میکروبلیدینگ ابرو

عبارت ترمیم ابرو را این روزها بسیار زیاد شنیده‌اید، چراکه خانم‌های بیشتری هر روز مشتاق می‌شوند که تغییری دائمی در ظاهر خود ایجاد کنند. ترمیم ابرو معمولا به شیوه‌های متعددی انجام می‌شود که یکی از آن‌ها میکروبلیدینگ ابرو نام دارد.

ترمیم ابرو اغلب به منظور زیباتر شدن آن انجام می‌شود. همینطور کسانی که در رشد ابرو مشکل دارند یا مدام ابروهایشان دچار ریزش می‌شود، ترجیح می‌دهند که از این شیوه دائمی در برطرف کردن نواقص ابروهایشان کمک بگیرند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ترمیم ابرو در آرایشگاه‌های یا در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود. در کنار میکروبلیدینگ ابرو شیو‌ه‌های دیگری نیز برای ترمیم آن ابداع شده است، مانند فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو. اگر تمایل دارید در رابطه با این شیوه‌ها اطلاعات بیشتری به دست آورید، این مقاله را تا پایان بخوانید.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو یکی از شیوه‌های ترمیم ابرو است.

یکی از روش‌های دائمی اصلاح طرح ابرو این شیوه به شمار می‌آید. این شیوه بسیار دقیق توسط تاتوکار انجام می‌شود. تاتوکار باید با نسبت‌های طلایی صورت آشنایی کافی داشته باشد که در نهایت مدلی که طراحی می‌کند، مناسب چهره فرد بوده و همینطور باید مراقب باشد که دو ابرو قرینه یکدیگر باشند.

با این کار نه تنها ابروی شما، بلکه چهره شما نیز زیباتر جلوه خواهد کرد. برای این کار تاتوکار از یک قلم و سوزنی که مخصوص کار روی پوست هستند، استفاده می‌کند.

اگر با میکروبلیدینگ ابرو آشنایی داشته باشید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست؟ در ادامه شباهت‌ها و تفاوت‌های این دو را برای شما شرح خواهیم داد.

بین میکروبلیدینگ با فیبروز ابرو چه شباهت‌هایی وجود دارد؟

این دو شیوه شباهت‌هایی با یکدیگر دارند که در این قسمت به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اولین شباهت به کاربرد آن‌ها مربوط است که برای از بین بردن عیوبی مانند کم‌پشتی یا عدم قرینگی ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. قلم و سوزنی که برای هر دو شیوه استفاده می‌شوند، مانند یکدیگر هستند.

همینطور برای هر دو شیوه نیاز به بی‌حسی وجود دارد که در هر دو شیوه به یک شکل عمل انجام خواهد شد. در هر دو شیوه ماندگاری ابروی طراحی شده بین ۶ ماه تا یک سال تخمین زده می‌شود. شباهت دیگر در ابزاری است که برای هر دو مورد استفاده قرار می‌گیرد که عبارت هستند از خط کش دیوایدر، خط کش ژله‌ای و مداد طراحی.

بین میکروبلیدینگ با فیبروز ابرو چه تفاوت‌هایی وجود دارد؟

میکروبلیدینگ ابرو با فیبروز تفاوت‌هایی دارد.

با وجود شباهت‌های بسیار این دو، تفاوت‌هایی نیز دارند که باید نسبت به آن‌ها آگاه باشید. اولین تفاوت به نوع ابروی طراحی شده بازمی‌گردد. در فیبروز معمولا به این صورت است که به نظر مشتریان اهمیت چندانی داده نمی‌شود.

تاتوکار با آشنایی‌هایی که از زیبایی‌شناسی صورت دارد و همینطور با مهارت‌های خود تصمیم می‌گیرد که از میان تعداد زیادی مدل فیبروز ابرو و با استفاده از دستگاه فیبروز ابرو یک مدل را روی صورت شما طراحی کند.

در میکروبلیدینگ ابرو شاهد چنین رویکردی نیستیم. کسی که قرار است ابرو را برای شما طراحی کند، باید با مشتری در رابطه با مدل دلخواهش مشورت کند. تفاوت دیگر در زمان بی‌حس کردن پوست است. در شیوه میکروبلیدینگ ابرو این کار بعد از انتخاب مدل انجام می‌شود. در فیبروز بی‌حسی زمانی انجام می‌شود که خطوط تاج ابرو ترسیم می‌شوند.

مطالب کاربردی:  تقویت ابرو خانگی با چند محصول گیاهی و صنعتی معجزه آسا

 

مراقبت بعد از فیبروز ابرو چیست؟

هنگام انجام فیبروز روی پوست زخم‌هایی بسیار نازک به وجود می‌آیند که نیاز به مراقبت دارند. در غیر این صورت بهبود آن‌ها دیرتر اتفاق می‌افتد و حتی ممکن است که دچار عفونت نیز بشوند. پس باید نکاتی را برای مراقبت از آن‌ها رعایت کنید.

  • تا سه روز از شستن صورت خود پرهیز کنید.
  • تا یک هفته بعد از فیبروز باید از پماد ویتامین آ روی پوست خود استفاده کنید و با استفاده از یک گوش‌پاک‌کن سه بار در روز آن را اعمال کنید.
  • اگر احساس خارش روی ابروها به شما دست داد، پوست را نخارانید. در کل روی پوست ابرو را دستکاری نکنید.
  • تا یک هفته به استخر و سونا نروید.
  • تا یک هفته پماد هیدروکورتیزون چشمی بزنید که جای زخم بهبود یابد.

قیمت انواع محصولات آرایش و تقویت ابرو

 

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز

در این قسمت شما را با شیوه جدیدی در ترمیم ابرو آشنا می‌کنیم که به آن میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز می‌گویند. این شیوه ترکیبی میان این دو به شمار می‌آید.

در این شیوه بخصوص از نسبت‌های طلایی استفاده خواهد شد. این نسبت در صورت هر انسانی یافت می‌شود. بنابراین کسی که از این شیوه استفاده می‌کند، با نسبت طلایی آشنا است و سعی می‌کند که آن را در صورت مشتری خود بیابد که بهترین مدل را طراحی کند.

عوارض فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ چیست؟

این دو شیوه از ترمیم ابرو عوارضی دارد که بهتر است با آن‌ها آشنا باشید.

میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز عوارضی به همراه دارند.

نتایج متفاوت

ممکن است که دو نفر از این شیوه استفاده کنند، اما دو نتیجه متفاوت از آن بگیرند. معمولا افرادی که پوست چرب داشته باشند، نتیجه خوبی از این شیوه ترمیم دریافت نخواهند کرد.

بهبودی طولانی مدت

در این تکنیک رنگدانه‌های پوست تزریق می‌شوند و همین کار سبب ایجاد خارش و ناراحتی خواهد شد. حتی ممکن است التهاب نیز در پی آن اتفاق بیفتد. مدت زمان بهبود این قسمت از پوست تا یک هفته ادامه پیدا می‌کند و در این مدت باید این ناراحتی‌ها را تحمل کرد.

عفونت و آلودگی

از آنجایی که در این شیوه زخم‌های بسیار نازک روی پوست ابرو ایجاد می‌شود، عفونت و آلودگی نیز ممکن است همراه با آن برای شما اتفاق بیفتد. این عفونت ممکن است در نتیجه استفاده از ابزار آلوده باشد یا در اثر مراقبت‌های اشتباه شما بعد تمام شدن مراحل فیبروز به وجود بیاید. پس باید احتمال عفونت را در بربگیرید.

سخت برای پاک کردن

گاهی پیش می‌آید که از طرح به دست آمده و نتیجه کار راضی نیستید یا بعد از مدتی از طرح ابروی طراحی شده، دل‌زده می‌شوید. اگر به هر دلیلی پشیمان شوید یا احتمال پشیمانی دهید، باید بدانید که پاک کردن ابرویی که در نتیجه فیبروز به دست آمده است، بسیار سخت خواهد بود.

ایجاد آلرژی

ممکن است که به مواد استفاده شده برای فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو یا مواد بی‌حسی واکنش‌های آلرژيک نشان دهید.

مطالب پربازدید:  آمبره ابرو چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

 

شیوه مناسب طراحی ابروی خود را انتخاب کنید

شیوه مناسب طراحی ابرو

در این مقاله ما سعی کردیم به شیوه‌های رایجی که این روزها خانم‌های زیادی برای ترمیم ابرو به آن‌ها روی می‌آورند را به شما معرفی کنیم که شامل میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز می‌شوند. در این مقاله عوارض و مراقبت‌های بعد از آن‌ها را با شما به اشتراک گذاشتیم.

اگر تصمیم دارید که ابروی خود را ترمیم کنید، بهتر است با آگاهی کامل این کار را انجام دهید. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله اطلاعات کافی در زمینه ترمیم ابرو را در اختیار شما قرار داده باشیم.

 

منبع : quartzhair

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *