عطرهای محبوب سلبریتی ها کدام عطرها هستند

 

خیلی از ما دوست داریم هنرپیشه، مدل یا خواننده مورد علاقه‌مان را در همه زمینه‌ها دنبال کنیم و تا جایی که می‌توانیم از آنها الگو می گیریم. طبعا برای اینکه از شخصیت، منش و سلیقه سلبریتی مورد علاقه‌مان الگو بگیریم، حتما باید تحقیق کنیم و ببینیم او در زندگی واقعی خودش چه جور آدمی هست و نباید فراموش کنیم که شخصیت هر فرد مشهوری می‌تواند با آنچه از او در رسانه‌ها می‌بینیم، تفاوت داشته‌باشد.

اما از این نکته‌ها که بگذریم، بد نیست برای تفریح هم که شده، کدام سلبریتی در تبلیغ‌های تلویزیونی و محیطی کدام عطر ظاهر می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  1. کایرا نایتلی و عطر زنانه کوکو مادموازل شنل Chanel Coco Mademoiselle

 

keira-knightley-coco-mademoiselle

 

کایرا نایتلی؛ بازیگر 31 ساله محبوب انگلیسی که تاکنون نامزد دریافت دو جایزه اسکار بوده‌است، از سال 2007 در فیلم‌های تبلیغاتی این عطر پرفروش از برند شنل دیده می‌شود. تعداد زیادی از این تیزرهای تبلیغاتی را جو رایت، فیلمساز معروف انگلیسی و برنده جایزه «بفتا»، کارگردانی کرده است. جایزه BAFTA معادل جوایز اسکار برای کشور انگلیس است. عطر زنانه کوکومادموازل در سال‌های متمادی به عنوان یکی از 10 عطر برتر در لیست عطرهای پرفروش فرانسه قرار گرفته‌است. عطر کوکومادموازل Chanel در امریکا در رده اول عطرهای پرفروش در سال 2009 قرار گرفت.

Chanel Coco Mademoiselleعطر زنانه کوکو مادموازل از برند شنل Chanel Coco Mademoiselle که در سال 2001 به بازار آمد، رایحه‌ای چوبی و شرقی دارد. این عطر ترکیبی از عطر پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه پرتقال و ترنج است که در قلب خود رایحه درخت گل ابریشم، یاسمن، رز ترکی و ایلانگ ایلانگ را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر دانه تونکا، نعناع هندی، صمغ کاج، وانیل، خس‌خس و مشک سفید ترکیب شده‌است.  کمپانی شنل که از برترین و شیک‌ترین طراحان فشن و عطر است، این عطر را برای جذب مخاطبان جوان و امروزی طراحی کرده‌است. برای خرید عطر زنانه کوکو مادموازل شنل به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

 

  1. رابرت پتینسون و ادوکلن مردانه دیور اوم اینتنس Dior Homme Intense

 

 

DiorHommeIntense

 

رابرت پتینسون هنرپیشه 30 ساله محبوب انگلیسی که با بازی در سری فیلم‌های گرگ و میش (Twilight) به شهرت رسید، از سال 2013 در فیلم‌ها و تیزرهای تبلیغاتی این ادوکلن گرم و جذاب ظاهر شده است. ادوکلن اوم اینتنس (دیور هوم اینتنس) از برند Christian Dior در سالهای 2011 و 2012 در امریکا و فرانسه در رتبه 1 در لیست ادوکلن‌های مردانه پرفروش قرار گرفت.

ادوکلن مردانه دیور اوم اینتنس Dior Homme Intenseادوکلن مردانه دیور اوم اینتنس از برند کریستین دیور Christian Dior Homme Intense که در سال 2007 به بازار آمد، رایحه‌ای قوی و جذاب دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطر گل‌ها و چوب‌های معطر است که در قلب خود رایحه اسطوخدوس و زنبق را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر وانیل، عنبر، سدر و خس‌خس ترکیب شده‌است. برای خرید ادکلن مردانه دیور اوم (هوم) اینتنس به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

خرید عطر و ادکلون اورجینال

 

  1. زیگرید آگرن و عطر زنانه چنس او تاندر (چنس تندر) شنل Chanel Chance Eau Tendre

 

Chanel_CHANCE_EAU_TENDRE

زیگرد آگرن مدل معروف 25 ساله فرانسوی از سال 2009 در تبلیغات محیطی و پوسترهای جالبی که از عطر چنس تندر شنل ساخته می‌شد حضور یافت. در تعدادی از این پوسترها زیگرید در حالی‌که یک بطری بسیار بزرگ عطر چنس تندر را در آغوش دارد و یا جلوی صورتش گرفته، حضور یافته‌است. عطر زنانه چنس تندر در سال 2015 با آنکه چند سال از ورودش به بازار می‌گذشت، رتبه 4 لیست عطرهای زنانه پرفروش را به خود اختصاص‌داد.

چنس او تاندر (چنس تندر) شنل Chanel Chance Eau Tendre

عطر زنانه چنس او تاندر ( چنس تندر) از برند شنل Chanel Chance Eau Tendre که در سال 2010 به بازار آمد، رایحه‌ای میوه‌ای و گلی دارد. این عطر ترکیبی از عطر گریپ‌فروت و به است که در قلب خود رایحه گل یاس و سنبل را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر مشک، زنبق، سدر و عنبر سفید ترکیب شده‌است. این عطر ورژنی جدید با رایحه‌ای رومانتیک‌تر و دخترانه‌تر از چنس اولیه است که کمپانی شنل برای مخاطبان جوان‌تر خود که روحیه لطیفه‌تری دارند طراحی کرده‌است. برای خرید عطر زنانه چنس او تاندر (چنس تندر) شنل به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

 

  1. لیام همزورت و ادوکلن مردانه اونلی دِ بریو دیزل Diesel Only the Brave

 

only-the-brave

لیام همزورت بازیگر 26 ساله استرالیایی و پرطرفدار فیلم «عطش مبارزه» Hunger Games در سال 2015 به عنوان چهره ادوکلن اونلی د بریو Only the Brave انتخاب شد و از آن زمان در فیلم‌ها، پوسترها و تیزرهای تبلیغاتی این ادوکلن حضور پیدا می‌کند. لیام همزورت که در فیلم‌های اکشن و ماجراجویانه معمولا نقش قهرمانان را دارد، برای تبلیغ این ادوکلن که «تنها برای مردان شجاع» ساخته شده‌است، بهترین انتخاب است.

only the braveادوکلن مردانه اونلی د بریو از برند دیزل Diesel Only the Brave که در سال 2009 به بازار آمد، رایحه‌ای چوبی و شرقی دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطر لیمو، پرتقال ماندارین، بنفشه، سدرو گشنیز است که در قلب خود رایحه چرم و گل لادن را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر رزین ترکیب شده‌است. برای خرید ادوکلن مردانه اونلی د بریو دیزل به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

 

  1. کیم نوردا و عطر زنانه بولگاری اومنیا امتیست Bvlgari Omnia Amethyste

 

omnia_amethyste_

کیم نوردا، مدل 30 ساله هلندی که به عنوان چهره عطر زنانه اومنیا امتیست بولگاری شناخته شده است، در پوسترهای تبلیغاتی این عطر زیبا و خوش‌بو می‌درخشد. این عطر که با الهام از سنگ زیبای قیمتی امتیست به رنگ بنفش تیره طراحی شده است، به واسطه تبلیغات کیم نوردا افزایش چشمگیری در فروش داشت.

 

اومنیاعطر زنانه اومنیا امتیست از برند بولگاری Bvlgari Omnia Amethyst که در سال 2006 به بازار آمد، رایحه‌ای گلی و چوبی دارد. این عطر ترکیبی از عطر گریپ فروت صورتی، گل‌ها و چوب‌های معطراست که در قلب خود رایحه زنبق و رز بلغاری را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر گل آفتابگردان و چوب معطر ترکیب شده‌است. برای خرید عطر زنانه اونمیا امتیست بولگاری به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

 

  1. ناتالیا ودیانووا و عطر زنانه یوفوریا لیوکوید گلد کالوین کلاین Calvin Klein Euphoria Liqiud Gold

 

یوفوریا لیوکوید گلد کالوین کلاین Calvin Klein Euphoria Liqiud Gold

مدل روس 35 ساله، ناتالیا وُدیانووا تا کنون دو بار به عنوان چهره عطر زنانه یوفوریا Euphoria  که در ایران به نام ایفوریا هم خوانده می‌شود، انتخاب شده‌است. او اولین بار در سال 2005 برای تبلیغات عطر یوفوریا و برای بار دوم در سال 2015 برای تبلیغات عطر یوفوریا لیوید گلد Euphoria Liqiud Gold انتخاب شد. ناتالیا که تاکنون برای برندهای بسیار معروف فشن تبلیغات انجام داده، کالوین کلاین را هسته اصلی شغلش می‌داند و بارها اعلام کرده که به کمپانی کالوین کلاین نگاه متفاوتی دارد. یوفوریا در لغت به معنای حس رضایت، لذت و سرخوشی است.

یوفوریا لیوکوید گلد کالوین کلاین

 

عطر زنانه‌ Liquid Gold از برند Calvin Klein بویی رویایی دارد. ترکیب بوی دارچین در نت‌های ابتدایی، گل ارکیده در نت‌های میانی و چوب صندل در نت پایانی در کنار یکدیگر رایحه‌ای تند و گرم را برایتان به وجود می‌آورد. بوی چوب، گل و دارچین در طول مدتی که روی نبضتان اسپری می‌کنید به مشامتان می‌رسد و شما را به فضایی گرم در فصل سرد زمستان دعوت می‌کند. طراحی خطوط خمیده‌ شیشه‌ این عطر و در مستطیل شکل بلند، ظاهری خاص برایش ایجاد کرده است که با لباس شب شکیل شما کاملا هم‌خوانی دارد. اگر برای رفتن به یک مهمانی رسمی با شکوه آماده می‌شوید، Liquid Gold را حتما امتحان کنید. برای خرید عطر لیکوید گلد یوفوریا از برند کالوین کلاین به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

 

راهنمای خرید آنلاین عطر و ادکلن

 

  1. آنا جاگوژینسکا و عطر زنانه لایت بلو دولچه اند گابانا Dolce and Gabbana Light Blue

 

 Calvin Klein Euphoria Liqiud Gold

آنا جاگوژینسکا؛ مدل 29 ساله لهستانی در سال 2010 به همراه مدل انگلیسی «دیوید گندی» در تبلیغات محیطی و تیزرهای تلویزیونی عطر زنانه لایت بلو در کنار دریا ظاهر شد. رایحه ملایم و خنک این عطر در روزهای داغ تابستان سرحال کننده و متعادل کننده دمای بدن است. برای همین این تبلیغ‌ها در ساحل دریا و در زیر نور‌آفتاب شدید فیلمبرداری و عکسبرداری شد. این پوسترها و تیزرهای موثر و جذاب به فروش بالای این عطر منجر شد. عطر لایت بلو در سالهای 2011 و 2012 در فهرست عطرهای پرفروش زنانه در امریکا رتبه 3 را کسب‌کرد.

یوفوریا لیوکوید گلد کالوین کلاین Calvin Klein Euphoria Liqiud Gold

عطر زنانه لایت بلو از برند دولچه اند گابانا Dolce & Gabbana Light Blue که در سال 2001 به بازار آمد، رایحه‌ای سبک و کژوال دارد. این عطر ترکیبی از عطرلیموترش، سیب سبز و سدر است که در قلب خود رایحه گل یاس و بامبو را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر عنبر و مشک ترکیب شده‌است. این رایحه خنک و سبک تداعی‌کننده نسیم خنک و آرامش‌بخش کنار دریا است. طراح این عطر آن را با الهام از سواحل پوشیده از بامبوی کارائیب ساخته‌است. این عطر از پرفروش‌ترین عطرهای تابستانی جهان است. برای خرید عطر زنانه لایت بلو دولچه اندگابانا به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی مدیسه هم اکنون کلکسیون بی‌نظیری از عطرها و ادوکلن‌های پرفروش و منتخب را در پیشنهاد تخفیف ویژه‌ای قرار داده است که برای دیدن این کلکسیون می‌توانید به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

 

.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *