رنگ قرمز یکی از اصلی‌ترین رنگ‌ها در دنیای امروز به حساب می‌آید. کافی است در فضای اطراف خود نگاهی بچرخانید حتما به چند آیتم قرمز رنگ برخواهید خورد. صنعت فشن نیز از این رنگ جذاب و پرانرژی بی‌نصیب نمانده است یا حتی می‌توان گفت فشن بخش زیادی از جذابیت و پویایی خود را مدیون رنگ قرمز است. استایل‌ قرمز از پرطرفدارترین‌های دنیای امروز محسوب می‌شوند. دنیایی که در آن افراد سعی دارند با ظاهر خود در موقعیت‌های مختلف افراد را تحت تاثیر قرار دهند. ممکن است مقصد شما یک قرار عاشقانه باشد یا شرکت در قرار نهار کاری، استفاده هوشمندانه از این رنگ در استایل می‌تواند به عنوان برگ برنده شما به حساب بیاید.

ست کردن رنگ قرمز

رنگ قرمز انرژی فوق‌العاده بالایی دارد پس برای استایل کردن رنگ قرمز باید دقت زیادی به خرج دهید. اگر با مقدار و تنالیته درست در استایل به کار نرود ظاهر شما بیش از حد جلب توجه خواهد کرد و این امر در موقعیت‌هایی مثل یک مصاحبه کاری اتفاق دل‌پذیری نیست. در این مطلب رنگ‌هایی که می‌تواند با استایل قرمز هماهنگی ایجاد کند را به شما معرفی می‌کنیم. اگر شما هم از عاشقان استایل قرمز هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ترکیب استایل قرمز با رنگ خاکستری

ترکیب استایل قرمز با رنگ خاکستری

از آنجایی که انرژی رنگ قرمز بسیار بالا است استفاده از آن برای افرادی که علاقه زیادی به شاخص بودن در جمع ندارند کمی ریسکی محسوب می‌شود. اما رنگ‌های خنثی مثل طیف‌های مختلف خاکستری می‌تواند انرژی بیش از حد را از استایل قرمز بگیرد. حتی اگر شما فردی محافظه‌کار در انتخاب لباس‌ هستید باور کنید که جای یک استایل قرمز در کمد لباس شما خالیست. می‌توان از رنگ قرمز به عنوان چاشنی در استایل خود استفاده کنید و فقط در اکسسوری‌های کوچک از جذابیت این رنگ بهره ببرید. اضافه کردن رنگ سفید به استایل قرمز می‌تواند تازگی به ظاهر شما اضافه کند و شما را برای یک قرار دوستانه شاد یا حتی یک نهار عاشقانه آماده کند.

ترکیب استایل قرمز با صورتی

استایل قرمز با صورتی

رنگ قرمز هیجان و تندی دارد و به همین خاطر معمولا افراد محتاط با شک به داشتن یک استایل قرمز فکر می‌کنند. اما با انتخاب یک ترکیب درست می‌توان به کلی سرنوشت استایل قرمز خود را تغییر بدهید. رنگ صورتی گزینه دیگری است که می‌تواند انرژی شدید این رنگ را کاهش دهد و به جای آن لطافت و زنانگی به استایل شما ببخشد. به همین دلیل است که ترکیب صورتی و قرمز از پرطرفدارترین‌ها برای روز عشاق است.

خرید انواع استایل‌ قرمز ترندی

ترکیب قرمز و صورتی

ترکیب استایل قرمز با مشکی

ترکیب استایل قرمز با مشکی

در میان افراد محتاط کسانی هم هستند که دقیقا عاشق انرژی بی‌حد این رنگ هستند و از اینکه با ورود به یک جمع تمام توجه‌ها را معطوف خود کنند ترسی ندارند. مشکی یکی از اولین انتخاب‌ها در استایل قرمز به حساب می‌آید. با توجه به اینکه موقعیت تا چه حد رسمی یا صمیمی باشد، نسبت این دو رنگ به هم تغییر می‌کند. پس اگر در حال جست‌وجو یک آیتم برای جذاب‌تر کردن استایل قرمز خود هستید از کت چرم مشکی خود غافل نشوید.

خواندنی های ویژه:  پیشنهادهایی برای استایل کردن انواع مدل مانتو مشکی

قرمز و مشکی

ترکیب استایل قرمز با آبی

ترکیب استایل قرمز با آبی

برخلاف طرفدارن دو تیم آبی و قرمز این دو رنگ در صلح کامل با یکدیگر هستند. آرامش رنگ آبی و شیطنت رنگ قرمز نتیجه‌ای نخواهد داشت به جز یک استایل بانشاط، سرزنده و باوقار. هرچقدر که تناژ رنگ آبی را روشن‌تر انتخاب کنید استایل قرمز شما به سمت لطافت بیشتر حرکت می‌کند و اگر رنگ آبی مدنظر شما باشد می‌تواند برای موقعیت‌های رسمی گزینه بهتری باشد.

ترکیب استایل قرمز با رنگ سبز

ترکیب استایل قرمز با رنگ سبز

دو رنگ سبز و قرمز در دایره رنگ ایتن رنگ‌های مکمل یکدیگر محسوب می‌شوند پس با اعتماد بنفس رنگ سبز را به استایل قرمز خود اضافه کنید. نکته مهم در این ترکیب دو رنگ مکمل انتخاب تناژ درست از هر رنگ است به طور مثال اگر استایل قرمز شما روشن است از آیتم‌های سبز تیره‌تر برای رسیدن به یک ظاهر شیک استفاده کنید. برای اینکه درست‌ترین میزان را در این ترکیب استایل قرمز با سبز رعایت کنید بهترین راهنما طبیعت است. به طور مثال به ترکیب قرمز و سبزی که در یک شاخه گل سرخ وجود دارد دقت کنید و بهترين نسبت را الهام بگیريد.

به طور کلی استایل قرمز یک استایل قدرتمند است و اینکه چه حسی را به دیگران منتقل کند کاملا بستگی به ترکیب رنگی است که همراه آن انتخاب می‌کنید. حال شما نظر خود را درباره استایل قرمز در میان بگذارید. آیا شما جزو سرخ‌پوشان هستيد؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *