با کدام رنگ‌ها جوان‌تر دیده می‌شویم

 

بعید می‌دانم کسی پیدا شود که راضی باشد لباسی بپوشد که سنش را بیشتر نشان‌دهد. اکثر افراد و به خصوص خانم ها تمایل دارند جوان‌تر هم دیده‌شوند. یکی از روش‌های بسیار موثر برای جوان‌تر دیده شدن، استفاده از رنگ‌هایی است که ما را جوان‌تر نشان می‌دهند.

سنمان که بالا می‌رود، تناژ رنگ پوستمان به تدریج تغییر می‌کند و کم کم رنگ‌هایی که قبلا به ما می‌آمد، زیبایی‌ سابق را روی پوستمان نخواهد داشت. اگر بخواهیم در سنین بالا هم از رنگ‌هایی استفاده کنیم که پوستمان را شاداب و درخشان نشان می‌دهند، باید هر چند سال یکبار در پالت رنگی ایده آلمان تجدید نظر کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در این مطلب چهار رنگ را به شما معرفی می‌کنیم که کمک می‌کنند پوستمان درخشان و شاداب دیده‌شود.

 

  1. سبزآبی

سبزآبی turquoise

سبزآبی رنگی است که باعث درخشان دیده شدن اکثر تناژهای رنگی پوست می‌شود. سبزآبی رنگی است که تنوع فراوانی دارد، از انواعی مثل زمردی که بیشتر به رنگ سبز نزدیک هستند، تا انواعی مثل فیروزه‌ای که بیشتر به رنگ آبی نزدیک هستند. اگر رنگ پوستتان روشن است، مچ دستتان را در نور روز رو به بالا بگیرید و رگ‌های دستتان را نگاه کنید. اگر رگ‌ها سبز تر دیده می‌شود، رنگ سبزآبی مایل به زمردی و سبز مناسب شما است و اگر رگ‌ها آبی‌تر دیده‌شوند، فیروزه‌ای یا سبزآبی مایل به رنگ آبی برای شما مناسب‌تر است. اگر رنگ پوستتان گندمی یا سبزه است، همه انواع سبزآبی تیره به شما می‌آید.

 

عکس لباس سبزآبی

خرید انواع لباس زنانه

 

 

  1. سرخابی

redviolet - سرخابی

خانم‌ها اصولا علاقه خاصی به رنگ صورتی دارند. خانم‌های جوان و کم سن علاقه خاصی به صورتی‌های ملایم دارند، اما با بالارفتن سن، پوست ما در کنار صورتی‌های ملایم بی‌حال و کدر دیده می‌شود. با بالاتر رفتن سن بهتر است صورتی‌های روشن، ملایم و پاستلی را کنار بگذاریم و صورتی‌های تیره‌تر و درخشان‌تر مثل سرخابی و ارغوانی را برای لباس‌هایمان انتخاب کنیم. خانواده صورتی‌های تیره از سرخابی گرفته تا ارغوانی و بادمجانی برای خانم‌هایی با سن بالا بسیار مناسب هستند.

 

 

عکس لباس سرخابی

در قسمت قبلی این مطلب گفتیم که با بالا رفتن سن، رنگ پوست تغییر می‌کند و رنگ‌هایی که اوایل جوانی به ما می‌آمد، دیگر به زیبایی قبل با پوستمان هماهنگی نخواهند داشت. به همین دلیل رنگ‌های سبزآبی و سرخابی را به شما به عنوان رنگ‌هایی معرفی کردیم که با بالارفتن سن، در کنار پوست اغلب خانم‌ها زیبا دیده می‌شوند. امروز دو رنگ دیگر را به شما معرفی خواهیم‌کرد:

 

  1. دودی

دودی

اگر شما هم تمام جوانی‌تان را با لباس‌هایی به رنگ مشکی گذرانده‌اید، شاید به تازگی حس کرده‌باشید که مشکی دیگر به شیکی و زیبایی قبل در کنار پوستتان دیده نمی‌شود. در واقع انعکاس «رنگ مشکیِ واقعی» معمولا چروک‌های ریز پوست را به چشم می‌آورد و زیر چشم‌ها را گودتر و تیره‌تر نشان می‌دهد. البته از لاغر نشان دادن و شیکی این رنگ هم به سادگی نمی‌توان گذشت.

عکس لباس دودی

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم رنگ‌های تیره دیگری را همچون دودی، زغالی و سرمه‌ای امتحان کنید. به احتمال زیاد خواهید دید که این رنگ‌ها در این سن بیشتر به پوستتان می‌آیند.

 

  1. آبی یاسی

آبی یاسی

یکی از رنگ‌های دیگری که به اکثر خانم‌ها می‌آید، رنگ آبی مایل به یاسی است. وقتی سنمان بالا می‌رود، رنگ پوست و مویمان به سمت «سرد» شدن می‌رود و وارد خانواده رنگی طوسی و آبی می‌شود، به همین دلیل تناژ رنگ آبی بیشتر و بیشتر به پوستمان می‌آید، به خصوص اگر با کمی رنگ بنفش، صورتی و یا یاسی مخلوط باشد.

عکس لباس آبی یاسی

امیدواریم با این اطلاعات بتوانید لباس‌هایی تهیه کنید که به خوبی با رنگ جدید پوست و مویتان هماهنگی داشته‌باشند.

 

رنگ لباس هایمان را چگونه ست کنیم؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *