راهنمای انتخاب بهترین هدیه روز پدر

بی شک پدرها نهایت انسانیت و مردانگی هستند. پدر هر کس از دید او بهترین مرد و پدر دنیاست. به همین دلیل خیلی‌ها دوست دارند نه فقط برای هدیه روز پدر بلکه به مناسبت‌های مختلف بهترین کادو را به پدر یا حتی پدربزرگ خود بدهند.

گاهی وقتی برای هر مناسبتی پیش او بروید و از او بپرسید: «پدر، چی دوست داری یا نیاز داری برات کادو بگیرم؟» غالبا چنین جوابی می‌‌شنوید که: «پدر جان من چیزی لازم ندارم و پولاتو برای خودت پس‌انداز کن» ولی این موضوع مانعی بر سر راه گرفتن یک کادو خاص روز پدر نمی‌شود و با این حال اگر شما هم دوست دارید یک هدیه برای پدر خود بخرید و احتمال شنیدن چنین جوابی را هم می‌دهید، ما در مدیسه با نوشتن این راهنمای خرید کادو روز پدر و یا تولد آنها به کمک شما آمده‌ایم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ایده‌هایی برای هدیه روز پدر

برخی اعتقاد دارند که خرید هدیه خاص برای مردان کاری سخت و دشوار است و انواع هدیه‌های مردانه تنوع کمی دارند. ولی این عقیده درست نیست و دنیایی از هدیه‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید با توجه به بودجه خود و سلیقه پدر یا همسرتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه ایده‌های هدیه روز پدر را مطالعه کنید.

1- ساعت مچی کلاسیک یا هوشمند

ساعت مچی مردانه جذاب‌ترین هدیه‌هایی هستند که می‌توانید در روز پدر بخرید. ساعت‌‍‌‎ها هم تنوع دارند و اگر همسرتان میانه‌اش با تکولوژی خوب است، می‌توانید به جای ساعت کلاسیک به خرید ساعتی هوشمند از برندهای سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی و … فکر کنید.

عطر و ادکلن بهترین هدیه روز پدر

2- عطر و ادکلن

زمان انتخاب کادو برای روز پدر و روز مرد اولین گزینه‌ای که به ذهن هر شخصی می‌رسد، خرید عطر و ادکلن است. با دادن ادکلن به‌عوان هدیه روز پدر می‌توانید حس خوبی به او ببخشید و او هم همواره با آن بوی خاص، شما را به یاد خواهد آورد. برای انتخاب ادکلن هم می‌توانید از مقاله بهترین ادکلن‌های مردانه کمک بگیرید.

3- اکسسوری

آقا و خانم ندارد، اکسسوری‌ها موردعلاقه تمامی افراد هستند.

  • کیف ادارای یا کیف چرم: آقایانی که در اداره‌ها، بانک‌ها، مدارس و … کار می‌کنند، با گرفتن یک کیف اداری چرم به عنوان کادو بسیار خوشحال خواهند شد.
  • دستبند: برای خرید دستبند با توجه به نیاز و سلیقه همسر یا پدرتان یکی از انواع دستبند چرم، نقره، سنگی و … را انتخاب کنید.
  • گردنبند: گردنبندها هم انواع مختلفی دارند که برخی آقایان طرفدارشان هستند.
  • انگشتر: برای خرید انگشتر به سراغ انگشترهای عقیق، فیروزه، یاقوت، استیل، کربنی و … بروید.

4- عینک آفتابی مردانه

یک عینک آفتابی با کیفیت علاوه بر این که از چشم‌های پدر و همسرتان در مقابل اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند، به خوش‌استایل شدن آن‌ها هم کمک می‌کند. از همین رو عینک آفتابی از بهترین‌ها در لیست هدیه روز پدر است.

5- گوشی موبایل یا تبلت

طی سال‌های اخیر اکثر پدر و مادرها گوشی‌های هوشمند تهیه کردند و در شبکه‌های مجازی فعال شدند. اگر پدر شما هم‌چنان از این غافله عقب مانده است، یک گوشی یا تبلت برای او تهیه کنید و به او هدیه دهید.

خرید کادو برای روز پدر

 

6- دستگاه تست قند خون یا فشارسنج

هدیه برای پدر نشان‌دهنده علاقه شما به او است. حال خرید یک دستگاه تست خون یا فشارسنج برای پدران میانسال علاوه بر علاقه، نشان‌دهنده توجه شما به پدرتان و سلامتی او است. با این هدیه می‌توانید به اصطلاح با یک تیر و دو نشان بزنید.

7- لباس مردانه شیک

یکی از ساده‌ترین گزینه‌ها برای هدیه روز پدر خرید لباس مردانه مانند پیراهن، شلوار، تیشرت و پولوشرت، کت تک و کت و شلوار است. از آن‌جایی که پدرها اصولا نیازهای خود را در اولویت قرار نمی‌دهند، روز پدر بهانه قشنگی است تا به آن‌ها لباسی نو هدیه دهیم.

8- ست کیف و کمربند مردانه

ست‌های کمربند و کیف پول با این که تبدیل به هدیه‌هایی کلیشه‌ای برای مردان شده‌اند، اما بسیار کاربردی هستند و آقایان را به وجد می‌آورند.

9- لوازم کمپینگ و طبیعت گردی

لوازم کمپینگ و طبیعت گردی

برای مردانی که عاشق طبیعت، کوهنوردی و کمپ در طبیعت هستند، لوازم کمپینگ و طبیعت گردی بهترین هدیه روز پدر است. برای مثال یکی از این لوازم کوله‌پشتی مخصوص کوهنوردی یا فلاسک است.

مطالب دیدنی:  چه هدیه‌ای بدهم تا بینهایت خوشحال شود؟

10 – لوازم آرایشی و بهداشتی مردانه

لوازم آرایشی و بهداشتی مردانه شامل انواع ریش‌تراش‌ها و لوازم اصلاح، اسپری‌های بدن، ضدتعریق‌ها، لوازم مراقبت و حالت‌دهنده مو و شامپوهای بدن می‌شوند.

11 – لوازم جانبی خودرو

همیشه پدرهایی هستند که اعضای خانواده‌شان معتقدند ماشین‌شان را از هر چیزی در جهان بیشتر دوست دارند! البته چنین تصوری حقیقت نداشته ولی برای پدران، ماشین‌شان یکی از مهم‌ترین آیتم‌های جهان است. درنتیجه اگر می‌خواهید پدرتان را خوشحال کنید به ماشین‌اش بها دهید. در این دوره و زمانه یکی از وسایل ضروری برای هر ماشینی داشتن قفل فرمان یا پدال است. فکر نکنید هدیه دادن قفل فرمان و پدال کار عجیبی است. به خصوص که قیمت آن هم باعث می‌شود قفل فرمان تبدیل به یک هدیه ارزشمند شود.

پدرها هیچوقت حوصله در صف ایستادن ندارند اما از طرف دیگر برای آن‌ها تمیزی ماشین‌شان مهم است. اگر به پدرتان پیشنهاد بدهید که در یک روز تعطیل ماشین او را تمیز می‌کنید بدون شک آن را در حد یک هدیه درجه یک تلقی خواهد کرد. حالا می‌توانید بدون این که خودتان به زحمت بی‌اندازید به پدرتان یک کارواش هدیه بدهید! کارواش‌های جدید قابل حمل هستند و بدون استفاده از آب یا با مصرف خیلی کم آب ماشین را خیلی خوب و تمیز می‌شویند.

ایده هدیه روز پدر

12 – ابزار برقی

کدام پدری را سراغ دارید که دلش نخواهد با وسایل برقی سرگرم شود و یکی از وسایل برقی کلاسیک در جعبه ابزار هر پدری دریل است. شاید باور کردنی نباشد ولی دریل هم جزو هدایای گران‌قیمت و ارزشمند است. دریل‌های جدید کیف و خط‌کش و وسایل دیگری هم همراه‌شان دارند که آن‌ها را تبدیل به یک وسیله‌ی جذاب برای استفاده می‌کند.

هدیه برای پدربزرگ‌ها

هدیه برای پدربزرگ‌ها
به طور قطع می‌توان گفت که پدربزرگ‌ها مهربان‌ترین عضو هر خانواده هستند و زمان در کنار آن‌ها شیرین‌تر از همیشه می‌گذرد. بازی با نوه‌ها، گوش دادن به درد دل آن‌ها و حمایت از نوه‌ها در هر شرایطی باعث شده که در تمام روزهای زندگی، چه شاد و چه غمگین، آغوش‌شان بهترین پناه برای ما باشد. حالا که روز پدر نزدیک است بهترین بهانه برای تشکر و قدردانی از آن‌ها را داریم.

درست است که محبت‌ها و پشتیبانی‌هایشان را نمی‌توان با یک هدیه ساده جبران کرد اما قدردانی از آن‌ها حتی به صورت نمادین ارزشمند است. بدون شک پدربزرگ‌ها با یک شاخه گل ساده هم بی‌نهایت خوشحال می‌شوند چون از طرف نوه عزیزشان دریافت کرده‌اند، اما پیشنهاد ما به شما خرید وسایلی است که زندگی را برای آن‌ها ساده‌تر می‌کند.

مچ‌بند هوشمند که در هر لحظه وضعیت سلامتی و بدنی را به آن‌ها نشان می‌دهد می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. همچنین اگر پدربزرگ شما اهل جمع کردن وسایل آنتیک و قدیمی است می‌توانید یک گرامافون یا رادیوی قدیمی را به عنوان هدیه انتخاب کنید.

خرید هدیه روز پدر با بودجه کم

هدیه روز پدر

مردان برخلاف زنان با هدیه‌های زینتی و بی‌استفاده زیاد به وجد نمی‌آیند به همین دلیل بهتر است اگر هدیه‌ای برایشان تهیه می‌کنید کاربردی (هرچند ارزن‌قیمت) باشد، رضایت آن‌ها جلب خواهد شد.

  • کلاه، دستکش یا شال‌گردن: این هدیه احساساتی‌ترین هدیه‌ای است که می‌توانید به پدر یا همسرتان بدهید و نشان دهید که برای سلامتی‌شان نگران هستید.
  • کتاب: چه کتاب دوست داشته باشند چه نه، با خرید کتابی جذاب بنا بر سلیقه آن‌ها به عنوان هدیه روز پدر باعث می‌شود که عاشق کتاب خواندن شوند و از آن لذت ببرند.
  • کراوات یا پاپیون: کراوات برای افراد مسن‌تر و پاپیون برای افراد جوان‌تر مناسب‌ است. پاپیون یکی از جذاب‌ترین هدایای در ست هدیه ولنتاین است.
  • دکمه سردست یا گیره کراوات: اگر پدر یا همسری شیک‌پوش دارید، این گزینه انتخاب مناسبی برای هدیه روز پدر یا روز مرد است.
  • چتر: چترها به درد هر کسی می‌خورند و علاوه بر نجات دادن افراد در باران، در جذاب‌تر شدن استایلشان تاثیر دارند.
  • قاب یا پایه موبایل: بنا بر نیاز پدر خود می‌توانید برایش قاب یا پایه موبایل تهیه کنید و نشان دهید که به فکرش هستید.

خرید بهترین هدیه روز پدر

خرید هدیه روز پدر

مطالب دیدنی:  خرید هدیه خاص برای مناسبت های مختلف

هدیه روز پدر را چگونه انتخاب کنیم؟ این سوالی است که با نزدیک شدن به روز پدر زیاد با آن روبرو خواهید شد. به همین دلیل در این مقاله ایده‌هایی برای هدیه روز پدر به شما پیشنهاد دادیم تا کارتان را راحت کنیم. اگر شما هم ایده‌ دیگری به ذهنتان می‌رسد در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خوب برویم سراغ اصل مطلب که خرید هدیه روز پدر است. برای این موضوع فروشگاه آنلاین مدیسه چاره‌ای اندیشیده و انواع هدیه‌های مناسب را یک‌جا برای شما با تخفیف‌‎های جذابی جمع‌آوری کرده است. در نتیجه برای خرید بهترین هدیه روز پدر کافی است تا به بخش هدیه و تخفیف در منوی اصلی وب‌سایت فروشگاهی مدیسه مراجعه کنید.

 

منبع : gq-magazine

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *