ایده های ناب دکوراسیون

یکی از راه‌های افزایش روحیه در منزل تغییر دکوراسیون داخلی است. تغییراتی هرچند جزئی و کوچک به‌راحتی می‌تواند بر بهبود خلق و روحیه اعضای خانواده تأثیر بگذارد. برای رسیدن به این تغییرات همیشه نیاز به هزینه‌های گزاف نیست و گاهی با تغییراتی کوچک و مقرون‌به‌صرفه نیز می‌توانید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید. در ادامه با مدیسه همراه باشید تا با 5 ایده کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل آشنا شوید. تمامی این اقلام در سایت مدیسه در دسترس شما است. خرید خوش بگذرد!

 

استفاده از آینه

اکثر طراحان داخلی بر این عقیده توافق دارند که هیچ‌چیز بهتر از آینه‌ها در ایجاد روشنایی بیشتر و بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا وجود ندارد. با استفاده از آینه‌های دیواری جذاب، میزان نور طبیعی فضای منزل خود را به حداکثر برسانید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آیینه دیواریلیست قیمت انواع آینه دکوراتیو، کنسول و قدی

 

تغییر کاور کوسن‌ها

یکی از تغییرات کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل، عوض کردن رویه کوسن‌ها است. برای ایجاد حس بهتر از طبیعت الهام بگیرید. انتخاب طرح‌های گل و عناصر طبیعی موجب انتقال انرژی مثبتی به فضای داخلی منزل می‌شود.

 

خرید انواع کوسن مبل

 

 

گل‌ و گیاه و گلدان

یکی از ترند‌های دکوراسیون داخلی منزل در سال 2021 طراحی بیوفیلیک است و از ساده‌ترین راه‌های اجرای بیوفیلی در منزل، استفاده از گل ‌و گیاهان است. گیاهان علاوه بر ایجاد زیبایی و انرژی مثبت در تصفیه هوای خانه نیز نقش مهمی دارند.

گلدان

 

خرید انواع گلدان

 

توجه به نقش تأثیرگذار پرده‌ها

پرده‌ها علاوه بر نقش مهمی که در تنظیم نورپردازی منزل دارند، در دگرگونی چهره داخلی فضای منزل نیز بسیار تأثیرگذارند. ایجاد هارمونی میان رنگ پرده‌ها و دیوار و همچنین مبلمان منزل نمایی شیک و به‌روز ایجاد می‌کند.

پرده مدل T-Flower صورتی ناوالس

 

پرده مخصوص پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب

 

تغییرات در نورپردازی

یکی دیگر از مسائل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، توجه به نورپردازی است. توجه به ایجاد نور مناسب به‌خصوص در فضاهایی که فاقد نور طبیعی مناسب است را فراموش نکنید. بسته به سبک و استایل دکوراسیون منزل خود، می‌توانید از آباژور‌ها و یا چراغ‌های رومیزی در کنار لوستر‌ها و چراغ‌های سقفی استفاده کنید. این لوازم روشنایی علاوه بر تکمیل نور محیط، در ایجاد زیبایی بصری و خلق یک دکوراسیون جذاب بسیار مؤثر هستند.

Leds Torino آباژور

انواع تجهیزات نور و روشنایی

 

مطالب مرتبط

ماجرای عجیب و غریب شمع تزئینی

بگو روتختی‌ات چه رنگی است تا بگویم کیستی

چگونه عطر کریسمس را به خانه‌مان بیاوریم؟

دست سازه های دوست داشتنی

فوت و فن‌های انتخاب لوستر پذیرایی

معرفی 4 گیاه آپارتمانی سازگار با نور کم

راهنمای خرید لوازم ضروری برای یک حمام زیبا

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *