راهنمای خرید لوازم ضروری برای یک حمام زیبا

یکی از مهم‌ترین نیازهای زندگی هر انسانی، رسیدگی به بهداشت و خود مراقبتی است. ضرورت رفع این نیاز هم مستلزم داشتن حمامی زیبا و آرام‌بخش با لوازم مورد‌نیاز است که حداقل رضایت خودمان را جلب کند. از طرف دیگر زیبایی یک حمام در دکوراسیون کلی منزل تأثیر مستقیم دارد و به توجه زیادی نیاز دارد. در راهنمای خرید لوازم حمام با مدیسه همراه باشید تا با انواع لوازم ضروری موردنیاز در حمام آشنا شوید و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

لیست لوازم مورد نیاز در راهنمای خرید لوازم حمام

لوازم مورد نیاز در راهنمای خرید لوازم حمام

برای داشتن یک حمام شیک، داشتن احساسی بهتر بعد از حمام و تجربه‌‌ای لذت‌بخش، به یک‌سری از لوازم جانبی حمام نیاز داریم. در ادامه‌ راهنمای خرید لوازم حمام، این لوازم جانبی را به‌صورت جداگانه به شما معرفی می‌کنیم تا شما هم با بودجه‌ای معقول، بهترین حمام را برای خودتان آماده کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

باکس یا قفسه یکی از لوازم مورد نیاز در حمام

برای نگهداری لوازمی مانند شامپوهای بدن، لوسیون‌ها و لوازم بهداشتی دیگر از قفسه یا باکس حمام استفاده می‌شود. باکس حمام ظاهری لوکس، دربسته و  اغلب همراه با آینه دارد که به محیط حمام نظم می‌بخشد. ازآنجایی‌که محیط‌های بسته، مرطوب و تاریک مستعد تجمع میکروب‌ها است، توصیه می‌کنیم برای نگهداری لوازم مرطوبی چون لیف و غیره از قفسه‌های حمام روباز استفاده کنید. در نتیجه استفاده از هر دوی آن‌ها ضروری بوده و به نگهداری وسایل، دسترسی راحت به آن‌ها و زیبایی محیط کمک می‌کند.

برند دلفین از برندهای برتر تولیدکننده‌ی باکس، قفسه‌ و رخت‌آویز حمام است. این برند قفسه‌های ضدزنگ و باکس‌های ضدآب در رنگ‌های مختلف تولید می‌کند. برای مثال باکس مدل WD-1057 دلفین، قهوه‌ای رنگ، ضدزنگ و جنس آن پی وی سی و ضدآب است. این باکس از تمامی لوازم حمام در برابر نفوذ آب محافظت می‌کند.

رخت آویز حمام

راهنمای خرید لوازم مورد نیاز در حمام

برای آویزان کردن حوله و تعویض لباس در حمام به یک رخت‌آویز نیاز پیدا می‌کنید. رخت‌آویز از ضروریات یک حمام تمام و کمال است و در صورت نبود آن، سختی‌های زیادی را متحمل خواهید شد. با توجه به مرطوب بودن محیط حمام، در زمان انتخاب رخت‌آویز به ضد زنگ بودن آن توجه کنید.

 

خرید لوازم حمام و ست سرویس بهداشتی

 

سبد رخت

لوازم مورد نیاز در راهنمای خرید وسایل حمام

استفاده از سبد رخت‌کن در کنار حمام و قرار دادن لباس‌های کثیف در آن به نظم دادن محیط حمام و منزل و مدیریت راحت‌تر لباس‌ها کمک می‌کند. می‌توان رخت کن حمام را با محیط داخلی و سایر لوازم ست کرد و به زیبایی هر چه بیش‌تر دکوراسیون داخل آن افزود.

انواع لوازم مراقبت از مو

لوازم حمام

شامپوهای مو در انواع مختلف برای موهای چرب، معمولی و خشک تولید و استفاده می‌شوند. برخی لوازم بهداشتی دیگر با عنوان نرم کننده مو و برخی با عنوان ماسک مو برای تقویت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر شخصی لوازم بهداشتی مو خود را باید متناسب با جنس موهایش انتخاب کند.

برای راهنمایی در انتخاب شامپو، مقاله‌ موهایمان را با چه شامپویی بشوییم را بخوانید.

انواع لوازم مراقبت و بهداشت پوست

انواع لوازم مراقبت از پوست شامل کرم‌های مرطوب کننده، لوسیون‌‍‌ها، شیرهای بدن و … می‌شود. شامپو و لوسیون بدن حمام در انواع، رایحه‌ها و برندهای مختلف برای انواع پوست‌‌ها تولید می‌شوند. لوسیون‌های بدن برای مرطوب کردن و آبرسانی پوست بعد از حمام استفاده می‌شوند و از چروک و خشک شدن پوست جلوگیری می‌کنند.

ست حوله، دمپایی و کلاه حمام

حوله از لوازم مورد نیاز در حمام

حوله حمام، برای خشک‌کردن مو و بدن در وقت صرفه‌جویی می‌کند. بعد از مدتی پوشیدن آن بدن شما کاملاً خشک می‌شود و در آن بین می‌توانید به کارهای خود برسید. دمپایی نیز برای خیس نشدن فرش و منزل بعد از استحمام استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که به‌جای دمپایی حوله‌ای، از پادری حمام هم می‌توان استفاده کرد. اگر موهای بلندی دارید علاوه بر حوله، کلاه حمام هم تهیه کنید تا در خشک‌کردن موهایتان به مشکل برنخورید.

اکسسوری های جانبی در راهنمای خرید لوازم حمام

اکسسوری های مورد نیاز در حمام

سایر اکسسوری‌ها مثل نشانگر حمام و شمع، از آن دسته وسایلی هستند که در راهنمای خرید لوازم حمام به آن‌ها اشاره می‌کنیم. برای مثال وجود شمع به‌خصوص اگر در حمام خود وان هم داشته باشید، باعث از بین بردن تمام خستگی‌های روز، ریلکس کردن و آرامش گرفتن شما می‌شود. هم‌چنین استفاده از نشانگر حمام جلوی درب آن، مهمان‌های شما را برای پیدا کردن راحت‌تر حمام و دست‌شویی راهنمایی می‌کند. علاوه بر این باعث زیبایی دکوراسیون منزل هم می‌شود.

تاثیر حمام در آرامش روانی

معمولاً در بین لوازم خانگی، لوازم حمام بیش‌ترین طرفدار را دارند. حمام مکانی است که منظم و تکمیل بودن آن، هم در سلامت جسمی و هم در سلامت روحی ما تأثیر دارد. معمولاً اکثر افراد بعد از گذراندن یک روز سخت، مستقیم به حمام پناه می‌برند و خستگی خودشان را به دست آب می‌سپارند. درنتیجه برای خرید وسایل خانه‌ی جدید، جهیزیه یا بازسازی خانه باید به این مکان بیش‌ازپیش توجه کنید. در مقاله‌ی راهنمای خرید لوازم حمام تلاش کردیم تا فهرستی از لوازم ضروری و مورد نیاز در حمام را به شما ارائه کنیم تا کمبود یا خرجی اضافی نداشته باشید.

۵ ایده کم هزینه برای تزئینات ساختمانی

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *