طرح روسری و شال

حتما در حال خرید روسری و شال برای پاییز امسال هستید، اگر در انتخاب طرح و رنگ روسری شک دارید، راهنمایی‌های مدیسه را برای انتخاب طرح و مدل روسری بخوانید.

 

روسری آبی گل دار

روسری آبی

با توجه به این که روسری رسمی‌تر از شال است، قطعا باید روسری را برای موقعیت‌های رسمی انتخاب کنید؛ اما بدانید که رسمی‌ترین نوع روسری از جنس ساتن و بعد از آن ابریشم است. روسری‌های ساتن طرح دار گزینه رسمی و مناسب رعایت حجاب هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

روسری ابریشمی

روسری

روسری مشکی

روسری

 

اما با توجه به اینکه روسری‌های شلوغ و طرح‌دار سن شما را بیشتر نشان می‌دهند، توجه کنید که اگر زیر سی سال دارید، بهتر است روسری‌های ساده را انتخاب کنید.

 

روسری ساده

روسری

 

طرح‌های هندسی، طرح‌های خلوت و خطوط جوانانه‌تر و طرح‌های گل و اجزای طبیعی متعلق به سن‌های بالاتر هستند.

 

 

 

روسری ساتن

روسری ساده

روسری سنتی

روسری

 

و نکته آخر این که در انتخاب رنگ توجه کنید که هرچه پوستتان سفیدتر باشد می‌توانید رنگ‌های سرد و روشن انتخاب کنید، اما اگر پوستتان تیره است، گزینه مناسب شما رنگ‌های تیره‌تر و رنگ‌های گرم هستند.

 

روسری ابریشمی

روسری

روسری گل دار

روسری

 

 

خرید روسری و شال

 

 

اگر شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که نمی‌دانند کی و کجا شال و روسری سرشان کنند، می‌توانید با رعایت چند قانون کلی کار را برای خودتان آسان کنید.

 

طرح روسری و شال - 5

 

 

اول اینکه به یاد داشته باشید روسری از شال رسمی‌تر است، بنابراین برای مجالس رسمی مثل عروسی، خواستگاری، عید دیدنی و مانند آن‌ها روسری سرتان کنید.

 

طرح روسری و شال - 3

اما توجه کنید که شال جوان‌پسند‌تر است، بنابراین اگر نمی‌خواهید سن شما را بیشتر از آنچه هست، حدس بزنند، بیشتر شال سر کنید.

 

طرح روسری و شال - 2

 

و در آخر اینکه اگر روسری را انتخاب می‌کنید، باید بدانید که روسری‌های پهن و بزرگ اگر ساده و تک رنگ باشند شما را لاغرتر و اگر شلوغ و چند رنگ باشند شما را تپل‌تر نشان خواهند داد.

 

طرح روسری و شال - 1

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *