انواع مدل موی دخترانه برای مناسبت‌های مختلف

پیدا کردن مدل مویی که برای شما مناسب باشد، نیازمند شناخت درست از ظاهر خودتان دارد که در نهایت تغییرات ظاهری و داشتن موهای عالی می‌تواند به شما اعتمادبه‌نفس و احساس زیبایی بدهد. علاوه بر فرم صورت، جنس و رنگ موی هر فرد، هر فردی از حسی که یک مدل موی خاص به ظاهر آن‌ها اضافه می‌کند خوششان می‌آید. مثلاً برای آن دسته از دخترانی که می‌خواهند جسارت خود را به رخ بکشند، موهای رنگارنگ یا موهایی با کناره‌های تراشیده شده همان چیزی است که به آن نیاز دارند. یا مثلاً دخترانی که عاشق موهای طبیعی خود هستند، می‌توانند در مناسبت‌های مختلف موهای خود را بافته‌ یا کمی مواج درست کنند. درکل برای هر سلیقه‌ای مدل مویی وجود دارد و ما قصد داریم با معرفی انواع مدل مو دخترانه ترند امسال به شما کمک کنیم تا مدل مناسب با سلیقه خود را پیدا کنید. پیش از رزرو وقت آرایشگاه برای تغییر موهای خود تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انواع مدل مو دخترانه که در سال 1401 مد هستند

مدل موی مناسب را باید با توجه به فرم صورت و موها انتخاب کرد.

نو شدن تقویم و سال، شروعی تازه با خود به ارمغان می‌آورد و چه تغییری بی‌دردسرتر از امتحان کردن یک مدل موی جدید در شروع سال جدید؟ همان‌طور که در طول زمان دیده‌ایم، مدل مو بدون شک الهام‌بخش جنبش‌های فرهنگی بوده و حتی بر بیان هویت دهه‌ها نیز تأثیر گذاشته است. برای مثال، ظاهر کلاسیک سیندی کرافورد را در دهه 90 در نظر بگیرید یا ظاهری قدیمی‌تر مانند مدل‌های کندوی دهه 60 که خاطرات دایانا راس و سوپریم‌ها را تداعی می‌کند که با گروه‌های پرزرق‌وبرق خود روی صحنه می‌چرخیدند و الگوی افراد زیادی بودند. حالا این سؤال پیش می‌آید که در سال 1401 شاهد چه مدل مو دخترانه‌ای خواهیم بود؟

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

1. مدل مو دخترانه نامتقارن Asymmetrical Cut

مدل مو دخترانه نامتقارن با زوایای غیرمعمول آن مشخص می‌شود و یک‌طرف آن کوتاه‌تر از طرف دیگر است. این مدل ظاهری جسورانه به دختران جوان می‌بخشد. این مدل مو توجه را به خط فک و چشم‌ها جلب می‌کند و می‌تواند فوق‌العاده زیبا و حتی برای افراد مسن نیز جذاب و جوان‌کننده باشد. در کل مدل مو دخترانه نامتقارن، مدلی نیست هرکسی بتواند با آن ارتباط برقرار کند و تنها کسانی که به‌اندازه کافی جسور هستند می‌توانند با این مدل مو ظاهر شوند. لازم به ذکر است اگر دنبال جلوه بیشتر این مدل هستید آن را بارگه‌هایی از هایلایت همراه کنید.

پیکسی - 8 مدل مو دخترانه برای عروسی و مهمانی‌های خاص

2. مدل مو دخترانه پیکسی pixie

مدل مو دخترانه دیگری که در سال جدید پرطرفدار است بازهم یک مدل کوتاه است. مدل پیکسی که از سال پیش تا امسال همچنان با قدرت یکی از محبوب‌ترین ترندهای مدل مو بوده است، استایل خاصی از کوتاهی است که در آن موهای پشت و دور سر کوتاه و قسمت بالای آن بلند است. مدل موی پیکسی صورت را ظریف و لاغرتر می‌کند و آن را حتی می‌توان با مدل موی چتری نیز ترکیب کرد. برای موهای پرحجم و ضخیم در مدل پیکسی کات‌ها باید کم و بلندتر باشد و برای موهای کم‌حجم و نازک پیکسی‌هایی با کات‌های زیاد توصیه می‌شود.

مدل مو پیکسی

3. باب یا مصری Bobs

مدل پیشنهادی استایلیست‌ها برای یک مدل مو دخترانه جذاب در سال 1401 مدل باب است که ما در ایران آن را با نام مصری می‌شناسیم. اگر می‌خواهید موهایتان ظاهری پرتر و سالم‌تر داشته باشد، استایلیست‌ها مدل موهایی مانند این را توصیه می‌کنند که کمی بلندتر از مدل‌های قبلی و صاف است.

در مدل باب، بلندی موها از پشت با خط گردن مماس و در قسمت جلو هم بالاتر چانه یا در صورت تمایل روی خط چانه است. کات‌های جلویی در مدل باب امسال تیز نامتقارن و زاویه‌دار است که شاید کمی هم به مدل کرنلی شباهت داشته باشد.

خرید انواع وسایل مراقبت از مو

مدل مو مصری

4. فر ریز و درشت curly

راستش را بخواهید امسال انواع مدل مو دخترانه صاف و یک‌دست چندان ترندی نیست و جای خود را به انواع مدل‌های موهای لایه‌ لایه‌ای و حتی فرهای ریز و درشت داده‌اند. اگر خیال دارید تغییری اساسی در ظاهر خود ایجاد کنید، در سال 1401 خبری از مدل‌های صاف و اتو کشیده قبلی نیست و صاحبین موهای فر و حالت دار فرمانروایی می‌کنند!

موی فر ریز و درشت

5. مدل‌های شگی The Shag

اگر خیلی اهل سشوار کشیدن و مدل‌های شسته‌ و رفته نیستید مدل موی شگی مناسب شماست. در این مدل مو دخترانه، موها لایه‌لایه و بدون نظم خاصی در اندازه‌های مختلف کوتاه می‌شوند و مدل بسیار ایده الی برای موهای کم‌حجم است. مدل‌های شگی صورت را پرتر نشان می‌دهند پس اگر صورت گردی دارید بهتر است دور آن را خط بکشید.

مطالب دیدنی:  بوتاکس مو: مزایا، معایب و هزینه‌های بوتاکس مو

مدل مو شگی

6. بافت Braiding hair

بافت مو در شینیون کاربرد بسیار زیادی دارد.

در میان مدل مو دخترانه 1401، انواع بافت‌ها، از بافت‌های جلو سر گرفته تا انواع بافت‌های کف سر دوباره دیده می‌شوند. این مدل‌ بافت‌ها برای تعطیلات عید انتخاب مناسبی است زیرا ظاهر همیشه مرتب و آماده‌ای به شما می‌دهد. بافت مو یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در مدل موی دخترانه برای عروسی و رویدادهی خاص این‌چنینی است. در ادامه با چند مدل موی دخترانه برای عروسی آشنا خواهید شد:

مطالب دیدنی:  کدام مدل لباس عروس کدام مدل موی عروس؟

مدل مو با بافت حجیم

مدل موی دخترانه با بافت حجیم که بسیار مناسب عروسی و مهمانی است.

این مدل یکی از بهترین‌ها برای استایل کردن مو حتی در روز عروسی برای عروس است. در این مدل با حجیم کردن بافت موها زیباتر دیده می‌شوند و یک ایده بسیار مناسب برای استایل کردن موهای کم‌پشت است. راستی اگر شما هم از اینکه آرایشگر یک دسته موی مصنوعی به مو‌هایتان اضافه کنید حس خوبی ندارید، این مدل ناجی شماست.

مدل موی شینیون بسته پایین

مدل موی بسته پایین پاریسی بسیار شیک و مینیمال است.

این مدل در دنیای طراحان آرایش مو از پیچ و تاب نان‌های فرانسوی الهام گرفته است. این مدل مو زیبای پاریسی برای کسانی که از پیچیدگی شینیون‌های شلوغ فراری هستند اما می‌خواهند در مراسم خود خاص و شیک به‌نظر برسند همانی است که می‌خواهند.

مدل موی شینیون بسته بالا و چتری

مدل موی شینیون بسته بالا و چتری که برای دختران جوان بسیار زیباست.

برای یک مدل موی دخترانه چه‌چیز بهتر از یک چتری طبیعی! این مدل موی شینیون بالا به شدت مناسب کسانی است که می‌خواهند جوان‌تر به نظر برسند. اگر موهای کم‌پشت دارید شاید این مدل مناسب شما نباشد چراکه  کم‌پشتی مو را بیشتر نشان خواهد داد.

مطالعه جذاب:  مدل‌ شینیون مو لاکچری برای خانم‌های مشکل‌پسند

7. مو با ظاهری خیس wet-look hairstyle

مدل موی خیس یک مدل موی دخترانه بسیار زیبا و طبیعی است.

اگر مدل موی خیس را دوست دارید، خبر خوبی برای شما دارم. آرون گرنیا، یکی از بنیان‌گذاران IGK Hair، در مورد محصولات مو که در سال 2022 ترند خواهند شد، می‌گوید که با ترند شدن این مدل موی دخترانه، می‌توان انتظار داشت بر تعداد ژل‌ها و محصولاتی که برای چنین ظاهری نیاز است در سال جدید اضافه شود. این مدل مو در سال 1401 بسیار ترندی خواهد بود و درواقع ظاهری خاص و جذاب برای مهمانی‌ها به افراد می‌بخشد. یکی از بهترین محصولات برای رسیدن به این مدل مو، موس مو است که باید بعد از شستن موها زمانی که هنوز موها نم‌دار است، از آن استفاده کنید.

مطالعه بیشتر:  موس مو چیست و چطور برای مدل موی خیس از آن استفاده کنم؟

استفاده از اکسسوری مو در مدل موی دخترانه

در سال‌هایی اخیر اکسسوری‌های زیادی جای خود را در آرایش مو باز کرده‌اند از روبان و پاپیون‌های مختلف گرفته تا گل‌های طبیعی و مصنوعی. یکی دیگر از مدل‌ موهای دخترانه برای عروسی استفاده از گل لابه‌لای موها است. این مدل مو حتی برای عروس هم بسیار زیباست و یک چهره طبیعی و می‌دهد. این مدل برای افراد با موهای کم‌حجم نیز بسیار کاربردی است و با استفاده از اکسسوری می‌توان حجم جذابی به موها داد. توجه داشته باشید که در انتخاب اکسسوری به هماهنگی رنگ آن را رنگ موهای خود دقت کرده باشید.

استفاده از اکسسوری در مدل موی دخترانه  

انتخاب مدل مو دخترانه مناسب

هیچ‌چیز مانند یک مدل موی کاملاً جدید، ظاهر شما را تغییر نمی‌دهد. درعین‌حال، هیچ‌چیز نمی‌تواند به‌اندازه مدل مو یا رنگی که برای مدت طولانی از آن استفاده کرده‌اید، باعث شود که احساس خستگی و کسل بودن کنید. بنابراین، اگر مدل موهای فعلی شما نیاز به تغییراتی برای سال جدید دارد بر اساس انواع مدل مو دخترانه که در این مقاله با آن آشنا شدید می‌توانید ظاهری جذاب در سال جدید به خود هدیه دهید. سال جدید خود را با هیجان شروع کنید.

 

مطالب مرتبط

چطور از وز مو جلوگیری کنیم؟

مدل موی موجدار Beachy Waves، نماد زیبایی

ترندهای مدل ریش آقایان

مدل موی چتری ؛ از توکیو در سریال خانه کاغذی تا آدری هپبورن

10 مدل موی مردانه جدید برای موهای کم پشت

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *