کیف مناسب

آيا هر خانم به بيش از يك كيف نياز دارد؟ قطعا همينطور است! شما براي هر موقعيتي به كيف مناسب همان موقعيت نياز داريد! تصور کنید که با کیف کلاچ سر کلاس‌هایتان حاضر شوید یا با کوله‌پشتی در مجلس عروسی کنار دوستانتان بنشینید! واضح است که این کیف‌ها برای موقعیت‌هایی که گفته شد مناسب نیست. هر نوع سبک زندگی که داشته باشید شما حداقل به سه نوع کیف نیاز دارید تا در موقعیت‌های مختلف مناسب همان موقعیت از کیف‌هایتان استفاده کنید. در این مطلب چند نمونه از انواع کیف‌ها و موقعیت‌های مناسب برای استفاده از آن‌ها را بیان کرده‌ایم.

setchel1

 

كيف ستچل

كيف ستچل یا همان کیف بنددار براي گردش‌هاي روزانه مناسب است. اگر در روز مجبوريد در مكان‌هاي پر رفت و آمد حضور داشته باشيد از كيف ستچل استفاده كنيد تا نگران امنيت آن هم نباشيد. تصور کنید که برای خرید به بازار رفته‌اید یا برای تهیه مایحتاج روزانه از خانه خارج شده‌اید؛ در این موقعیت شما استایلی کژوال خواهید داشت که کیف ستچل برای آن مناسب است تا لوازمی که ممکن است نیاز داشته باشید همراهتان باشد و در عین حال مشکلی برای پیاده روی نداشته باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

setchel

 

كيف هوبو

آخر هفته از كيف هوبو استفاده كنيد. كيف هوبو به علت جادار بودن به شما اجازه مي‌دهد هرآنچه نياز داريد براي يك تفريح آخرهفته‌اي مانند سر زدن به دوستان با خود حمل كنيد. گاهی ممکن است برای مدت بیش از چند ساعت از خانه خارج شوید و به وسایل بیشتری احتیاج داشته باشید؛ کیف‌های هوبو به اندازه کافی فضا برای این کار در اختیارتان قرار خواهد داد.

hobo

 

ست کیف و کمربند مردانه، هدیه‌ای خاص و شیک

 

كوله‌پشتي

اين كيف‌ها براي استفاده در محل كار مناسب است. اگر هر روز بايد وسایل زيادي به محل كار خود ببريد و بازگردانيد از كوله‌پشتي استفاده كنيد تا به كمر و گردن خود آسيب نزنيد. کوله‌پشتی تنها مخصوص دانشجویان و دانش‌آموزان نیست؛ این نوع کیف کمترین آسیب را به آناتومی بدنتان می‌زند و اگر به اقتضای کاری که دارید مجبورید هرروز لپ‌تاپ و وسایل دیگری را با خود حمل کنید انتخاب مناسبی است.

backpack

 

کیف دوشی

اگر به يک مسافرت كوتاه كاري مي‌رويد يا مي‌خواهيد شبي را خارج از خانه بگذرانيد به وسایل زيادي نياز داريد. در اين صورت از کیف دوشی استفاده كنيد. اين نوع كيف فضا براي همه چيز دارد! شاید بخواهید در شبی که بیرون خانه می‌گذرانید حمام کنید و به حوله و لباس اضافی نیاز داشته باشید یا در مسافرت کوتاه مدتتان هدیه‌های کوچکی برای دوستان نزدیکتان بخرید؛ کیف دوشی برای این کار فضای کافی به شما خواهد داد.

doshi

 

كيف کلاچ

پس از اتمام كارتان و استراحتي كوتاه اگر مي‌خواهيد با دوستان به كافه يا رستوران برويد وسایل اضافي با خود حمل نكنيد! شما فقط به گوشي و كارت بانكي‌تان نياز داريد پس از كيف کلاچ استفاده كنيد. همچنین وقتی به مجلسی دعوت می‌شود از حمل وسایل اضافی خودداری ‌کنید؛ فقط لوازم ضروری را بردارید و در کیف کلاچتان بگذارید و اجازه ندهید کیفتان دست‌وپاگیر شود یا استایلتان را بد جلوه دهد.

clutch

 

مشاهده انواع کیف زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “کدام کیف برای کدام موقعیت مناسب است؟

  1. بهار اس گفت:

    ممنون خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *