معرفی بهترین مارک رژلب مایع

رژلب مایع نیز مانند دیگر انواع رژلب، یکی از لوازم مهم میکاپ است که جایگاه ویژه ای در کیف لوازم آرایشی بانوان دارد. استفاده از رژ لب مایع در طیف های رنگی مختلف می تواند جلوه‌ای خاص به نتیجه نهایی آرایش بانوان ببخشد. نقش ویژه این محصول آرایشی مانند سایر ابزار آرایش و میکاپ در گریم نیز دیده می شود.

در بازار و انواع فروشگاه‌ها می‌توانید انواع مارک رژلب مایع را پیدا کنید که اسم و رسم زیادی دارند و این تنوع گاهی سبب می‌شود که در انتخاب یکی از آن‌ها دچار مشکل شوید. این محصول برای بسیاری از خانم‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد، چون نقش مهمی در آرایش روزانه آن‌ها ایفا می‌کند. انواع رژلب تولید می‌شود که در دو نوع جامد و مایع هستند. بافت آن‌ها فارغ از این نوع دسته‌بندی‌ها می‌تواند براق یا مات باشد. ما در این مقاله تعدادی از بهترین رژلب‌های مایع را به شما معرفی می‌کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

چند نوع رژلب وجود دارد؟

چند نوع رژلب وجود دارد؟

رژلب‌ها براساس جنبه‌های متفاوتی دسته‌بندی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها دسته‌بندی از نظر نوع جنس آن‌ها است که به دو دسته رژلب جامد و مایع تولید می‌شوند و بنا به سلیقه شخصی، افراد آن را خریداری می‌کنند.

انواع رژ لب مایع و جامد می‌توانند در دو دسته مات و براق قرار بگیرند که این دسته‌بندی مربوط به بافت آن‌ها است. دسته‌ای دیگر نیز وجود دارد که در آن رژلب‌ها به دو دسته شیمیایی و گیاهی تقسیم می‌شوند. به همین دلیل عده زیادی به دنبال رژلب مایع بدون سرب یا نوع گیاهی آن هستند.

رنگ رژلب نیز عامل مهم دیگری است که جدا از این دسته‌بندی‌ها بسیاری از خانم‌ها هنگام خرید در نظر می‌گیرند. برای مثال عده زیادی تمایل به خرید رژلب مایع صورتی هستند. در ادامه تعدادی از انواع رژلب مایع را به شما معرفی خواهیم کرد.

رژلب مایع چیست؟

رژ مایع یک مدل رژ لب است که به صورت مایع تولید شده و از آن برای زیباتر شدن لب‌ها استفاده می‌شود. به رژلب‌های مایع، لیپ گلاس نیز گفته می‌شود.

رژ لب‌های مایع خود به چند دسته تقسیم بندی شده که هر کدام کارکرد خاص خود را دارد. انواع مختلف رژ لب مایع عبارتند از:

  • رژلب مایع براق کننده: این مدل از رژلب‌ها روی لب خشک نشده و سبب براق شدن لب‌های شما می‌شود.
  • رژلب مایع حجم دهنده: این رژلب موجب حجم دهی به لب‌های شما می‌شود و لبان شما را زیباتر و جذابتر نشان می‌دهد.
  • رژلب مایع مات کننده: این مدل رژ برعکس نوع براق کننده بوده و رنگ لب‌های شما را مات می‌کند.

برندهای پرفروش رژلب مایع

مارک رژلب مایع هدی بیوتی

هدی بیوتی تنوع زیادی در محصولات خود دارد.

محال است کسی که حتی خیلی هم اهل آرایش کردن نیست، نام هدی بیوتی را نشنیده باشد. این برند توانست در مدتی کوتاه با عرضه محصولات با کیفیت و متنوع مشتریان زیادی را به خود جذب کند و به سرعت به محبوبیت برسد.

رژلب مایع هدی بیوتی از محبوب‌ترین مارک‌ها برای خرید رژلب به شمار می‌آید. این محصول به خصوص از هدی بیوتی رژلب مایع براق است. از ویژگی‌های آن می‌توانیم به سبک بودن آن اشاره کنیم. با یک لایه از آن می‌توانید کل لب خود را پوشش دهید. از ویژگی‌های دیگر آن باید بدون سرب بودن آن را نام ببریم که خبر بسیار خوبی برای خانم‌ها است، چراکه می‌توانید مطمئن باشید که با ورود آن به بدن سربی وارد خون شما نمی‌شود.

رنگدانه‌های استفاده شده در این رژلب طبیعی هستند. یکی از مشکلاتی که خانم‌ها با رژلب‌های مایع دارند این است که نگران چسبیدن آن‌ها به دندان‌ها خود هستند. می‌توانید این محصول هدی بیوتی را با خیال راحت استفاده کنید، چراکه به دندان نمی‌چسبد.

می‌توانید انواع رژلب مایع را در مراسم‌های مهمانی و عروسی نیز استفاده کنید، چراکه به موها نمی‌چسبند. دیگر ویژگی مثبت این محصول این است که با تغییر دما بافت آن روی لب دچار تغییر نمی‌شود و لب‌های شما را آزار نخواهند داد.

قیمت انواع رژلب مایع برند و اورجینال

 

رژلب مایع کلینیک

از بهترین انواع مارک رژلب می‌توانیم که برند کلینیک اشاره کنیم.

برند کلینیک از برندهای قدیمی در جهان به شمار می‌آید که در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار موفق ظاهر شده است. اگر از کسانی هستید که نمی‌توانید از بسیاری از محصولات آرایشی به خاطر حساسیت به آن‌ها استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که محصولات این برند مخصوصا رژلب‌های مایع آن را امتحان کنید.

روی این مواد تست آلرژی انجام شده است و نکته بسیار مهم در تولید این محصولات این است که در آن‌ها از عطر و رایحه‌های حساسیت‌زا استفاده نمی‌شود.

رژلب مایع فلورمار

این رژلب یک رژلب مایع مات است که ظاهری نرم و ابریشمی به پوست می‌دهد. از ویژگی‌هایی که آن را محبوب ساخته است باید به مواردی مانند ماندگاری طولانی آن‌ها روی لب اشاره کنیم.

تنوع بالای رنگ‌های آن دیگر عامل تاثیرگذار در محبوبیت آن است. در ترکیبات این رژلب مایع از موادی مانند کره گیاهی و روغن هسته انگور استفاده شده است که تاثیر زیادی روی زیبا به نظر رسیدن لب‌ها دارد.

مطالب دیدنی:  20 مدل آرایش لب لاکچری و شیک

رژلب مایع لدورا

این رژلب مایع نیز این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. دلایل زیادی هم برای این محبوبیت وجود دارد. یکی از آن‌ها لطافت و زیبایی است که به لب‌ها می‌بخشد. همچنین این محصول به شکل ضدآب ساخته شده است که می‌توانید مطمئن باشید که به این راحتی از روی لب پاک نمی‌شود.

با اعمال آن روی لب احساس نرمی خواهید کرد که دلیل آن استفاده از موم زنبور عسل در آن است. همینطور خانم‌هایی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند این محصول را با خیال راحت استفاده کنند، چراکه در آن از سرب استفاده نشده است. از سویی دیگر به خاطر مواد استفاده شده در ترکیبات آن لب‌ها پوسته پوسته نمی‌شوند.

رژلب مات مک

رژلب‌های مات مک تا ۸ ساعت ماندگاری دارند.

مک ‌از برند‌هایی است که سال‌های سال در میان ایرانیان محبوبیت داشته و دارد. بخشی از این محبوبیت به خاطر تنوع بالای محصولات است که رژلب‌های آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

این برند تاکنون تعداد زیادی رژلب را با ویژگی‌ها و کیفیت‌های متنوع و در رنگ‌های بسیار زیاد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. انواع رژلب‌های این برند شامل مایع، جامد، مات و براق می‌شوند.
انواع مات آن‌ها دوام بالایی دارد و حتی تا ۸ ساعت نیز می‌تواند که روی لب باقی بماند و همچنان ظاهر زیبای خود را حفظ کند. ویژگی دیگر این مدل از ژرلب این است که ابدا باعث خشک شدن و پوست پوست شدن لب‌های شما نخواهد شد، چراکه در آن از ترکیباتی استفاده شده است که سبب آبرسانی به پوست می‌شوند.

مطالب کاربردی:  اصول آرایش لب را حرفه‌ای یاد بگیرید

رژلب مایع دوسه

اگر تمایل دارید که با استفاده از یک رژلب به لب‌های خود حجم دهید، ما به شما رژلب مایع دوسه را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول تنوع بالایی در رنگ دارد و با درخشش و حجیم کردن لب‌ها زیبایی آن‌ها را دوچندان می‌کند. بافت آن بسیار سبک و در عین حال ماندگاری بالایی دارد. ویژگی دیگر آن غیرچسبناک بودن آن است.

رژلب مایع این لی

این رژلب مایع ایرانی طی سال‌ها توانسته است که جای خود را در میان مردم باز کند. از ویژگی‌های آن می‌توانیم به عدم استفاده از موادی مانند سرب، پارابن و سایر مواد حساسیت‌‌زا اشاره کنیم.

 

منبع : globalbrandsmagazine

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *