جين كلاسيك مام-استايل و كفش هاي ورزشي سفيد مي بينيم و اصلا نيازي به گفتن ندارد كه امسال اين تركيب تا چه حد محبوبيت پيداكرده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

دانلود سريال فرندز friends فيلم امريكايي استايل لباس زنانه كت شيك

دوخت ويكتوريايي

 

سوپر مدل بلا حديد جيجي bella hadid شيك امروزي كت زنانه يقه انگليسي آستين كوتاه استايل

در اپيزود 10 فصل اول، مانيكا را در پيراهن فيت و موقري به رنگ ارغواني مي بينيم كه داراي اِپُل و يك كمرِ باريك است؛ قسمت بالاتنه آن با سه دكمه تزئين شده است؛ يك دوخت ويكتوريايي و كلاسيك كه مشابه آن را امسال بر تن بِلا حديد ديديم. بلا در هفته مد پاريس كت شش دكمه آستين كوتاهي به رنگ شيري به تن داشت كه داراي فرمي بسيار شبيه به پيراهن ارغواني مانيكا بود.

 

دانلود سريال فرندز مانيكا مونيكا friends فيلم خارجي

استایل بهترین بازیگران زن معروف

 

چهارخانه

هري استايلز خواننده پاپ امريكايي محبوب مشهور داغ تازه جنجالي

هري استايلز، خواننده محبوب، بارها از استايل مانيكا گلر الهام گرفته است. اينجا او را در يك كت فاستوني چهارخانه با تونِ قهوه اي مي بينيم و به راحتي مي توانيم آن را به انبوه پيراهن هاي مردانه چهارخانه اي كه مانيكا مي پوشيد ربط دهيم، به خصوص اين پيراهن سايز بزرگ كه او در اپيزود هشتم فصل 4 بر تن داشت.

 

دانلود سريال فرندز friends فيلم امريكايي محبوب شيك امروزي لباس زنانه آرايش مو

سنجاق مو

احتمالا همه مي دانند كه سنجاق مو در يكي دو سال اخير به ترند محبوب مدگرايان تبديل شده است. انواع سنجاقهاي ريز و درشت را در هفته هاي مد و پس از آن در صفحات اينستاگرام فشن-بلاگرها ديده ايم. در اپيزود 12 فصل4 مانيكا را مي بينيم كه موهاي كوتاه خود را با يك سنجاق مرواريد جمع كرده و ظاهري دخترانه و شيطنت آميز پيدا كرده است. يك اكسسوري محبوب دهه 90 ميلادي كه حالا باز به دنياي مد برگشته است.

 

خريد سنجاق سر مو آرايش ترند امروزي شيك تازه جديد استايل اكسسوري

 

خرید لباس زنانه

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *