20 مدل گردنبند ترند سال 1402

گردنبندها یکی از اکسسوری‌های جذاب برای خانم‌ها و آقایان محسوب می‌‌شوند. انتخاب مدل گردنبند مناسب با استایل‌های مجلسی، استایل کژوال و … می‌تواند سبب شود که بیش‌تر از قبل بدرخشید. مدل‌های بسیار متنوعی از گردنبند وجود داشته و در سال 1402 نیز مدل‌های جدیدی مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته‌اند. ما 30 مدل از گردنبندهای ترند سال 1402 را گرد هم آورده‌ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

عناوین مقاله ...

انواع مدل گردنبند

گردنبندها دارای انواع گوناگونی هستند و برای هر سلیقه‌ای گزینه‌های مختلفی از گردنبند وجود دارد. اگر تمایل دارید که در سال 1402 دارای استایل‌هایی پیشگام و ترند باشید، از 30 مدل زیر در استایل خود استفاده کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل گردنبند فیروزه طلا

مدل گردنبند فیروزه طلا

سنگ فیروزه یکی از جذاب‌ترین سنگ‌های زینتی بوده که از آن در ساخت جواهرات مختلفی استفاده شده است. این گردنبند دارای سنگ‌های درشت فیروزه‌ای بوده و در بعضی از قسمت‌های آن سنگ‌های آمیتیست بنفش ریز نیز کار شده است. از این مدل گردنبند با سنگ فیروزه می‌توانید در استایل‌های مجلسی و رسمی خود استفاده کنید.

گردنبند زنانه طرح سواروسکی

گردنبند طرح سواروسکی

جنس این گردنبند از استیل ضد زنگ بوده و بدون حساسیت است. طول گردنبند در حالت آویزان برابر با 22 سانتی‌متر بوده و وزن آن 5 گرم است. از این گردنبند می‌توان در انواع استایل‌های مختلف استفاده کرد.

گردنبند طرح صورت‌های فلکی

گردنبند صورت‌های فلکی

طرح صورت‌های فلکی یکی از پر طرفدارترین طرح‌ها به خصوص برای افراد علاقه‌مند به علم نجوم است. این گردنبند را می‌توان با طلای زرد، طلای سفید و نقره تهیه کرد.

گردنبند زنانه نقره طرح اسب آبی اس ام SM

گردنبند اسب آبی

این محصول ساخت برند اس ام بوده و پلاک آن به شکل اسب آبی طراحی شده است. جنس گردنبند از نقره بوده و ابعاد پلاک برابر با ‫1.2 * 2.5 سانتی‌متر است. این گردنبند برای استفاده روزانه و در استایل کژوال گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

مدل گردنبند مینیمال

مدل گردنبند مینیمال

در حال حاضر مدل‌های مینیمال در بین انواع گردنبند، طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این مدل‌ها در عین سادگی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای استفاده در استایل‌های مینیمال گزینه‌ای مناسب به شمار می‌روند.

گردنبند زنانه نقره طرح هیچ اس ام SM

گردنبند طرح هیچ

محصولات تولید شده با طرح هیچ، مدتی است که بسیار پرطرفدار شده‌اند. این محصولات یادآور بیت مشهور حضرت مولانا یعنی دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ، ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ هستند. این محصول ساخت برند اس ام بوده و از جنس نقره تهیه شده است.

مدل گردنبند طلا بزرگ

گردنبند طلا بزرگ

اگر به دنبال گردنبند طلا بزرگ هستید، این مدل یکی از شیک‌ترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. از این مدل می‌توانید در استایل‌های رسمی و مجلسی استفاده کنید.

گردنبند زنانه برگ نگین دار طلایی کامیلا کنتی

گردنبند برگ طلایی

این گردنبند محصول برند ایتالیایی کامیلا کنتی Camilla Conti بوده و در کشور چین تولید شده است. جنس محصول آلیاژ بوده و دارای آبکاری طلا ۱۸ عیار واقعی است. طول گردنبند 45 سانتی‌متر و ابعاد پلاک برگی آن 3.5 * 1 سانتی‌متر است. بسته بندی این محصول دارای جعبه، دستمال مخصوص تمیز کردن و کارت گارانتی است.

مدل گردنبند عقیق زنانه

گردنبند عقیق زنانه

سنگ عقیق همانند سنگ فیروزه یکی از سنگ‌های زینتی محبوب است. پلاک این گردنبند دارای سنگ عقیق بوده و زنجیر آن از جنس طلا و نوع طنابی است. از این گردنبند زیبا می‌توانید در تمامی استایل‌هایتان استفاده کنید.

گردنبند زنانه استیل ماری دو لاین اس ام SM

گردنبند استیل ماری

گردنبندهای مدل ماری همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند و به اصطلاح هیچ وقت از مد نمی‌افتند. این مدل ساخت کشور چین بوده و دارای دو لاین بوده که سبب زیبایی بیش‌تر آن شده است.

قیمت انواع گردنبند زنانه باکیفیت و ترند سال

 

گردنبند مروارید چند رشته

مروارید چند رشته

گردنبند مروارید همیشه جزو پرطرفدارین‌های مدل‌های گردنبند بوده و این نمونه دارای چند رشته است. پاپیونی از جنس ربان روی یک قسمت این محصول قرار داشته که سبب زیباتر شدن آن می‌شود.

گردنبند زنانه استیل نقره ای کامیلا کنتی

گردنبند استیل نقره‌ای

پلاک این محصول از دو شکل مثلث و مربعی تشکیل شده و طول زنجیر آن 30.6 سانتی‌متر است. جنس گردنبند استیل مرغوب ضد حساسیت بوده و رنگ آن ثابت است.

گردنبند مروارید تک رشته

مروارید تک رشته

همانند گردنبند مروارید قبلی این مدل نیز از پر طرفدارترین مدل‌ها در بین دختران جوان و خانم‌ها بوده است. برای افرادی که بیش‌تر به مدل‌های ساده تمایل دارند، مدل‌های تک رشته گزینه‌ای مناسب از مدل‌های چند رشته‌ای هستند.

گردنبند زنانه طلایی دلربا طرح بال فرشته

گردنبند بال فرشته

این محصول ساخت کشور چین بوده و طول زنجیر آن 40 سانتی‌متر است. رنگ گردنبند طلایی بوده و از جنس استیل تهیه شده است.

گردنبند دخترانه قلب

گردنبند دخترانه قلب

مدالیوم‌ها که گردنبندهایی با پلاک‌های متصل به زنجیر هستند، در حال حاضر یکی از ترندهای جواهرات محسوب می‌شوند. این گردنبند دخترانه قلب به رنگ رزگلد بوده و برای استفاده روزانه و استایل‌های کژوال مناسب است.

مطالب پربازدید :  پیشنهاد 20 مدل عینک آفتابی زنانه اصل

 

گردنبند طرح صلیب نقره ای دلربا

گردنبند صلیب نقره‌ای

اگر به دنبال گردنبند اسپرت هستید، این گزینه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود. طرح این محصول صلیب بوده و از جنس استیل ساخته شده است. رنگ گردنبند مخلوطی از رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی بوده و 16 گرم وزن دارد.

گردنبند سه لاین ماه و ستاره

گردنبند ماه و ستاره

این مدل دارای سه لاین بوده که هر کدام پلاک‌هایی با طرح‌های مختلف دارند. یکی از جذاب‌ترین گردنبندهای ترند سال 1402 این مدل است.

گردنبند زنانه استیل طرح گل اس ام SM

گردنبند زنانه گل

سنگ‌های رنگی و ترکیب آن‌ها با جواهرات مختلف از ترندهای امسال محسوب می‌شود. این مدل نیز دارای پلاکی با چند مدل رنگ مختلف بوده و از جنس استیل تهیه شده است.

گردنبند زنانه با سنگ‌های آبی

گردنبند سنگ آبی

همان‌طور که گفته شد استفاده از سنگ‌های رنگی در جواهرات از ترندهای امسال بوده و این مدل نیز یکی از جدیدترین مدل گردنبند طلا سفید محسوب می‌شود.

گردنبند زنانه استیل مرواریدی اس ام SM

گردنبند زنانه استیل مرواریدی اس ام SM

گردنبند استیل با مرواریدهای زیبای کار شده بر روی آن یک اکسسوری بسیار زیبا برای افرادی است که استایلی عروسکی را برای خود در نظر گرفته‌اند.

گردنبند زنانه 8 رج آبی سنگ و استیل الدو Aldo

گردنبند زنانه 8 رج آبی سنگ و استیل الدو Aldo

این گردنبند مناسب استایل کژوال و استایل‌های هنری بوده که ارتفاع آن در حالت آویزان 28 سانتی‌متر است.

نیم ست زنانه ستاره تو خالی طلایی دلربا Delroba

نیم ست زنانه ستاره تو خالی طلایی دلربا Delroba

گردنبند نقره ای دلربا طرح برگ و اسکلت

گردنبند نقره ای دلربا طرح برگ و اسکلت

طرح برگ همچنین طرح اسکلت از پرطرفدارترین‌های زیورآلات می‌باشند که ترکیب این دو توانسته یکی از زیباترین مدل‌های گردنبند را خلق کند.

گردنبند طرح جغد نگینی طلایی دلربا Delroba

گردنبند طرح جغد نگینی طلایی دلربا Delroba

طرح جغد نیز همواره از طرح‌های پرطرفدار انواع اکسسوری بوده که گردنبند طرح جغد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گردنبند زنانه رادیوم طرح چشم زخم اس ام SM

گردنبند زنانه رادیوم طرح چشم زخم اس ام SM

مطالب پربازدید:  آشنایی با انواع کلاه باکت و معرفی بهترین استایل‌های آن

 

گردنبند زنانه نقره ای دلربا طرح ماری تخت

گردنبند زنانه نقره ای دلربا طرح ماری تخت

این مدل گردنبند در سال گذشته طرفداران بسیاری پیدا کرده زیرا زیبایی در عین سادگی این مدل بسیار چشم‌نواز بوده و آن را به بهترین گزینه برای ست کردن با هر تیپ و استایلی بدل کرده است.

گردنبند زنانه 4 رج سنگ کهربایی الدو Aldo

گردنبند زنانه 4 رج سنگ کهربایی الدو Aldo

گردنبند ماری با آویز قلب طلایی دلربا Delroba

گردنبند ماری با آویز قلب طلایی دلربا Delroba

گردنبند زنانه رادیوم طرح چشم زخم اس ام SM نقره ای

گردنبند زنانه رادیوم طرح چشم زخم اس ام SM نقره ای

 

مدل گردنبند طلا بزرگ عربی

گردنبند طلا عربی

مدل‌های گردنبند طلا عربی معمولا دارای طرح‌های پر زرق و برق و شلوغ بوده و تنها برای افرادی مناسب است که به این مدل جواهرات سنگین علاقه‌مند هستند.

مطالب مرتبط :  آشنایی با انواع پیرسینگ و عوارض آن

 

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *