مدل مانتو کارشده

بدون شک تمامی افراد به دنبال زیبایی هستند که بخش بزرگی از آن را شیک‌پوشی رقم خواهد زد. مانتو زنانه که مهم‌ترین پوشش برای بانوان در سطح شهر محسوب می‌شود، می‌تواند تاثیر شگرفی روی خوش پوشی آن‌ها داشته باشد. در این مقاله سعی داریم که چند مدل مانتو کار شده شیک و زیبا را که در سال اخیر ترند شده‌اند به شما معرفی کنیم.

این مانتوهای کار شده در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند و هر فردی باید با توجه به شناخت استایل و رنگ پوست خود بهترین گزینه را انتخاب کند. اگر شما نیز به دنبال پوششی شیک و زیبا هستید با ما همراه شوید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مانتو بلند کار شده با پنل

مانتو بلند کار شده با پنل

یکی از مانتوهای پرطرفدار در سال 1402 مدل مانتو کارشده با پنل است. این مانتو برای افرادی که به دنبال لباس‌های بلند‌تر هستند، مناسب خواهد بود. این مدل مانتو شیک کار شده با پنل با ترکیب پارچه‌های زیبا از طرح‌های گوناگون و رنگ‌های مختلفی تولید شده است.

ظرافت به کار رفته در این مانتو توسط طراح آن به دلیل دقت در به کار بردن رنگ طوسی خنثی با طرح گل‌دار این مانتو خواهد بود. مدل کیمونویی آستین‌های آن نیز به زیبایی هرچه بیشتر آن می‌افزاید.

مانتو نخی جلو بسته

مانتو نخی جلو بسته

مانتوهای نخی همیشه و به خصوص در روزهای گرم سال پرطرفدار بوده‌اند. این مدل مانتو کار شده با ترکیبی بی‌نظیر با پارچه‌های طرح‌دار می‌تواند ظرافت و زیبایی را به تصویر بکشد. ترکیب یک دامن زیبا با پارچه متفاوت از مانتو جلو بسته آن یکی از محبوب‌ترین مدل مانتو کارشده ۱۴۰۲ را رقم خواهد زد.

مدل مانتو مجلسی مشکی کار شده

مدل مانتو مجلسی مشکی کار شده

مشکی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای انتخاب لباس در میان خانم‌ها محسوب می‌شود. یک مدل مانتو مجلسی مشکی کار شده جدید با آستین‌های کلوش و چاک‌دار به همراه طراحی ساده و ترکیب ظریف رنگ سفید روی آن انتخاب خوبی برای مجالس شادی و همچنین برای حضور در مراسم ختم به شمار می‌رود.

مانتو گلدوزی شده کار دست

مانتو گلدوزی شده کار دست

یکی از سخت‌ترین کارها که زیبایی خیره‌کننده‌ای به پارچه خواهد بخشید، گلدوزی روی پارچه لباس است. افرادی که تمایل به پوشیدن لباس‌های ساده دارند، بهتر است که برای انتخاب یک مدل مانتو کار شده و گلدوزی شده با دست اقدام کنند و زیبایی را به استایل خود هدیه دهند.

مانتو ساده با آستین‌های طرح‌دار

مانتو ساده با آستین‌های طرح‌دار

طرفداران مدل مانتو کار شده و ساده سلایق خاص خود را دارند، ولی طراحان در سال 1402 به طراحی مدل مانتو کارشده جدید و ساده با یقه زیبا پرداخته‌اند که آستین‌های آن از پارچه طرح‌دار تشکیل شده است و جلوه فوق‌العاده‌ای برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

مدل مانتو کار شده مجلسی

مدل مانتو کار شده مجلسی

یکی از محبوب‌ترین مدل مانتو کار شده مجلسی را می‌توان مدل پیش رو دانست. مانتویی با قامت بلند، آستین‌های نسبتا گشاد که یک طرف آن طراحی بی‌نظیری دارد. طرح برگ‌های روی قسمت شانه این مانتو صحنه خیره‌کننده‌ای در مهمانی‌ها خلق خواهد کرد.

مانتو بلند جلو باز با یقه و سر آستین ست شده

مانتو بلند جلو باز با یقه و سر آستین ست شده

کاربرد پارچه‌های رنگی در مانتوهای ساده به زیبایی هرچه بیشتر محصول نهایی خواهد افزود. کاربرد پارچه روی یقه و در قسمت سر آستین‌های یک مدل مانتو کار شده، مشکی و ساده را می‌آفریند.

مانتو سفید آستین کوتاه با گلدوزی سبز

مانتو سفید آستین کوتاه با گلدوزی سبز

مانتوهای سفید به خصوص در روزهای گرم سال کاربردی هستند. ترکیب رنگ سفید با اغلب رنگ‌ها استایل زیبایی را رقم خواهد زد. گلدوزی‌های سبز رنگ روی قسمت یقه و دور آستین این مدل مانتو کار شده تداعی کننده طبیعت زیبا در فصل بهار و تابستان خواهد بود. یقه‌هایی با اندازه ناهماهنگ نیز زیبایی این مدل را دوچندان کرده است.

مدل مانتو مجلسی کار شده با دانتل

مدل مانتو مجلسی کار شده با دانتل

یک مدل مانتو مجلسی کار شده با دانتل انتخاب خوبی برای مهمانی‌ها به شمار می‌رود. این مانتو با ترکیب رنگ سفید و خامه‌دوزی عسلی مدلی خنک و راحت برای خانم‌ها در فصل گرما محسوب می‌شود. این مدل مانتو کار شده فری سایز با آستین کیمونویی و گشاد انتخاب خنکی برای بانوان خواهد بود.

قیمت انواع مانتو کار شده و لاکچری زنانه ترند سال

 

مانتو پیراهنی گل‌دار با طرح کاشی کاری

مانتو پیراهنی گل‌دار با طرح کاشی کاری

مانتو پیراهنی گل‌دار با طرح کاشی کاری

مانتوهای جلو بسته یک مدل مانتو شیک و باکلاس ساده در عین راحتی به شمار می‌رود. این مانتو با طرح کاشی‌کاری سنتی ایرانی و ترکیب با رنگ مشکی و سفید با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است.

مدل مانتو کارشده کتی

مانتو کتی

مانتو کتی که در هر فصلی از سال نیز جذاب است و طرفداران خود را دارد به تناسب پارچه به کار رفته در آن مدل مانتو کار شده خوبی برای مهمانی‌ها به نظر می‌رسد.

مانتو کرم جلو بسته با طرح درخت

مانتو کرم جلو بسته با طرح درخت

مانتو کرم روشن با دوخت جلو بسته با طراحی درخت یک مدل مانتو کارشده با سنگ محسوب می‌شود که درخشش و جلوه خیره‌کننده‌ای دارد.

مانتو مشکی جلو بسته با طرح درخت

مانتو مشکی جلو بسته با طرح درخت

یک مدل مانتو کار شده جذاب دیگر با رنگ مشکی که در تمامی مهمانی‌ها کاربرد دارد، مانتو مشکی جلو بسته با سنگ دوزی مشابه درخت است.

مانتو طرح بلوچی

مانتو طرح بلوچی

یکی از زیباترین طرح‌ها مدل مانتو کار شده سنتی با طرح زیبای بلوچی است. زیبایی در به کار بردن طرح‌ها و گلدوزی‌های انجام شده با دست روی این مانتوها زیبایی غیر قابل وصفی را شامل می‌شود.

مطالب مرتبط:  25 مدل مانتو شومیزی شیک و جذاب امسال

 

مانتو کرم بلند جلوبسته با آستین کوتاه

مانتو کرم بلند جلوبسته با آستین کوتاه

مانتو کرم بلند جلوبسته با آستین کوتاه

اگر به دنبال مدل مانتو کار شده و خنکی برای روزهای گرم سال هستید، مانتو کرم بلند و جلو بسته با طراحی زیبا و ساده پیشنهاد ما خواهد بود. آستین‌های کوتاه این مانتو در کنار یقه هفت آن از ویژگی‌هایی است که آن را با سایر مدل‌ها متمایز می‌سازد.

مانتو جلو کوتاه و پشت بلند ساده و سنتی

مانتو جلو کوتاه و پشت بلند ساده و سنتی

ترکیب پارچه ساده با یک مدل مانتو کارشده با پارچه سنتی می‌تواند طرحی نوین را در عرصه لباس تولید کند. مانتویی با پارچه ساده و جلو باز که دارای قسمت جلویی کوتاه و پشت بلند است. پارچه سنتی این مانتو روی آستین‌های آن جایگذاری شده که زیبایی را به آن هدیه می دهد.

مانتو کرم رنگ سنتی

مانتو کرم رنگ سنتی

طرح‌های سنتی با رنگ و لعاب مخصوص به خود با ترکیب رنگ کرم جلوه بیشتری از خود را در معرض نمایش خواهند گذاشت. این پارچه‌های زیبا سنتی روی آستین و قسمت پشتی مانتو بازخورد مثبتی را از سمت خانم‌های باسلیقه داشته‌اند.

مدل مانتو مجلسي با پارچه كرپ

مدل مانتو مجلسي با پارچه كرپ

کرپ یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها در مانتو‌های کار شده محسوب می‌شود.‌ مدل مانتو مجلسي با پارچه كرپ که روی قسمت آستین، یقه و جیب آن سنگ‌دوزی شده باشد، کاملا مناسب مراسم‌های رسمی و جشن‌ها خواهد بود.

مانتو طرح قشقایی

مانتو طرح قشقایی

ترکیب یک پارچه با رنگ کرم خنثی و طراحی قشقایی سرخابی رنگ روی جیب و آستین‌های مانتو ترکیب زیبایی از یک مدل مانتو کار شده را به معرض نمایش می‌گذارد.

مطالب کاربردی:  25 مدل مانتو گشاد شیک و لاکچری مناسب بهار و تابستان

 

مانتو اسپرت با طراحی بافت

مانتو اسپرت با طراحی بافت

مانتو اسپرت با طراحی بافت

علاقمندان به مانتو اسپرت می‌توانند مانتویی با قد کوتاه و جلو دکمه‌دار را انتخاب کنند که قسمتی از پشت و روی سینه آن را بافتنی تشکیل می‌دهد.

مانتو طرح بختیاری

مانتو طرح بختیاری

مانتو طرح بختیاری

از دیگر مدل مانتو کار شده سنتی که دارای طرفداران مخصوص به خود است، می‌توان مانتو با پارچه ساده، جلو بسته با طرح بختیاری روی سینه اشاره کرد.

مانتو زنانه زنبوری

مانتو زنانه زنبوری

یکی از مدل‌های مانتو کتی جلو باز مدل مانتو با پارچه زنبوری است که در 2 رنگ مشکی و کرم نیز مشاهده می‌شود.

مانتو زنانه آستین کیمونو

مانتو زنانه آستین کیمونو

یکی از مدل‌های خنک تابستانه مانتو کار شده 1402 مانتو آستین کیمونویی است. برش‌های این مانتو خرید لباس را راحت‌تر می‌سازد.

مانتو زنانه کتی کمردار

مانتو زنانه کتی کمردار

مانتو کتی جلو بسته با کمربند می‌تواند کمر افراد را باریک‌تر و خوش استایل‌تر نشان دهد. مانتو کتی کمردار اگرچه همانند مدل مانتو کارشده با منجوق نیست، ولی طرفداران خود را در میان دختران جوان دارد.

مانتو ژاکارد با یقه برگردان

مانتو ژاکارد با یقه برگردان

یکی از زیباترین و در عین حال ساده‌ترین مدل مانتو کار شده مانتو ژاکارد با رنگ بژ و یقه برگردان است. این مدل مانتو درخش و جلوه بی‌نظیری برای خانم‌ها به ارمغان می‌آورد.

مطالب پربازدید:  25 مدل مانتو جلو باز شیک و لاکچری ترند 1402

 

مانتو کار شده؛ تمایزی برای زیباتر دیده شدن

مدل‌های یاد شده در این مقاله همگی از مدل مانتو کار شده‌های زیبای سال اخیر به شمار می‌روند. البته باید دقت کرد که تنها خرید یک مانتو زیبا دلالتی بر خوش پوشی افراد نخواهد داشت، بلکه دقت به استایل و فرم بدن افراد می‌تواند بهترین انتخاب را برای خانم‌ها رقم بزند.

علاوه بر این زیبایی کاملا سلیقه‌ای خواهد بود. ممکن است برخی از بانوان با انتخاب مدل مانتو کارشده با گیپور احساس رضایت داشته باشند و برخی دیگر با مانتوهای ساده این احساس را تجربه کنند.

با دانستن این موضوع که خوش‌پوشی افراد تنها در گرو انتخاب لباس‌های گران‌قیمت و پرزرق و برق نیست، خرید لباس برای افراد به مراتب راحت‌تر خواهد شد.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *