استایل خانم های قد کوتاه

خیلی از ما با دیدن مدل های قد بلند در تبلیغات یا شوهای مد به این فکر می کنیم که آیا این لباس به تن هر کسی همینقدر زیبا می نشیند؟ برای قد کوتاه ها پیدا کردن یک استایل ایده آل گاهی به یک چالش تبدیل می شود. در این پست چند نکته اساسی برای چیدن استایل خانم های قدکوتاه پیشنهاد کرده ایم تا اندامی باریک و بلند برای خود بسازند.

 

راهنمای خرید لباس خانم های قد کوتاه - 1

از کمربند استفاده کنید

استفاده از یک کمربند زیبا یا یک کیف کمری کوچک استایل شما را به دو قسمت بالای کمربند و پایین آن تقسیم می کند و باعث می شود اندامتان باریک و بلند دیده شود. می توانید کمربند را برای کمر شلوار به کار ببرید و یا اگر مانتو یا بارانی بلندی پوشیده اید آن را با یک کمربند پهن جمع کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

 

راهنمای خرید لباس خانم های قد کوتاه - 2

کفش های نوک تیز به پا کنید

کفش های نوک تیز، چه پاشنه دار باشند و چه تخت، چشم را به سمت پایین می کشانند و پاها را کشیده تر و بلندتر نشان می دهند. اگر قدتان کوتاه است برای خرید کفش های تخت تابستانه یا بوت های زمستانه حتما به سراغ نوک تیزها بروید.

 

لباس های مارک زنانه

 

راهنمای خرید لباس خانم های قد کوتاه - 3

به سراغ شلوار کوتاه و فاق بلند بروید

شلوارهای فاق بلند، از آنجا که کمرشان بالاتر از شلوارهای معمولی است، چند سانتی به طول پایین تنه اضافه می کنند و شما را قد بلندتر نشان می دهند. شلواری انتخاب کنید که متناسب قد شماست و یکی دوسانت بالاتر از قوزک پا قرار می گیرد.

 

 

راهنمای خرید لباس خانم های قد کوتاه - 4

تک رنگ بپوشید

یک راه سریع برای چیدن استایل قدکوتاه ها، استفاده از یک استایل تماما مشکی یا تک رنگ است. در این حالت، چشم، جزئیات استایل را نمی بیند و همین سادگی باعث متناسب تر دیده شدن اندام می شود.

 

 

راهنمای خرید لباس خانم های قد کوتاه - 5

سرتاپا اورسایز نپوشید

اگر به پوشیدن لباس های اورسایز یا تن خور آزاد علاقه دارید آن را فقط برای بالاتنه یا پایین تنه به کار ببرید و همزمان یک استایل سراسر اورسایز نپوشید. در کنار پوشیدن اورسایزها، حتما بخشی از استایلتان را فیت و چسبان در نظر بگیرید یا از کمربند برای جمع کردن آن استفاده کنید.

 

از سیر تا پیاز استایل اوورسایز زنانه

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *