10 مورد از بهترین ترندهای زمستانی 2021

ترندهای جدید همگی از نمایش‌های فشن و استایل‌های خیابانی انفلوئنسرها تأثیر می‌گیرند. زمستان 1400 هم طبق همین روند، ترندهای هیجان‌انگیزی با خود به همراه خواهد داشت. ازآن‌جایی که دمای هوا در این فصل کاهش پیدا می‌کند و هوا ساعت 5 بعدازظهر تاریک می‌شود، شاید آخرین چیزی که نیاز داریم تا به آن فکر کنیم این است که چه چیزی باید بپوشیم. به همین دلیل هم به سراغ گرم‌ترین و ضخیم‌ترین لباس‌هایمان می‌رویم؛ اما به این معنی نیست که نمی‌توانیم هم‌زمان خوش‌پوش هم باشیم. درواقع ما در فصلی هستیم که باید لباس پوشیدن‌های لایه به لایه، پارچه‌های مختلف و استفاده از پالت‌های رنگی گرم‌تر و غنی‌تر را شروع کنیم. ترندهای زمستانی 1400 هیجان‌انگیزی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید تا علاوه بر گرم بودن، خوش‌تیپ هم باشید.

خاص ترین ترندهای 1400

در ادامه ترندهای جذاب فصل زمستان را به شما معرفی می‌کنیم. برای جذاب‌تر کردن استایلتان می‌توانید دو یا چند مورد از این ترندها را باهم ترکیب و استفاده کنید. دراین‌بین استفاده از رنگ‌های ترند پاییز و زمستان 2021 را هم فراموش نکنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کت‌ ها و شکت های پشمی از ترندهای زمستانی 1400

کت پشمی یکی از ترندهای زمستانی 2021

کت‌های پشمی علاوه بر گرم، نرم و راحت بودن فوق‌العاده شیک و جایگزین مناسبی برای کت‌های تابستانی هستند. می‌توانید پارچه‌ این کت‌ها را طرح‌دار انتخاب کنید تا با ترکیب ترندهای زمستانی 1400 سطح استایلتان را چندین برابر بالاتر ببرید. با سردتر شدن هوا هم امکان اضافه کردن یک کاپشن یا پالتو زمستانی روی این کت‌ها وجود دارد.

بوت های بلند

بوت بلند یکی از ترندهای زمستانی 2021

بوت‌های بلند دوباره مد شده‌اند، اما این بار با لژها و پاشنه‌های ضخیم. به همین دلیل همبرای زمستان بسیار راحت‌تر و  مناسب‌تر هستند. این بوت‌ها با دامن‌های کوتاه، کت‌های کمربنددار، کت‌های ترنچ و لگ‌ها بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌آیند.

کت ترنچ چرم

کت ترنچ چرم

لباس‌های چرم همواره محبوب هستند. این محبوبیت با کت ترنچ چرم دو برابر شده و به یکی از بهترین ترندهای زمستانی 1400 تبدیل ‌شده است. این کت‌ها را می‌توانید با بوت‌های چرم بلند یا کوتاه ست کنید.

لباس‌های برش‌‎دار

لباس برش دار

لباس‌های برش‌دار هم یکی دیگر از محبوب ‌شدگان در  فصل جدید هستند. فرقی نمی‌کند این برش‌ها پشت لباس باشند یا کنار آن، به‌هرحال زیبا به نظر می‌آیند.

پافر

ترفند‌هایی برای داشتن استایل زمستانی شیک

پافر

پافرهای بدون آستین و کاپشن‌های پافر از جذاب‌ترین ترندهای 1400 هستند و به‌راحتی با انواع لباس‌ها ست می‌شوند. در یک روز سرد زمستانی هیچ‌چیز به‌اندازه یک کاپشن پافر نمی‌تواند گرمای دل‌نشینی به شما ببخشد. پافرها را می‌توان با هودی‌ها و دورس‌های مختلف بپوشید و برای شلوار هم می‌توانید، هم شلوارها و لگ‌های تنگ و هم شلوارهای گشاد و دمپا را انتخاب کنید.

روسری

روسری در استایل زمستانه

روسری هم باز دوباره به یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد تبدیل شده است. از این آیتم تقریباً در هرجایی مانند دسته کیف، دور سر، دور مچ، دور گردن و … استفاده می‌شود.

 

خرید اینترنتی شال و روسری

 

کلاژ و لباس های چهل تیکه

لباس چهل تکه

در ترندهای زمستانی 1400 تکنیک کلاژ یا سر هم کردن پارچه‌های مختلف توجه‌ها را به خود جلب کرد. از این تکنیک در استایل‌ها و آیتم‌های مختلف استفاده می‌شود که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها، شلوارهای جین چهل تکه هستند. در این شلوار، پارچه‌های مختلف با رنگ‌هایی متفاوت به هم دوخته می‌شوند. این تکنیک نمادی از تمایل به کاهش ضایعات در صنعت نساجی است.

نکته: شلوارهای جین چهل تکه، بدن را پرتر نشان می‌دهند و برای اندام‌های ریز و لاغر مناسب هستند.

استایل مونوکروم و یک رنگ

استایل مونوکروم

استفاده از یک رنگ در استایل آن هم با رنگ‌های خنثی مانند شتری بسیار جذاب به نظر می‌رسد. در این استایل برای جلوگیری از یکنواختی باید از اکسسوری و زیورآلات غیرمتعارف و جذاب استفاده کنید.

بافت

بافت

مگر می‌شود پاییز و زمستان را بدون بافت‌ها سر کرد؟ دنیای بافت‌ها متنوع است و به انواع بافت درشت و ریز، ساده و طرح دار، ژاکت، بلوز و… تقسیم می‌شوند. بافت هم از ترندهای زمستان 1400 است که می‌توانید از آن در استایلتان استفاده کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که امروزه بافت‌های اور سایز و نیم‌تنه طرفدار بیش‌تری دارند.

ترند پارچه های پاییز و زمستان

پارچه‌های ترند 1400 همگی حس بازگشت به زمان‌های گذشته و حفاظت و مراقبت از طبیعت را القا می‌کنند. خزهای مصنوعی، پارچه‌های چهل‌تکه و … همگی نشان‌دهنده این تفکر هستند.

پارچه هایی با پترن لوگو برندها

پارچه هایی با طرح لوگو

 

مدت‌ها بود که دیگر خبری از لوگو برندها روی آیتم‌های مختلف مانند روسری و کیف‌ها نبود تا این‌که در زمستان 1400 این طرح ها با جلوه‌ای متفاوت ظاهر شدند و به نظر می‌رسد تا تولیدکنندگان اصرار زیادی به دیده شدن لوگوی برند خود پیدا کرده‌اند. به صورتی که در کالکشن‌های زمستان 1400 در برخی از استایل‌ها به طرز اغراق آمیز و زیادی از پترن لوگوی برندها استفاده شده بود.

پارچه های مخمل کبریتی

پارچه مخمل

پارچه‌های مخمل مشکی و مخمل کبریتی در فصل زمستان معمولاً جایگاهی ویژه و ثابتی در صنعت مد و فشن دارند. این پارچه‎‌ها که در گذشته بسیار محبوب بودند، اکنون با تغییرات و نوآوری‌های جزئی به میدان بازگشته‌اند.

پارچه های چرم طبیعی و مصنوعی

چرم یکی از ترندهای زمستانی 2021

لباس‌های چرم مصنوعی تنوع رنگی بیش‌تری از چرم طبیعی دارند که باعث می‌شود تا دستمان برای انتخاب بازتر باشد. چرم‌ طبیعی هم مقاومت زیادی دارد و می‌توان سال‌ها از آن استفاده کرد. این جنس پارچه در هر فصلی می‌تواند استفاده شود و هرگز از مد نمی‌افتد.

خز مصنوعی

خز مصنوعی یکی از ترندهای پاییزی 2021

پارچه‌ها و لباس‌های خز از ضروریات زمستان هستند؛ اما این بار در ترندهای زمستانی 1400 خبری از خز طبیعی نیست. به‌جای آن برای رعایت اصول اخلاقی و جلوگیری از کشتار حیوانات، خز مصنوعی ترند شده‌ است. برخی از خزهای مصنوعی بسیار زیباتر و گرم‌تر از نوع طبیعی آن هستند.

پارچه های طرح دار

پارچه های طرح دار

در کالکشن‌های پاییزی امسال به میزان زیادی پارچه‌های طرح دار مختلف به چشم می‌خورد. این طرح‌ها شامل چهارخانه، شطرنجی، گل‌دار، سنتی و … می‌شود.

استایلی متناسب با ترندهای زمستانی 1400

قبل از شروع به خرید برای زمستان، کمی صبر کنید. ابتدا به سراغ لباس‌های قدیمی و سال قبل خورد بروید و نیازها و کمبودهای کمد خود را شناسایی کنید و بنویسید. در مرحله بعد با ترندهای جدید آشنا شوید و نیازهای خود را بر اساس ترندهای جدید تهیه کنید. ما هم در راستای همین موضوع تلاش کردیم تا ترندهای زمستانی 1400 را به شما معرفی کنیم. از آن‌ها استفاده کنید و یک استایل زمستانی شیک بسازید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *