عطر و ادکلون خاص جهانی

 

ادوکلن قوی و نافذ گالووی با الهام از کاخ مارلی

دوره سلطنت لویی پانزدهم در قرن هجدهم میلادی زمان شکوفایی صنعت عطرسازی بود و در این عصر بود که پاریس کم کم به مرکز دنیای رایحه‌های مسحورکننده تبدیل شد. لویی پانزدهم که علاقه شدیدی به عطر و ادوکلن داشت، هر روز یک عطر جدید به عطاران سفارش می‌داد و برای معطر کردن فضای کاخ خوش‌بو کننده‌های متنوعی را از عطرسازان سلطنتی طلب می‌کرد. کاخ مارلی محل اقامت لویی چنان عطرآگین بود که در تاریخ آن را «بارگاه معطر» می‌نامند. جالب است بدانید که در زمان لویی پانزدهم از فواره‌های کاخ مارلی عطر جریان داشت! برند فرانسوی پارفام دو مالی Parfums de Marly یادگاری از این دوره در فرانسه؛ مهد عطرسازی است.

ادوکلن گالووی از برند پارفام دو مارلی Parfums de Marly Galloway با الهام از نام اسب نریان وحشی سفیدرنگی ساخته‌شد که در قرن هجدهم در دره‌های اسکاتلند پیدا شد. این اسب چنان سریع، قوی، ستبر و باوقار بود که به سرعت به سمبلی از اسکاتلند تبدیل شد. ادوکلن Galloway که در گروه بویایی مشک و مرکبات قرار می‌گیرد اعجازی از عطر مرکبات و فلفل  است که در قلب خود رایحه زنبق و شکوفه پرتقال را پنهان کرده‌است و بر پایه رایحه مشک و عنبر ترکیب شده‌است. رایحه این ادوکلن مردانه / زنانه خنک و ملایم با پخش و ماندگاری بالا است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

عکس عطر و ادکلون خاص جهانی - 3

 

بلک افغان ادوکلن تلخ، دودی و لطیف نسل امروز

ادوکلن مرموز و تیره رنگ بلک افگانو Black Afgano  از برند هلندی Nasomatto که در ایران با نام بلک افغان هم شناخته می‌شود، محبوب، معروف و ناشناخته است. ساده بگوییم، اگر اهل رایحه‌های خنک، سبک و ملایم هستید، دور این ادوکلن را خط بکشید! این عطر عجیب و رازآلود برای آقایان ماجراجویی ترکیب شده‌است که قصد دارند با حضورشان لذت عمیق مردانه قدرت و جسارت را تداعی کنند.

رایحه جذاب و ماندگار این ادوکلن با ایجاد خلسه و آرامشی شیرین بهترین خاطرات شما را تداعی خواهد‌کرد. با استشمام این ادوکلن عطری دودی، لطیف و تلخ در مشامتان خواهد پیچید که نظیر آن را فقط در لذت‌بخش‌ترین خاطراتتان تجربه کرده‌اید. این رایحه غلیظ و سکّرآور شما را به یاد یک چوب عود مشتعل خواهد انداخت. زیر و بم‌های چوبی و ادویه‌ای این ادوکلن لوکس و خاص را به جادوی سیاه شبیه کرده‌اند. این ادوکلن ترکیبی از عطر شاهدانه و برگ‌های سبز است که در قلب خود رایحه صمغ، قهوه و تنباکو را پنهان کرده‌است و بر پایه رایحه عود و چوب‌های معطر ترکیب شده‌است.

 

خرید اینترنتی عطر و ادکلون

 

 

عکس عطر و ادکلون خاص جهانی - 2

 

کرید اونتوس عطر سفارشی خانواده سلطنتی بریتانیا

کمپانی عطرسازی کرید Creed تنها  شرکت خصوصی و خانوادگی ساخت عطرهای لوکس در جهان است. مدیریت این شرکت که در سال 1760 در لندن شروع به کار کرد، سالها است که از پدر به پسر منتقل می‌شود. در سال 1781 برند Creed به سفارش شاه جورج سوم پادشاه بریتانیا عطر Royal English Leather را ترکیب و تولید کرد. پس از آن در سال 1854 این برند به سفارش امپراتریس اوژنی فرانسه و همسرش ناپلئون سوم عطر زنانه Jasmin Imperatrice Eugenie را ساخت. بعد از آنکه در طول چند دهه کمپانی Creed سفارش‌های خانواده‌های سلطنتی کشورهای مختلف  را ترکیب و اجرا کرد، در سال 1885 ملکه ویکتوریا به آن عنوان رسمی «عطرساز ویژه بارگاه سلطنتی بریتانیا» را اعطا کرد.

با آغاز قرن بیستم سیاستمداران و بازیگران هم به زمره مشتریان برند Creed پیوستند. در سال 1956 کرید رایحه ویژه مهم‌ترین جشن عروسی دهه بین گریس کلی و پرنس موناکو را با نام Fleurissimo ترکیب و تولید کرد. سنت استفاده اشخاص سرشناس از عطر و ادوکلن Creed  حتی تا زمان میشل اوباما هم ادامه داشت. هم اکنون کیت میدلتون دوشس کمبریج یکی از مهم‌ترین مشتریان برند کرید است.

ادوکلن مردانه کرید اوِنتوس Creed Aventus در سال 2010 و به مناسبت دویست و پنجاهمین سالگرد افتتاح این برند تولید‌شد.  ادوکلن Aventus که به افتخار ناپلئون طراحی شده، بیانگر قدرت، فراست و موفقیت یک ابَرمرد است. بطری این ادوکلن با تمثال نقره‌ای یک اسب‌سوار تزیین شده‌است. این رایحه سحرآمیز ترکیبی از عطر شاتوت، ترنج، سیب و آناناس است که در قلب خود رایحه گل رز، یاسمن مراکشی و نعناع هندی را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر گلسنگ، مشک، عنبر و وانیل ترکیب شده‌است.

 

عکس عطر و ادکلون خاص جهانی - 1

بهترین ادکلن های مردانه از نظر خانم‌ها

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *