بهترین استایل بهاری دخترانه در سال جدید

بهار نماد نو شدن و تغییرات اساسی است. فصلی رنگارنگ و پر از زیبایی که روحیه انسان را  همراه با طبیعت، سرزنده می‌کند. از این رو قبل از شروع سالی نو و رسیدن عید نوروز، کم‌کم باید به فکر تغییر اساسی در کمد لباس‌هایمان باشیم. کمد لباس بهاری باید رنگارنگ و پر از انرژی باشد. قبل از این که به فکر تهیه لباس‌هایی جدید باشید، این مقاله را مطالعه کنید تا به شما، بهترین استایل بهاری دخترانه در سال جدید را معرفی کنیم. با داشتن اطلاعات کافی می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین لباس‌های مناسب فصل بهار را تهیه کنید و یکی از خوش‌تیپ‌های این فصل باشید.

بهترین استایل بهاری دخترانه 1402

رنگ پنتون مانتو مدیسه

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که بهترین استایل بهاری دخترانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این استایل از چه لباس‌ها، اکسسوری‌ها و رنگ‌هایی باید استفاده کنید؟ در ادامه جواب این سوال‌‌ها را به شما می‌دهیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

رنگ‌های روشن و گرم

رنگ های روشن و گرم

دلیل استفاده از رنگ‌های تیره در زمستان این است که نور خورشید را بیش‌تر جذب می‌کنند و بدن را گرم نگه می‌دارند. با بیش‌تر شدن نور خوشید و رسیدن فصل بهار، زمان استفاده از رنگ‌های شاد و روشن فرا می‌رسد. در این فصل از رنگ‌های روشن و گرم مانند قرمز، زرد،نارنجی و سبز استفاده کنید.

نکته: در استفاده از رنگ‌ها زیاده‌روی نکنید و رنگ‌ها را با اصول باهم ست کنید. برای این کار هم می‌توانید از مقاله اصول ست کردن لباس استفاده کنید.

تعادل دمایی

تعادل دمایی

فصل بهار نه همیشه مثل زمستان سرد و نه همیشه مثل تابستان گرم است. در این فصل باید مراقب گرم و سرد شدن هوا باشید. به همین دلیل هم لباسی که می‌‎پوشید مانند مانتوهای کبرینی، باید برای هر دو آب و هوا مناسب باشد. علاوه بر این می‌توانید یک کت سبک هم همراهتان داشته باشید تا در صورت سرد شدن هوا از آن استفاده کنید.

استفاده از رنگ سال

کت شلوار

رنگ سال 2023 معرفی شده است و دیگر همه می‌دانیم که این رنگ، پنتون است. برای داشتن استایل بهاری ۱۴۰۲ می‌توانید این رنگ زیبا و فوق‌العاده را در استایل خود بگنجانید و برای ست کردن آن هم، می‌توانید از رنگ زرد استفاده کنید. پیش‌تر هم گفتیم که ترکیب رنگ پنتون با رنگ زرد می‌تواند یک تیپ جذاب بهاری را ایجاد کند.

پارچه های طرح دار

پارچه های طرح دار

لباس‌هایی با پارچه‌‍‌های طرح دار انتخاب مناسبی برای فصل بهار هستند. تنها دقت کنید که وقتی یکی از آیتم‌ها را طرح دار انتخاب می‌کنید، سایر آیتم‌هایی که با آن استفاده می‌کنید تا جای ممکن ساده و بدون طرح باشند.

قیمت انواع لباس زنانه برند و لاکچری

 

پیشنهادهایی برای استایل بهاری

در ادامه چندین آیتم را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌تواند بهترین استایل بهاری دخترانه را داشته باشید.

کت جین

کت جین

بهترین انتخاب برای یک استایل بهاری اسپرت و کژوال، استفاده از یک کت جین است. این کت‌ها هیچ وقت از مد نمی‌افتند و ظاهری جذاب دارند. کت‌های جین را می‌توان با شلوارهای جین یا کتان و انواع کتانی ست کرد و یک استایل بهاری جذاب داشت.

مطالب کاربردی :  25 استایل و مدل لباس دخترانه مخصوص عید نوروز

 

مانتوهای آزاد

مانتوهای آزاد

مانتوهای آزاد در انواع کوتاه و بلند تولید و عرضه می‌شوند و از المان‌های اصلی استایل‌های بهار و تابستان هستند. در فصل بهار اغلب مدل‌های مجلسی‌تر و کارشده‌ این سبک مانتوها استفاده می‌شود. مانتوهای آزاد را می‌توان با انواع جین‌های جذب، مام‌استایل و دمپا، کتانی‌ها و کفش‌های مختلف ست کرد. به همین دلیل آزادی در انتخاب هم طرفداران زیادی دارند. استفاده از تیشرت‌های ساده سیاه یا سفید هم در زیر این مانتوها هم ظاهری ساده و شیک ایجاد می‌کند.

پیراهن بلند زنانه

پیراهن بلند زنانه

برای داشتن بهترین استایل بهاری باید خلاقیت به خرج دهید و از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید. پیراهن‌های بلند جنس‌های مختلفی مانند نخی، مخمل و … دارند و ترکیب آن‌ها با یک جوراب شلواری بسیار چشم‌نواز و مناسب فصل بهار است.

کتانی سفید

کتانی سفید

استفاده از کتانی‌های سفید را در فصل بهار فراموش نکنید. این کتانی‌ها چه تخت باشند چه لژدار، با انواع استایل‌های مختلف بهاری ست می‌شوند و کاربردهای فراوانی دارند.

کت شلوار

کت شلوار

کت شلوارهای زنانه با کت‌های بلند جایگزین خوبی برای مانتوها هستند. این کت شلوارها استایل بهاری زنانه شیک و جذاب می‌سازند و هم با کفش‌های پاشنه بلند و هم با کتانی‌ ست می‌شوند. در بهار از کت شلوارهای زنانه و دخترانه بیش‌تر استفاده کنید و جزو شیک‌ترین‌ها باشید.

مطالب دیدنی:  20 مدل کت و شلوار لاکچری زنانه جدید

 

استایل بهاری دخترانه ۱۴۰۲ را داشته باشید

هر ساله یکی از جذابیت‌های نزدیک شدن به عید نوروز و فصلی در سالی جدید، تهیه لباس‌های بهاری است. حالا که اطلاعات کافی برای داشتن بهترین استایل بهاری دخترانه را دارید، دست به کار شوید و خرید کنید. برای این کار می‌توانید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی لباس یعنی مدیسه خرید کنید. مدیسه انواع مختلف لباس‌ زنانه و دخترانه را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای داشتن بهترین استایل بهاری دخترانه به شما ارائه می‌دهد.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *