جذاب‌ترین لوازم تحریر فانتزی

اگر از دوست‌داران لوازم تحریر باشید، چشم‌های شما همیشه به دنبال لوازم تحریر فانتزی می‌گردند تا زیباترین و جذاب‌ترین‌ها را در کلکسیون لوازم تحریر شما جمع آوری کنند. برای دخترانی که انواع ماژیک‌ها و گیره‌های کاغذ رنگی را به آرایش و لباس ترجیح می‌دهند، خرید لوازم تحریر فانتزی جز اولویت‌ها است. معمولا این لوازم در مناسب‌های خاص و برای افراد خاص استفاده می‌شوند. اگر شما هم عاشق لوازم تحریر یا به دنبال ایده خرید هدیه هستید، این مطلب مختص شماست. در اینجا لیستی از  لوازم تحریر فانتزی دخترانه شیک که مطمئناً روحیه شما را تغییر می‌دهد، به شما معرفی می‌شود.

انواع لوازم تحریر فانتزی دخترانه جدید

دفتر قفل‌دار

لیست لوازم التحریر مانند دفتر قفل دار

به‌طورکلی دفتر یکی از لوازم ضروری در لیست لوازم التحریر است. چه دانش‌آموز باشید چه کارمند و چه یک فرد عادی به دفتر یا نوت بوک نیاز خواهید داشت. دفترها انواع متفاوتی دارند مانند: دفتر مشق، دفتر یادداشت، دفتر برنامه ریزی و…. اما گاهی دوست داریم چیزهایی بنویسیم که فقط خودمان بخوانیم، بنابراین اگر عاشق نوشتن درباره داستان‌های خود یا صرفاً عاشق جمع آوری خاطرات هستید، یک دفتر فانتزی قفل‌دار ارزش خرید دارد. اگر زیاد می‌نویسید، دفتری خط‌دار با برگه‌های زیاد تهیه کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

هایلایترها، یکی از جذاب‌ترین لوازم تحریر فانتزی

هایلایترها، یکی از جذاب‌ترین لوازم تحریر فانتزی

هایلایت کردن نکات مهم در جزوه از واجبات است تا در هنگام مرور، راحت باشیم. با هایلایت کردن، آن نکته را به‌واسطه رنگ، نسبت به بقیه قسمت‌های صفحه جدا می‌کنیم. شما می‌توانید تاریخ‌ها را با یک رنگ، نام‌ها را با رنگی دیگر و … برجسته کنید. یکی از انواع لوازم تحریر فانتزی، هایلایترها هستند. این ماژیکهای هیجان‌انگیز برای هایلایت کردن نکات مهم استفاده می‌شود. هایلایترها از جمله موارد ضروری اما هیجان انگیز در لیست خرید لوازم تحریر فانتزی هستند. برخی از مردم کدگذاری با رنگ را دوست ندارند، اما برای من که برجسته کردن نکات ضروری است، استفاده از هایلایتر بسیار کاربرد دارد. برای افزایش انگیزه و اشتیاق بیشتر از هایلایترهایی با ظاهر فانتزی استفاده کنید.

خرید لوازم تحریر فانتزی جذاب

جامدادی، از پرکاربردترین لوازم تحریر

جامدادی، از پرکاربردترین لوازم تحریر

اگر جز دوست‌داران لوازم تحریر باشید، مسلما تعداد بسیار زیادی خودکار رنگی، مداد و پاک‌کن خواهید داشت. بنابراین برای نظم‌دهی به آن‌ها نیاز به یک کیف کوچک یا جامدادی دارید. برای افزایش حس شادی، می‌توانید از یک جامدادی با چاپی جذاب استفاده کنید. طرح اسب تک شاخ یکی از طرح‌های مورد علاقه دختران است. جامدادی اسب تک شاخ، یکی از لوازم تحریر فانتزی و کیوت برای دختران نوجوان خواهد بود.

مداد رنگی

مداد رنگی

اگر طراحی سرگرمی شماست، پس باید روی مدادهای رنگی زیبا سرمایه گذاری کنید. مداد رنگی روغنی دارای کیفیت بالا است و معمولا از مواد مرغوب تهیه می‌شود. این مدادها نوک‌های محکمی دارند که به راحتی نمی‌شکنند و دارای رنگ‌های پر جنب و جوش هستند و به راحتی روی صفحه کاغذ حرکت می‌کنند. البته مداد رنگی‌هایی با کیفیت معمولی و قیمت پایین‌تر برای استفاده بچه‌ها و افراد با کاربرد معمولی هم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در میان لوازم تحریر فانتزی ارزان پیدا کنید.

چسب رنگی، یکی از انواع لوازم تحریر فانتزی و کیوت

با این چسب‌های رنگی و پرزرق و برق می‌توانید دفترها و مجلات خود را درخشان کنید. این نوارهای پر زرق و برق در رنگ‌های پاستلی ملایم یا رنگ‌های جیغ و حتی دارای طرح وجود دارند. اگر فردی در زندگی شما است که دوست دارید برایش یک هدیه یا کارت پستال درست کنید، می‌توانید برای تزیین آن، از این چسب‌های کیوت استفاده کنید.

ارگنایزر لوازم تحریر

ارگنایزر لوازم تحریر

برای کامل کردن ست لوازم تحریر فانتزی از ارگنایزر استفاده کنید. اگر عاشق جمع آوری لوازم تحریر باشید، به مرور تعداد این لوازم به حدی می‌رسد که دیگر نمی‌دانید آن‌ها را کجا نگه دارید. ارگنایزر لوازم التحریر به شما کمک می‌کند تا وسایل خود را دسته بندی کنید. از جمله مزایای دیگر این است که در صورت نیاز، به راحتی می‌توانید لوازم تحریر موردنظر خود را پیدا کنید.

مداد دوست‌دار محیط زیست

مداد دوست‌دار محیط زیست

اگر دوست‌دار محیط زیست هستید، اما به خریدن لوازم التحریر هم علاقه دارید، این مدادها، همان چیزی است که نیاز دارید. روی این مداد‌ها نقل قول و گفته‌های عاشقانه الهام‌بخش حکاکی شده است. آن‌ها سازگار با محیط زیست، بدون سرب و از مواد پایدار ساخته شده‌اند. یک دانه کوچک در بالای این مداد وجود دارد و زمانی که مداد شما کوتاه و غیرقابل استفاده شد زمان است که دانه را به سادگی بکارید و جوانه زدن آن را تماشا کنید.

 

دانستنی‌های مهم: چک لیست لوازم‌‌تحریر دانش‌آموزان ابتدایی

 

سرمدادی‌‌های فانتزی

سرمدادی‌‌های فانتزی

سرمدادی یکی از لوازم تحریر فانتزی جذاب است که ما از دوران کودکی با آن خاطره داریم. امروزه سرمدادی‌هایی با ظاهر بانمک و جذاب وارد بازار شده است که در صورت علاقه می‌توانید آن‌ها را بخرید.

کاغذ یادداشت رنگی

کاغذ یادداشت رنگی

یادداشت‌های کوتاه برای لیست کردن و انجام کارهای روزانه مفید هستند. گاهی اوقات نمی‌خواهید فقط برای یک چیز کوچک، دفتر یادداشت بردارید، اینجاست که کاغذ یادداشت به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید آن را هرجایی که در معرض دید است، مانند در یخچال، دیوار جلوی میز کار، روی میز کار و… بچسبانید. یادداشت روی این کاغدها معمولا به‌صورت کلمه ای یا جمله کوتاه نوشته می‌شوند و اثرگذاری بالایی دارند.

گیره کاغذ رنگی

گیره کاغذ رنگی

معمولا برای کنار هم قرار دادن چندین برگه از این گیره‌ها استفاده می‌کنیم. به‌خصوص اگر دانشجو یا دانش‌آموز رشته‌های هنری باشید، به این وسیله نیاز پیدا خواهید کرد.

خرید لوازم تحریر فانتزی

با نزدیک شدن فصل پاییز بسیاری از افراد به دنبال خرید لوازم تحریر هستند. با خرید آنلاین از بخش لوازم تحریر مدیسه، دیگر دردسرهای فراوان خرید و حمل و نقل را نخواهید داشت و با دانستن نکاتی در مورد خرید لوازم تحریر فانتزی با خیالی آسوده لوازم التحریر فانتزی خود را درب منزل تحویل بگیرید.
در این مطلب به بررسی انواع لوازم تحریر فانتزی جذاب دخترانه پرداختیم. لوازمی مانند دفترچه خاطرات قفل دار که یادآور خاطرات کودکی بسیاری از ماست، هایلایتر، چسب‌های رنگی، مداد رنگی و… از آن‌جایی که پایداری بخش مهمی از فرایند خرید را در سال‌های آینده تشکیل می‌دهد، یک ایده جذاب برای لوازم تحریر فانتزی و کیوت دوست‌دار طبیعت هم معرفی کردیم که امیدواریم از این نوع وسایل استقبال کنید.

 

راستی شما از کدام یک از این وسایل جذاب تابه‌حال استفاده کرده‌اید. خرید لوازم تحریر برای بچه‌های دهه شصت که در شرایط خاصی بزرگ شده‌اند، پر از خاطره‌های شیرین و تلخ است. شما از خرید لوازم تحریر در دوران کودکی چه خاطره ای دارید؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “جذاب‌ترین لوازم تحریر فانتزی ویژه سال تحصیلی 1401

  1. زینب گفت:

    فقط دو تا از عکساش خوشگل بودن از اینا ناز ترن لوازم تحریر هستااا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *