بهترین لوازم آرایشی خارجی

میل به زیبایی در تمام افراد وجود دارد؛ البته بیشتر در بانوان. خانم‌ها در هر سن و سالی که باشند علاقه دارند پوستی سالم و چهره‌ای شاداب و زیبا داشته باشند. به همین دلیل بعضی از افراد از ابزارهای سنتی و گیاهی استفاده می‌کنند و بعضی از لوازم آرایشی بهره می‌گیرند. در حال حاضر به خاطر وجود تعداد زیاد برندهای آرایشی داخلی و خارجی، این سوال به میان می‌آید که بهترین برند لوازم آرایشی کدام است؟

اگرچه نمی‌توان با اطمینان گفت که بهترین برند لوازم آرایشی در جهان کدام است، اما با کمی جستجو می‌توان لوازم‌آرایشی‌های معروف دنیا را پیدا کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در حال حاضر انواع بهترین لوازم آرایشی خارجی که شهرت خوبی دارند، برندهای فرانسوی هستند. البته اگر علاوه‌بر کیفیت، دغدغه قیمت مناسب هم دارید، محصولات ترکیه نیز می‌تواند جایگزین لوازم آرایشی فرانسوی شود. در ادامه قصد داریم تا شما را با تعدادی از این برندها آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در مورد این محصولات در اختیارتان بگذاریم.

عناوین مقاله ...

برند میبلین؛ یکی از بهترین لوازم آرایشی خارجی

برند میبلین؛ یکی از بهترین لوازم آرایشی خارجی

اگر به دنبال کالایی با کیفیت و برند قوی در زمینه لوازم آرایشی هستید، میبلین به‌عنوان برند لوازم آرایشی فرانسه یک گزینه ایده‌آل برای شما است. این برند که در آمریکا پایه‌گذاری شد، پس از چند سال به‌عنوان زیرمجموعه شرکت لورال فرانسه قرار گرفت. این مجموعه دارای حداقل 70٪ مواد با منشأ طبیعی است که آن را به یکی از مجموعه‌های آرایشی دوست‌دار طبیعت تبدیل کرده است. در ادامه چند محصول محبوب از این برند را بررسی خواهیم کرد.

ریمل حجم دهنده میبلین Maybelline مدل Colossal Go Extreme Black

ریمل حجم دهنده میبلین

ریمل حجم دهنده میبلین با نمایی مخملی یکی از بهترین لوازم آرایشی خارجی و محصولات برند محبوب Maybelline  است. این ریمل، برس بزرگی دارد که بدون چسبندگی به مژه‌ها به آن‌ها حجم می‌دهد.

فرمولاسیون غنی‌شده با 20 برابر کلاژن بیشتر، رنگ 100% مشکی و مناسب بودن برای استفاده‌کنندگان از لنز آن را به یک ریمل کاربردی تبدیل کرده است. براساس تست‌های انجام‌شده، این مدل ریمل از خانواده Maybelline توانایی حجم دهندگی مژه را تا 16 برابر دارد.

پرایمر میبلین Baby Skin

پرایمر میبلین

پرایمر میبلین Baby Skin یک محصول آرایشی است که به‌منظور حفظ و آماده‌سازی پوست صورت قبل از آرایش کردن استفاده می‌شود. با استفاده از بافت ژله‌ای و سبک، به پوست کمک می‌کند تا صاف و یک‌دست شود. این محصول به‌طور کامل منافذ باز پوست را می‎بندد و کمک می‌کند تا کرم پودر به‌راحتی روی آن قرار گیرد.

کانسیلر میبلین Instant Anti Age Eraser شماره 01

کانسیلر میبیلین 01

کانسیلر میبلین Instant Anti Age Eraser یکی از کانسیلرهای محبوب و مناسب برای پوست است که کیفیت و قدرت پوششی بالایی دارد. حجم این کانسیلر 6.8 میلی‌لیتر است. این محصول حاوی مواد فعالی مانند گوجی‌بری و هالوکسیل است که به جلوگیری از پیری و ایجاد چروک‌های زودرس کمک می‌کند.

با استفاده از این کانسیلر می‌توان لک‌ها و جوش‌های موجود روی پوست را به‌طور کامل پوشش داد. کانسیلر میبلین Instant Anti Age Eraser ضدخستگی و ضدحساسیت است و در پوست‌های حساس هیچ‌گونه تحریک یا التهابی ایجاد نمی‌‎کند.

پالت سایه چشم میبلین Maybelline مدل Soda Pop شماره 110

پالت سایه چشم میبلین

پالت سایه چشم میبلین سازگاری بالایی با انواع پوست دارد. استفاده از رنگ‌دانه‌های غنی، بافت پودری با ماندگاری مناسب و داشتن رنگ‌های مات و براق از ویژگی های دیگر این محصول است. سایه چشم Maybelline با حجم 7.4 میلی لیتر و رنگ‌های کاربردی می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره و نیز مراسم رسمی باشد.

توجه کنید که در خرید لوازم آرایشی بهداشتی خارجی، اهمیت بهداشت و نکته‌های مربوط به تاریخ تولید و انقضا، مواد تشکیل‌دهنده و غیره بسیار بیشتر است.

با محصولات فارماسی، از بهترین لوازم آرایشی خارجی ترکی بیشتر آشنا شوید

فارماسی یک برند قدیمی و جز بهترین مارک لوازم آرایشی ترکیه محسوب می‌شود. همه محصولات فارماسی استانداردهای اروپایی دارند، به این معنی که آن‌ها فاقد مواد شیمیایی هستند. همچنین کیفیت بالا، قیمت‌های مناسب و حمایت از محیط‌ زیست از ویژگی‌های مثبت این برند ترکی است.

مداد چشم فارماسی Farmasi مدل Express مشکی شماره 01

مداد چشم فارماسی؛ افزاینده درخشش و جذابیت چشمان

مداد چشم Farmasi در کشور چک تولید می‌شود و وزن آن 1.14 گرم است. رنگ مشکی این مداد خطوطی پررنگ و زیبا را با یک حرکت دقیق به چشمان شما می‌بخشد.

بافت مداد چشم فارماسی صاف، روان و یکدست است، بنابراین، برای ایجاد یک ظاهر شخصیتی و بی‌نظیر، این مداد یک انتخاب عالی خواهد بود. در این محصول از پارابن و گلوتن استفاده‌نشده، یعنی برای افراد حساس به این مواد کاملا مناسب است. از ویژگی‌های برجسته مداد چشم فارماسی به ریزش نداشتن و ماندگاری بالای آن می‌توان اشاره کرد.

قیمت انواع لوازم آرایش صورت لوکس و اورجینال

 

رژلب جامد BB فارماسی Farmasi مدل Birthday Chic شماره 03

رژلب فارماسی؛ رطوبت‌دهنده لب

رژلب فارماسی سرشار از رنگ‌دانه‌های غنی و با حجم ‫4 گرم، یک محصول با بافت جامد است. این رژلب ترکیبی از مواد مغذی را دارد و به‌صورت کامل ترک و خشکی لب را ترمیم می‌کند. علاوه‌بر این، رژلب جامد فارماسی پوشش طبیعی روی لب ایجاد می‌کند و سبب نرمی و لطافت پوست لب می‌شود. این رژلب‌ها حاوی ویتامین و مواد معدنی نیز هستند که به‌سلامتی و زیبایی لب‌ها کمک می‌کنند.

سایه چشم براق فارماسی Farmasi مدل Pigment رنگ Golden Forest

سایه چشم براق فارماسی با برند و کیفیت بالا

سایه چشم فارماسی نمایی براق و جذاب را به چشمان شما می بخشد. این محصول بافت پودری دارد و رنگدانه‌های غنی آن باعث می‌شود چشمان شما درخشان‌تر به ‎نظر برسد. با‌توجه‌به حجم مناسب آن که ‫2.5 گرم است، می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

ریمل ابرو فارماسی Farmasi رنگ Dark brown

ماندگاری ریمل ابروی فارماسی تا پایان روز

ریمل ابرو فارماسی با رنگدانه‌های غنی و حجم 5 میلی لیتر عرضه می شود. این محصول نمایی مخملی دارد. بافت این ریمل سبک و ژله ای است و به‌خوبی منافذ خالی ابروها را پر می‌کند و ابروها را پر پشت نشان می دهد. فرم طبیعی این ریمل تضمین می کند که ابروها به طور کاملا طبیعی به نظر برسند. ریمل Dark brown از برند فارماسی با ماندگاری 24 ساعته می تواند گزینه‌ای جذاب برای استفاده روزمره باشد.

لورال؛ بهترین لوازم آرایشی خارجی فرانسوی

لورال (L’Oréal) به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم آرایشی در دنیا مشهور است. فرمول محصولات این شرکت فرانسوی را نمی‌توان در ردیف محصولات طبیعی و ارگانیک طبقه‌بندی کرد، اما تلاش می‌کند تا محصولاتش دارای ترکیبات مشتق شده از مواد طبیعی باشند.

کرم پودر مات 24 ساعته لورآل Infallible شماره 155

کرم پودر مات 24 ساعته لورآل

کرم پودر مات 24 ساعته لورآل، یک محصول معروف و باکیفیت از برند لورآل با حجم  30 میلی‌لیتر است. این کرم پودر مناسب پوست‌های مختلط و چرب بوده و توانایی کنترل چربی و براق شدن و تعریق پوست را دارد. بافت سبک و رطوبت رسان آن، به پوست چرب شما آسیبی نمی‌رساند. از ویژگی‌های بارز کرم پودر مات لورال، ماندگاری و مقاومت بالای آن در برابر آب و رطوبت است.

مداد لب Infallible گلبهی 201 لورال

مداد لب لورال

مداد لب Infallible لورال از ماندگاری بالایی برخوردار است. به دلیل داشتن رنگ‌دانه‌های قوی، رنگ آن برای مدت طولانی حفظ می‌شود و شما نیازی به تجدید کردن آن در طول روز نخواهید داشت. بافت نرم و سبک مداد لب لورال آن را برای استفاده به‌عنوان رژلب نیز مناسب می‌کند. سایز این مداد لب 13 سانتی‌متر است که این نکته باعث می شود قابلیت حمل و نگهداری آسانی داشته باشد.

مطالب مرتبط:  آشنایی با بهترین برندهای لوازم آرایش صورت

 

پرایمر صورت مات کننده لورآل Loreal مدل Infallible Mattifying Primer

پرایمر مات کننده لورال، ازبین برنده لک و جوش‎های صورت

پرایمر صورت لورال، با بافت ژلی و نمای نهایی مات، یک انتخاب مناسب برای انواع پوست است. این محصول، به‌خوبی با پوست‌های چرب و خشک سازگاری دارد و باعث افزایش ماندگاری آرایش می‌شود. حجم پرایمر مات کننده لورال 35 میلی لیتر است که برای حالت دهی به پوست و ایجاد زیرساختی مناسب برای آرایش کارایی بالایی دارد.

اوریفلیم یکی از برندهای بهترین لوازم آرایشی خارجی طبیعی

اوریفلیم اولین شرکت فروش مستقیم در اروپا بود که محصولات مراقبت از پوست را براساس مواد طبیعی ارائه کرد. در این مجموعه فقط از عصاره‌های طبیعی استفاده می‌شود، نه عصاره‌های مصنوعی. تمام محصولات اوریفلیم از جمله اسکراب‌ها فقط حاوی لایه‌بردارهای طبیعی مانند پوسته بادام، دانه‌های میوه و هسته زیتون هستند. ازاین‌جهت اوریفلیم بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی خارجی محسوب می‌شود.

بالم محافظت کننده اوریفلیم Oriflame مدل Tender Care Blackcurrant Multi Purpose Balm حاوی روغن دانه توت سیاه

بالم محافظت کننده اوریفلیم، حاوی موم نرم‌کننده و تسکین‌دهنده پوست

بالم محافظت‌کننده اوریفلیم با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای پوست‌های مختلف است. این بالم با قابلیت بازسازی و ترمیم پوست، برای بزرگ‌سالان مناسب محسوب می‌شود.

بالم محافظت کننده Oriflame با حجم 15 میلی‌لیتر علاوه بر لب‌ها، جهت محافظت اندام‌های مختلف بدن مثل آرنج، زانو، پاشنه پا و … نیز مناسب است. در بالم اوریفلیم مدل Tender Care Blackcurrant Multi ترکیبات روغن دانه توت سیاه، روغن‌های طبیعی، موم زنبورعسل و ویتامین E به‌کاررفته است که این ترکیبات طبیعی و غنی باعث تغذیه عمیق پوست می‌شود.

کرم دست و ناخن ماکادمیا لاونیچر اوریفلیم Oriflame مدل Protecting Hand & Nail

پوستی لطیف با رایحه خوش ماکادمیا، ارمغان کرم دست و ناخن اوریفلیم

کرم دست و ناخن اوریفلیم یک مرطوب‌کننده و آب‌رسان است که با انواع پوست سازگاری دارد. این کرم با حجم ‫75 میلی‌لیتر و بافت کرمی، مناسب بزرگ‌سالان است. با استفاده از کرم دست و ناخن این برند معتبر سوئدی، پوست دست تا 48 ساعت آب‌رسانی خواهد شد. در ترکیبات اصلی این کرم روغن ماکادمیا و  97% ترکیبات طبیعی استفاده‌شده است.

مداد چشم و لب 3 کاره اوریفلیم Oriflame مدل OnColour شماره 40967

مداد لب سه کاره اوریفلیم با فرمول نرم و کرمی  

بی‎شک از میان اسم لوازم آرایشی های معروف دنیا محصولات اوریفلیم به ویژه مداد چشم و لب آن، در خاطرتان خواهد ماند. مداد لب اوریفلیم مدل  OnColour با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و رنگ‌دانه‌های غنی، باعث روشنایی و جذابیت فوق‌العاده لب‌های شما می‎شود. این محصول با حجم ۱.۵۵ گرم، مناسب برای استفاده طولانی‌مدت است. طیف رنگ‌های زنده و تازه این مداد لب از صورتی گرفته تا مرجانی و عسلی انتخاب شما با هر سلیقه ای را آسان می کند.

مداد لب سه کاره Oriflame مناسب انواع  رنگ پوست است. روان بودن ویژگی‌های این مداد لب، امکان ایجاد ظاهری متمایز و جذاب را برای شما فراهم می‌کند. روان بودن و قابلیت استفاده به تنهایی یا به‌صورت چند لایه به همراه یکدیگر حداکثر زیبایی و تاثیرگذاری را برای چهره شما به همراه دارد.

سرم تقویت کننده ناخن اوریفلیم Oriflame مدل Expert Care Miraculous Nail Serum

سرم تقویت ناخن اوریفلیم

سرم تقویت کننده ناخن اوریفلیم یک محصول با حجم ۸ میلی لیتر است که بافت مایعی دارد. این محصول حاوی ترکیباتی مانند کراتین و ویتامین C است. وجود ویتامین E ، C و کراتین در ترکیب این محصول در بازگرداندن سلامت ناخن‎‌ها و جلوگیری از آسیب دیدگی و خشکی آنها تاثیر دارد.

علاوه‌بر این، سرم تقویت‌کننده ناخن اوریفلیم به ناخن‌ها آب‌رسانی می‌کند که باعث شفافیت و زیبایی آن‌ها خواهد شد. این محصول با فرمولاسیون خاص خود به سرعت جذب می شود و پس از استفاده منظم، ناخن های قوی و سالم را تضمین می کند.

مطالب پربازدید:  معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی فاقد تست حیوانی

 

با انتخاب لوازم آرایش مناسب و با کیفیت خارجی؛ زیبایی خود را تضمین کنید

برندهای لوازم آرایشی خارجی همواره به‌عنوان نمادی از کیفیت و قدرت در صنعت لوازم آرایشی شناخته می‌شوند. با وجود استانداردهای بالا و استفاده از مواد طبیعی، این برندها توانسته‌اند با شهرت خود به یکی از بهترین‌ها در دنیای لوازم آرایشی تبدیل شوند. شما در فروشگاه اینترنتی مدیسه علاوه بر بهترین لوازم آرایشی خارجی با بهترین برند لوازم آرایشی در ایران هم آشنا خواهید شد.

 

منبع : srvtrck

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *