۷ قانون که هر مردی باید یاد بگیرد

وقتی صحبت از خوشپوشی می‌شود هر مرد و هر زنی نظر خودش را دارد و گاهی چیزی که به درد کسی می‌خورد برای فرد دیگری مفید نخواهد بود؛ به همین دلیل وقتی که حرف از لباس پوشیدن و استایل می‌شود یک پیشنهاد ثابت و قطعی وجود ندارد.

 

ایده‌های برای داشتن یک استایل مردانه جذاب

 

  • کت و شلوار درستی انتخاب کنید

راه حل کلیدی این که یک کت به نظر خوب برسد این است که اندازه باشد. بیشتر به اندازه بودن فاصله میان شانه‌ها توجه کنید به این خاطر که اندازه نبودن دور کمر و سینه را به راحتی قابل تشخیص است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انتخاب کت مناسب

  • عاقلانه بر روی یک ساعت مچی مناسب سرمایه‌گذاری کنید

ساعت مچی مانند یک اثر هنری است. از ساعتی استفاده کنید که بتوانید روزانه از آن استفاده کنید و علاوه بر این برای شما مناسب باشد. ساعت‌های مچی باید متناسب با اندازه مچ شما باشند.

ساعت مچی

  • از رنگ‌ها نترسید!

فرقی ندارد که استایل شما کژوال یا رسمی است. کمی رنگارنگ بپوشید. بیشتر مردها از انتخاب کردن لباس‌های رنگی می‌ترسند و هیچ رنگی به جز سرمه‌ای و خاکستری انتخاب نمی‌کنند. طراحان لباس رنگ‌های صورتی، سبز، خردلی و تناژهای روشن‌تر آبی را پیشنهاد می‌دهند اما تاکید دارند که نباید در استفاده از آن‌ها زیاده روی کرد.

این ممکن است مانند توصیه‌های مادرانه به نظر برسد ولی وقتی به ظاهر خود فکر می‌کنید و پول صرف آن می‌کنید بهتر است مراقب آن‌ باشید. لباس‌های خود را به صورت منظم بشورید، کفش‌هایتان را واکس بزنید، مراقب ژاکت‌های چرمی خود باشید. موهایتان را به طور منظم کوتاه و ناخن‌هایتان را مرتب کنید. این جزئیات کوچک هستند که استایل شما را می‌سازند.

  • برای خرید کفش پول خرج کنید

سعی کنید از خریدن کفش‌هایی که ترندهایی زودگذر هستند اجتناب کنید. به سراغ شیوه‌ای از سرمایه‌گذاری بروید که حداقل 15 سال یا بیشتر دوام داشته باشد. کفش‌های کلاسیک هیچ وقت انتخاب‌های نامناسبی نیستند.

اکسسوری‌هایی مانند کراوات استایل شما را شخصی می‌کند اما توجه کنید که چگونه از آن‌ها استفاده می‌‌کنید. بهتر است که با انتخاب یک یا دو رنگ آن‌ها را در هارمونی با لباس‌هایی که می‌پوشید نگه دارید.

اکسسوری

  • بدانید که کی وقت شکستن قانون‌هاست!

از آزادی که حتی برای اشتباه کردن دارید لذت ببرید. قوانین کلی را بدانید و یاد بگیرید که کی و کجا می‌توانید این قوانین را تغییر دهید. گاهی اوقات دلیل این تغییر به سادگی تفاوت موقعیت و شرایط است ولی در مواردی باید با آزمون و خطا پیش بروید تا استایل منحصر به فرد خود را بشناسید.

فروشگاه اینترنتی پوشاک و اکسسوری مردانه

 

 

چه لباس‌هایی در دهه‌ی بیست زندگیمان بپوشیم؟

در مورد این که در یک مهمانی دوستانه، در فصل زمستان، بهار یا تابستان چه لباسی بپوشیم، حرف‌های زیادی به میان آمده است. حتی در این ارتباط که چه لباس‌هایی با چه رنگ‌هایی را می‌توان با یکدیگر ست کرد یا چه لباسی برای هیکل شما مناسب است، مقالات زیادی نوشته شده است. اما تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که چه لباس یا سبک پوششی برای سن شما مناسب است؟ به‎‌عنوان مثال وقتی در دوران نوجوانی هستید، چه بلوزی با چه رنگی شما را جذاب‌تر می‌کند؟ یا اینکه وقتی از دوران نوجوانی فاصله می‌گیرید و وارد دهه‌ی پر شور و هیجان انگیز 20 می‌شوید، چگونه ظاهری بهتر داشته باشید؟

 

kit-harington-1

کیت هارینگتون-28 سال

دهه‌ی بیست، از دورانهای حساس عمرمان است که به‌راحتی می‌توان انتخاب‌هایی درست یا غلط داشت. شما در این دهه، دانشگاه را به اتمام می‌رسانید و آماده‎‌ی ورود به بازار کار می‌شوید. از آنجایی‌که ظاهرتان زودتر از هر چیز دیگری به چشم می‌آید و مورد قضاوت قرار می‌گیرید، یکی از حساس‌ترین انتخاب‌هایتان، انتخاب سبک پوشش‌تان است. به همین علت ما به شما پیشنهاد می‌کنیم روی یک کمد لباس کامل فکر کنید. کمد لباسی که همه چیز از جمله انواع شلوارهای جین و کتان، کفش‌های رسمی و کژوال، کت و شلوار یا کت و دامن و نهایتا یک ساعت مچی زیبا را شامل شود و بتواند برای سال‌های طولانی الگوی پوشش‌تان باشد.

معمولا در این زمان همه‌ی افراد از لباس‌هایی با سبک‌هایی استفاده می‌کنند که مرسوم است، ولی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا جایی‌که بودجه‌تان اجازه می‌‎‌دهد به سراغ سبک‌های مختلف پوشش بروید و بهترین‌تان را انتخاب کنید؛ سبکی که تنها برای شما مناسب است و تنها به انتخاب خودتان است. حتما این جمله‌ی معروف را اکثر شما شنیده‌اید که، «دهه‌ی پیش رویتان، اولین دهه از باقی‌مانده‌ی عمرتان است». پس تا فرصت دارید، ‌فکر کنید، تجربه کنید و نهایتا بهترین سبک پوشش را انتخاب کنید. در عکس‌های زیر، نگاهی به سبک پوشش چند فرد خوش‌پوش و معروف انگلیسی بیندازید که اتفاقا همگی در دهه‌ی بیست زندگیشان هستند.

 

Tinie-Tempah-1

تاینی تمپا-26 سال

 

Douglas-Booth-1

داگلاس بوث-23 سال

 

Robert-Pattinson-1

رابرت پتینسون-29 سال

 

Oliver-Cheshire-1

الیور چشایر-27 سال

 

خرید پوشاک مردانه جدید

 

برای انتخاب بهترین لباس در دهه‌ی بیست، 5 قانون طلایی وجود دارد

1) بدون نگرانی لباس‌هایی با تن‌خور نسبتا چسبان اتنخاب کنید

در این سن، بدن شما در بهترین وضعیت سلامتی و زیبایی قرار دارد و نیاز زیادی به ورزش کردن برای حفظ تناسب اندام نخواهید داشت، بنابراین به‌راحتی می‌توانید لباس‌هایی با تن‌خور چسبان استفاده کنید. فقط حواستان به این موضوع باشد که بیش از حد لباس به بدنتان نچسبد زیرا افراط در این سبک پوشش می‌تواند از جذابیت ظاهرتان بکاهد.

2) رنگ مناسبتان را بیابید

این سن، بهترین زمان برای یافتن بهترین رنگ لباس با توجه رنگ پوستتان است. با توجه به یک قانون کلی، رنگ‌های روشن‌ (مثل آبی کم‌رنگ، زرد، صورتی و سفید) روی پوست‌های تیره بهتر می‌نشینند. از طرفی رنگ‌های تیره (مثل آبی نفتی، سبز تیره، قرمز و قهوه‌ای) بیشتر به افرادی می‌آید که پوست‌هایی روشن دارند. وقتی رنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کردید، از آن به بعد آن را به‌عنوان یک رنگ پایه برای انتخاب رنگ لباس اصلی‌تان در نظر بگیرید. سپس به‌راحتی می‌توانید به سراغ انتخاب رنگ کفش، کروات و دستمال جیبی‌تان بروید.

3) گزینه‌های مختلف را امتحان کنید

امروزه فروشگاه‌های متعددی وجود دارد که اکثر محصولاتشان، ارایه‌ی لباس‌هایی است که اتفاقا برای شما که در دهه‌ی بیست زندگیتان هستید، مناسب هستند. به سراغ این فروشگاه‌ها بروید، طرح‌های مختلف لباس را امتحان کرده و کمد لباستان را برای فصل‌های مختلف آماده کنید.

4) یک خیاط و یک آرایشگر خوب پیدا کنید

هرگز قدرت یک آرایشگر و یک خیاط خوب را دست کم نگیرید. در دسترس بودن یک خیاط یا یک آرایشگر خوب می‌تواند برای سال‌های متمادی ظاهری زیبا برایتان ایجاد کند.

5) یاد بگیرید که چگونه از کفش‌تان محافظت کنید

دهه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، فصلی از زندگیتان است که برداشت اول چه به‌هنگام حضور در جلسه‌ی مصاحبه، چه در زمان حاضر شدن در یک ملاقات، اهمیت بسیار زیادی دارد. این نکته را حتما به‌خاطر داشته باشید که چه آگاهانه و چه غیرآگاهانه کفش‌هایتان اولین بخش از پوشش‌تان است که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. پس به نو و تمیز بودن آن بیشتر اهمیت دهید.

 

15 قانون لباس پوشیدن به سبک یک جنتلمن

جنتلمن‌ها همه‌چیزشان فرق می‌کند! از شیوه‌ی لباس پوشیدنشان گرفته تا عطری که می‌زنند و البته رفتار متشخص و جذابشان که به راحتی می‌تواند دل هر دختری را به دست بیاورد. اما چند قانون نانوشته برای لباس پوشیدن یک جنتلمن وجود دارد که بد نیست نگاهی بهشان بیندازیم!

 

1115 قانون لباس پوشیدن جنتلمنی

بهترین لباس های مردانه جدید

 

مطالب مرتبط

چگونه کفش و جوراب و شلوار خود را با هم سِت کنیم؟

راهنمای انتخاب لباس‌ تابستانی برای آقایان

۵ راز خوش‌پوشی با تی‌شرت

استایل‌های خبرساز شاهزاده ها

ترندهای استایل مردانه برای پاییز ۲۰۲۰

بو برومل، اسطوره استایل مردانه در تاریخ

کدام تی‌شرت برای کدام استایل مناسب است؟

پیراهن مردانه خود را مناسب با استایلتان انتخاب کنید

وقتی آقایان مشکی می‌پوشند…

به یاد ماندنی‌ترین استایل‌های روی استیج

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *