ایده کادو دخترانه برای انتخابی مناسب

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده است که به دلیل مناسبت خاصی مثل تولد یا بی هیچ مناسبی، قصد خرید هدیه‌ای برای دوست خودتان داشته باشید. در این جور مواقع یا هیچ ایده‌ای به ذهنمان نمی‌رسد یا به نحوی دچار سردرگمی می‌شویم. در نهایت گاهی هم از پیدا کردن هدیه‌ای خاص منصرف شده و همان هدیه‌های تکراری را تهیه می‌کنیم. گرفتن هدیه‌ای که بعد از تهیه‌ آن پشیمان نشوید و بتوانید دوست خود را هیجان‌زده و خوشحال کنید کار سختی است. در مقاله‌ ایده کادو دخترانه با مدیسه همراه باشید تا این مسیر را برای شما هموار کنیم.

  1. ست محصولات بهداشتی بهترین ایده کادو دخترانهست محصولات بهداشتی یک ایده کادو دخترانه

ست محصولات بهداشتی یا مراقبت پوست و مو، در بین ایده کادو دخترانه جزو جذاب‌ترین‌ها است. هیچ هدیه‌ی دیگری به اندازه‌ی این ست نشان دهنده‌ میزان اهمیت شخص مقابل، برای شما نیست. این هدیه بیانگر این موضوع است که شما به سلامتی و شادابی شخص مورد نظر اهمیت می‌دهید و سلامتی او برای شما در اولویت است. برای تهیه‌ این هدیه، جعبه‌ای آماده کنید. در مرحله بعد یک یا چند محصول از ایده‌های زیر را انتخاب کنید و درون جعبه قرار بدهید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  • ست روتین روزانه پوست: ژل یا تونر پاک کننده صورت + سرم ویتامین C + کرم دور چشم + مرطوب کننده
  • ست ماسک صورت ورقه‌ای در انواع مختلف
  • ست محصولات حمام: شامپو بدن + لوسیون بدن + بادی اسپلش + کرم مرطوب کننده
  • ست محصولات مراقبت از مو: شامپو مو + ماسک مو + روغن آرگان + تقویت‌کننده مو
  1. ست محصولات آرایشیست محصولات آرایشی به عنوان ایده کادو دخترانه

برای دوستی که عاشق آرایش کردن و محصولات آرایشی است، هیچ هدیه‌ای به اندازه‌ی یک ست لوازم آرایشی هیجان انگیزتر نیست. برای تهیه‌ یک ست مقرون به‌صرفه و با کیفیت، باید خودتان دست به کار شوید. یعنی یک جعبه یا پاکت هدیه تهیه کرده و درون آن را با لوازم آرایشی مناسب پر کنید. برای مثال به چند ست زیر اشاره می‌کنیم.

  • ست براش
  • ست لاک در رنگ‌های مختلف + پدهای لاک پاک‌کن
  • پرایمر + رژ لب + پالت سایه
  1. ست لوازم تحریرست لوازم التحریر

هدیه‌ای که شامل لوازم‌التحریر باشد، هم خرید آن آسان است و هم در بین کودکان، نوجوانان و جوانان همواره محبوب است. به‌خصوص برای آن دسته از افرادی که به نوشتن علاقه دارند، کادو هایی به این سبک بی شک هیجان انگیز خواهد بود.

  • دفترها و دفترچه‌های یادداشت با طرح‌های مختلف
  • روان‌نویس‌های فانتزی + جامدادی‌های طرح دار
  • ست دفترچه یادداشت کوچک + استیک‌ نوت‌های طرح دار + سالنامه‌های طرح دار
  1. اکسسوریایده کادو دخترانه

اکسسوری‌های مختلف مانند شال، روسری، کیف، کمربند، عینک و زیورآلات همواره از لوازم موردعلاقه‌ی زنان و دختران بوده است. فقط دقت کنید که اگر قصد خرید این‌گونه لوازم را به‌عنوان هدیه دارید، باکس کادو زیبایی را برای آن در نظر بگیرید. فهرستی از اکسسوری‌هایی که می‌توانید برای هدیه به یک خانم تهیه کنید را در ادامه برای شما آماده کرده‌ایم.

  • شال یا روسری‌های طرح دار
  • ساعت مچی
  • ست شال و کلاه بافت
  • ست کمربند و کیف پول چرم
  • کیف‌های دوشی کوچک
  • گیره‌
  • دستبندهای سنگی و گردنبندهای سنگی
  • نیم‌ست گردنبند و گوشواره
  • ست انگشترها و بندانگشتی‌های مختلف
  1. ماگ های طرح دارماگ طرح دار

ماگ‌ها، لیوان‌هایی با سایز بزرگ و اغلب از جنس سرامیک هستند. ماگ‌های طرح دار جدیداً بسیار محبوب شده‌اند و حتی برخی افراد کلکسیونی از آن‌ها را هم تهیه می‌کنند. یکی دیگر از پیشنهادهای دیگر ما برای انتخاب کادو دخترانه خرید ماگ‌هایی با طرح‌هایی فانتزی است. شما با توجه به شخصیت و علاقه‌ شخص موردنظر می‌توانید در بین دنیایی از طرح‌های مختلف، ماگی با طرح دلخواه تهیه کنید. هدیه‌ای که به دوست یا آشنا شما یادآوری می‌کند که علایق او را می‌شناسید و برایتان اهمیت دارد، هم برای شما و هم برای آن شخص حس خوبی به ارمغان می‌آورد.

  1. شمع و عودشمع و عود به عنوان کادو دخترانه

 

شمع و عود نمادی از انرژی مثبت هستند. این روزها شمع‌ها در طرح‌ها و رایحه‌های مختلف و جذابی تولید و عرضه می‌شوند. علاوه بر این، شمع یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون خانه به‌حساب می‌آید. شاید تابه‌حال دقت نکرده باشید ولی، در هر عکس زیبایی از یک خانه، کتاب یا یک محیط آرام‌بخش همیشه پای یک شمع در میان است. عودها هم اغلب طرح‌های جذابی دارند. برای مثال مجسمه‌هایی با عنوان آبشار عود در فروشگاه‌ها موجود است که پس از روشن کردن عود، دود در آن جاری شده و رایحه‌ی دل‌نشین و آرامش‌بخشی را در فضا پخش می‌کند. علاوه بر شمع و عود، می‌توان جاشمعی و جا عودی هم را هم به لیست هدیه های خود اضافه کنید.

  1. کتابکتاب یک ایده کادو دخترانه

کتاب خواندن علاوه بر داشتن فواید بسیار روی ذهن و رفتار اجتماعی، لذت بسیار زیادی هم دارد. لذتی که هیچ بازی‌ یا سرگرمی دیگری جای آن را نمی‌تواند بگیرد. با تهیه‌ کتاب به‌عنوان هدیه، شما درواقع نه‌تنها یک کتاب بلکه دنیایی جدا و جدید به شخص موردنظر هدیه می‌دهید. علاوه بر این‌ها گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی کاری بسیار پسندیده و اخلاقی است.

  1. دوربین عکاسی پولاریددوربین عکاسی پولارید

با این‌که این روزها با هر گوشی موبایلی می‌شود به سادگی عکاسی کرد، اما باز هم بسیاری از افراد به عکاسی با دوربین، لمس کردن عکس و گذاشتن آن در قسمت‌های مختلف خانه علاقه دارند. به همین دلیل دوربین‌های عکاسی چاپ سریع پولارید بسیار محبوب شده‌اند. این دوربین‌ها هم ظاهری فانتزی و زیبا دارند و هم استفاده از آنها راحت است. در این دوربین ها بلافاصله بعد از فشردن دکمه، عکس چاپ‌شده از داخل دوربین بیرون می‌آید. اگر شخصی که قصد تهیه‌ هدیه برایش را دارید، به عکاسی علاقه داشته باشد، این انتخاب قطعاً او را سر ذوق خواهد کرد.

  1. عطرعطر به عنوان یک ایده هدیه دخترانه

معمولاً برای خرید هدیه به نیازهای طرف مقابل توجه می‌کنیم. ولی برای خلاص شدن از این فکرها و دغدغه‌ها، عطر گزینه‌ خوبی است. به این دلیل که اگر شخصی ده‌ها عطر هم داشته باشد با گرفتن یک عطر جدید به‌عنوان هدیه باز هم خوشحال می شود و از آن استفاده می‌کند. عطرها از بهترین هدیه‌ها هستند و اگر بنا بر سلیقه و شخصیت فرد موردنظر انتخاب شوند، همیشه در خاطرشان باقی خواهد ماند.

  1. جوراب و پاپوشجورا به عنوان کادو

در سال‌های اخیر جوراب‌های بلند و طرح دار و پاپوش‌های پشمی خانگی بسیار محبوب و پرطرفدار شدند. معمولاً دخترها عاشق این قبیل پوشیدنی‌ها هستند، به‌خصوص در فصل پاییز و زمستان. پس شما می‌توانید چند جوراب کوتاه یا بلند با طرح‌های مختلف و پاپوش‌های فانتزی دخترانه تهیه کنید و با خیال راحت هدیه دهید، چون قطعاً پسند خواهد کرد.

بهترین راه خرید کادو دخترانه!

انتخاب‌ یک هدیه برای شخص دیگر تقریبا کاری دشوار است. در مقاله ایده کادو دخترانه تلاش کردیم تا به شما کمک کنیم دیگر با این مشکلات دسته و پنجه نرم نکنید و هر زمان که نیاز به تهیه‌ هدیه‌ای داشتید با مراجعه به فروشگاه مدیسه انتخاب راحتی داشته باشید. از این‌که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، سپاس‌گزاریم.

ایده های فوق العاده برای خرید هدیه خاص

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *