صندل اكسسوری جذاب تابستانه

صندل های پرطرفدار برای تابستان امسال

در چشم برهم‌زدنی تابستان از راه می‌رسد و زیر اشعه پرحرارت خورشید بهتر است بگذاریم پاهایمان کمی هوا بخورد! ‌
‌خرید صندل برای تابستان یکی از چالش‌هایی است که تقریبا تمام خانم‌ها در ماه‌های پس از عید با آن دست به گریبان اند. چه مدل صندلی بخرم که هم به درد پیاده‌روی بخورد و هم برای مهمانی‌های خانوادگی به قدر کافی زیبا و شکیل باشد؟ کدام صندل است که به راحتی با تمام لباس‌هایم ست می‌شود؟ و بالاخره این‌که امسال کدام صندل، مد است؟ ‌

درمیان ترندهای تابستان 2019 پنج مدل صندل کاربردی دیده می‌شود که همه آن‌ها را می‌توانید به سادگی از سایت مدیسه خریداری کنید. برای خرید هر کدام از صندل ها، روی عکس آن کلیک کرده و وارد سایت شوید.

 

صندل های پرطرفدار برای تابستان امسال - 1

نسکافه‌ای، قهوه‌ای، شتری و… مجموعه رنگ‌هایی هستند که به رنگ‌های زمین یا رنگ‌های پوست معروف‌اند. صندل‌های تخت که به این رنگ‌ها مزین است به خوبی با رنگ پوست شما سِت می‌شود و مانند آن است که صندل به پا ندارید. این صندل‌ها را با لباس‌های سفید تابستانه و ست‌های ساحلی بپوشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

صندل های پرطرفدار برای تابستان امسال - 2

صندل‌های مینیمالی که دارای بندهای ظریف و باریک‌اند شما را قدبلندتر نشان می‌دهند زیرا پاهایتان را نمی‌پوشانند. این صندل‌ها که می‌تواند از نوع تخت یا پاشنه‌دار باشد چنان ظریف است که می‌توانید در مهمانی‌ها و با لباس‌های مجلسی‌تان بپوشید و یا در استایل خیابانی خود به کار ببرید.

 

صندل های پرطرفدار برای تابستان امسال - 3

صندل‌های اسپرت به نوعی از صندل‌های تخت گفته می‌شود که دارای بندهای پهن و ضخیم پارچه‌ای هستند و شکل و شمایل ورزشی دارند. صندل‌های ورزشی را برای کوه‌پیمایی در هوای گرم استفاده کنید و نوع شیک‌تر آن‌ها را در استایل خیابانی، سفر و پیاده‌روی‌های شهری به کار ببرید.

 

راهنمای جامع کفش پاشنه بلند و پاشنه کوتاه

 

صندل های پرطرفدار برای تابستان امسال - 4

صندل‌هایی با رویه‌های براق به رنگ طلایی و برنز نیز امسال به ترند خیابانی بازگشته است. این صندل‌ها را با لباس‌های مینیمال و رنگ‌های ساده ست کنید زیرا در کنار لباس‌های رنگارنگ چندان به چشم نمی‌آیند.

صندل های پرطرفدار برای تابستان امسال - 5

صندل‌های پشت‌باز یا دمپایی‌های شیک هم می‌تواند جزء جدانشدنی استایل تابستان باشد. این صندل‌ها در پیاده‌روی، خرید و سفر با اتومبیل، راحتی و خنکی را برای شما به همراه می‌آورند و با هر نوع لباس سبک به آسانی ست می‌شوند.

 

خرید صندل زنانه جدید

 

صندل هاي مرتفع، اكسسوري جذاب تابستان

خيلي ها دوست دارند قدبلندتر از آنچه هستند به نظر برسند. خوب است بدانيد اين علاقه داراي قدمت تاريخي است.

صندل تابستان مد لباس خريد اينترنتي ترند فشن امروزي تهراني جديد تازه داغ عجيب تاريخ پوشاك كفش زنانه مردانه

در يونانِ پيش از ميلاد، بازيگرانِ نمايش ها صندل هاي چرم با كفي هاي مرتفعِ چوب-پنبه اي به پا مي كردند تا بلندتر ديده شوند. اين كفي ها گاهي به پانزده سانت مي رسيد و بازيگران نقش اول پاشنه هايي بلندتر از بقيه داشتند تا تشخيص دادن آن ها روي صحنه راحت تر باشد.

 

لباس خريد اينترنتي صندل كفش تابستان مد فشن امروزي تهراني جديد تازه داغ تاريخ پوشاك پوشش خاورميانه ايران عراق عربي خليجي كبكاب

مردان خاورميانه در حمام هاي قديم، دمپايي هاي چوبي با دو پاشنه مرتفع مي پوشيدند كه هنگام راه رفتن صداي تق تق مي داد؛ به همين خاطر به آن كبكاب مي گفتند.

 

كفش صندل زنانه مردانه خريد اينترنتي فروشگاه آنلاين ارزان مد فشن تازه جديد امروزي تهراني لژدار 1398 تاريخ پوشاك

صندل ها و دمپايي هاي لژدار در ميان نجيب زادگان ايتاليايي و فرانسوي و بازيگران نمايش در چين و ژاپن هم بسيار رايج بود. صندل هاي لژدار نه تنها آرزوي ديرينه بشر براي قدبلند بودن را برآورده مي كند! بلكه راه رفتن با آن راحت تر از صندل هاي پاشنه دار است. اگر قصد خريد يك جفت صندل لژدار شيك و به روز را داريد پيشنهاد ما به شما خريد صندل هاي لژدار اسپرت است؛ اين صندل ها لژهايي نرم و انعطاف پذير و شمايلي مدرن دارند.

 

لیست قیمت صندل مردانه جدید

 

صندل‌های تخت رنگی را امتحان کن

یکی از ترندهای تابستانی امسال صندل‌هایی است که شاید به نظر ما ایرانی‌ها بسیار ساده بیاید ترند صندل‌های رویه بلند تخت است. این صندل‌ها که این روزها صفحات مجلات مد و استایل را پر کرده‌اند، در مجموعه تابستانی برند Tally Weijl تنوع فراوانی دارند. ست پیشنهادی مدیسه یک ست ترندی خاص و خنک از مجموعه تابستان برند سوئیسی Tally Weijl  است.

 

صندل های پرطرفدار برای تابستان امسال - 6

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “صندل اكسسوری جذاب تابستانه

  1. محسن لایتو گفت:

    قیمتشون چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *