کنفرانس اپل آیفون 11

اگر در دو روز گذشته سری به سایت‌های خبری و یا شبکه‌های اجتماعی زده باشید حتما متوجه شده‌اید که کنفرانس سالانه بسیار مهم شرکت اپل که در آن جدید‌ترین تکنولوژی‌های این شرکت معرفی می‌شود شب گذشته در کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار شد. شرکت اپل در این کنفرانس از جدید‌ترین مدل آیفون و آیپد رونمایی کرد و اکسسوری‌های تازه‌تری برای ساعت‌های محبوب اپل‌واچ ارائه داد. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل که هرساله بسیاری از کاربران منتظر آن هستند، معرفی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل آیفون است. ای او اس 13 (IOS 13) با مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید معرفی شد که در میان مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به افزوده‌شدن حالت تیره (Dark Mode) اشاره کرد و در یک اقدام ناباورانه یک سیستم عامل مجزا به نام IpadOS برای تبلت‌های اپل معرفی شد.

کنفرانس اپل 2019 با معرفی نسخه جدید سیستم عامل apple Tv شروع شد. این سیستم عامل به کاربران اجازه می‌دهد تا برای هر اپل تی‌وی چند حساب کاربری تعریف کنند و در نتیجه هرکدام از کاربران می‌توانند محتوای موردنظر شخصی سازی شده خود را مشاهده کنند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کنفرانس اپل رنگ های آیفون 11

 

قیمت آیفون 11

سه آیفون تازه به جمع خانواده آیفون‌ها اضافه شدند. آیفون11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس؛ که شروع قیمت مدل اول از 699 دلار، مدل دوم از 999 دلار و در نهایت آیفون 11 پرو مکس شروع قیمت‌اش از 1099 دلار است که نسبت به سال‌های گذشته کمی ارزان‌تر هستند. این آیفون ها از رنگ بندی متنوعی برخوردار هستند : یاسی، سبز، زرد، سفید، مشکی و البته قرمز که رنگ قرمز به نشانه حمایت از سازمان مبارزه با ایدز تعبیه شده و با خرید آیفون قرمز به این سازمان کمک خیریه می‌شود. ویژگی برتر سری 11 عمر باطری بیشتر نسبت به اعضای قدیمی این خانواده و قدرت پردازش بالا و سریع آن است. و یکی از بهترین ویژگی‌های گوشی‌های موبایل آیفون البته که دوربین‌های با کیفیت آنهاست. اپل برای این سری از موبایل‌ها یک دوربین جلوی بسیار قوی راه‌اندازی کرده که کاربران را در امر سلفی گرفتن راحت کند و حتی به لطف این تکنولوژی جدید حالا کاربران قادر هستند سلفی های اسلوموشن تهیه کنند که به اصطلاح اسلوفی (SlowFi) معروف شده است.

3 دوربین برای یک موبایل

اپل به نظر می‌رسد به خاطر جبران فروش پایین سال گذشته اش تلاش بسیاری کرده تا به کمک این دوربین‌های خارق‌العاده بتواند با رقبایی چون سامسونگ و هواوی رقابت کند. خیلی از این رقبا در حال حاضر روی تکنولوژی‌هایی چون 5G، شارژ برعکس و … در حال کار کردن هستند که اپل هنوز فعالیتی برای ارائه این تکنولوژی‌ها بروز نداده است. ولی برای عقب نماندن از قافله یک نوآوری بسیار جالب داشته است که آن هم تعبیه کردن سه لنز جداگانه بر روی مدل‌های پرو است : واید، اولترا واید و تله فوتو. که قرار گرفتن این سه لنز و وجه ظاهری آنها سوژه طنزپردازان و کاربران اینترنت شده است.

دوربین سری جدید آیفون 11

استودیویی برای اپل واچ

در حالی که طرفداران اکسسوری دیجیتال اپل‌واچ منتظر رونمایی نسل جدید این ساعت‌ها بودند، اپل از مدل جدیدی رونمایی نکرد ولی برای شخصی سازی این اکسسوری یک استودیو راه‌اندازی کرده تا کاربران بتوانند ترکیب های مختلفی از بند و بدنه را برای این پوشیدنی هوشمند انتخاب کنند. حتی در یک حرکت بسیار جالب اپل با شرکت نایکی و برند لوکس فرانسوی ارمس نیز همکاری کرده تا حالا کاربران لاکچری پوش اپل واچ بتوانند ساعت مورد علاقه‌شان را با بند چرمی از برند ارمس استفاده کنند. البته این شخصی سازی فقط برای سری 5 است و خدمات استودیو برای بعضی از کشورها هنوز برقرار نیست.

خرید اینترنتی آیفون

 

اپل‌واچ بند ارمس چرمی

اپل‌واچ بند ارمس چرمی

بهترین گوشی دنیا کدام است؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *