رنگ مو یخی

چند سال است که رنگ‌های یخی در ترندهای رنگ مو به وفور دیده می‌شوند و روز به روز به طرفداران این رنگ زیبا افزوده می‌شود. اما فرمولاسیون رنگ مو یخی چیست؟ چگونه می‌توان به انواع رنگ یخی بدون اینکه موها آسیب ببینند رسید؟

به نظر شما بدون دکلره رنگ یخی محقق می‌شود یا حتما به دکلره نیاز است؟ چه رنگ‌های یخی این روزها ترند شده است که باید با آن‌ها آشنا شوید؟ اگر این موراد سوالات شما هم هستند و می‌خواهید راجع به موهایتان تصمیم جدیدی بگیرید و تغییر زیبایی ایجاد کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

رنگ موی یخی برای چه کسانی مناسب است؟

رنگ موی یخی برای چه کسانی مناسب است؟

رنگ موی یخی، ترکیب رنگی سرد و کاملا روشنی دارد و از این رو ممکن است بسیاری از بانوان را برای انتخاب، دچار شک و تردید کند. البته که انتخاب کردن رنگ مو یخی، تغییرات گسترده‌ای را در چهره و ظاهر به دنبال دارد و باید در انتخاب آن احتیاط را رعایت کرد؛ اما طیف‌های بسیار زیادی از این ترکیب رنگ جذاب در دنیای مد معرفی شده است.

با کمی جستجو، شما نیز می‌توانید بهترین ترکیب رنگ یخی ممکن را برای تناژ پوستی و حالت چهره خود انتخاب کنید.

رنگ موی یخی آبی

رنگ موی یخی آبی

رنگ یخی آبی رنگ بسیار جذابی است که بسیار از افراد آرزوی رسیدن به این رنگ را دارند. ابتدا باید بدانید که درآوردن این رنگ حتما باید توسط متخصص رنگ انجام شود و ممکن است در خانه به موهای خود آسیب بزنید. دوم اینکه برای این رنگ موهای شما باید به پایه بسیار روشن برسد و لازم است که حتما از متریال باکیفیت و امن استفاده شود.

برای رنگ یخی آبی که در انواع مدل‌ها انجام می‌شود، موهایتان باید به پایه 10 برسد. سپس از واریاسیون آبی با رنگ پلاتینیوم برای رسیدن به این رنگ استفاده شود. رنگ آبی یخی در انواع هایلایت، آمبره، سامبره و غیره روی رنگ‌ها اجرا می‌شود. در نتیجه علاوه بر رنگ باید در مورد نوع رنگ کردن نیز تصمیم بگیرید. همچنین از آنجایی که این رنگ فانتزی است، حتما باید در فاصله‌های زمانی کوتاه تجدید شود، به همین دلیل نیاز به نگهداری بالایی دارد.

رنگ موی یخی و مشکی

رنگ موی یخی و مشکی

رنگ یخی و مشکی فرمولاسیون ویژه‌ای ندارد و باید با تکنیک بر اساس طرح ایجاد شود. در هر صورت بخشی که قرار است به رنگ یخی در بیاید را باید به پایه 10 رساند و بر اساس طرح ریشه‌ها یا پایین موها می‌تواند بدون دکلره باقی بماند.

برای زیبایی می‌توانید از مشکی‌های فانتزی مثل مشکی سرمه‌ای استفاده کنید. این طرح این روزها بسیار ترند شده است و سلبریتی‌های بسیاری آن را امتحان کرده‌اند. اما باید به یاد داشته باشید که موی یخی مشکی کاملا فانتزی است و باید به صورت مرتب رنگساژ را انجام دهید.

همچنین باید موهایتان را با شامپو ضد زردی بشویید که دکلره از خود زردی ندهد. البته این موضوع به هنر رنگ‌کار نیز بستگی دارد. همچنین بهتر است پس از رنگ کردن از ماسک مو بسیار قوی استفاده کنید. علاوه بر این در زمان دکلره حتما تاکید کنید که موهایتان با بهترین مواد و توسط شخص متتخصصی دکلره شود، زیرا پایه این رنگ بسیار بالا است و در صورت ناوارد بودن آرایشگر احتمال سوختگی موها وجود دارد.

رنگ موی یخی صدفی

رنگ موی یخی صدفی

رنگ مو یخی صدفی ترکیب رنگی بسیار زیباست که برای رسیدن به آن باید موهایتان کاملا سالم باشد که بتوان موها را به پایه 10 که روشن‌ترین پایه موها است، رساند. پس از رسیدن به این پایه موهای شما آماده دریافت رنگ یخی صدفی است. برای رسیدن به این رنگ باید رنگ صدفی پایه را با هایلایت مخلوط کنید. همچنین می‌توانید برای زیباتر شدن رنگ از واریاسیون صدفی نیز بهره ببرید.

رنگ مو یخی دودی

رنگ مو یخی دودی

این تناژ رنگ از رنگ‌های یخی بدون دکلره هم امکان‌پذیر است، اما روی دکلره خود را بیشتر نشان می‌دهد. اما در ادامه هر دو فرمول را برای شما شرح خواهیم داد.

برای رسیدن به این رنگ بدون دکلره باید 30 میل از رنگ بژ روشن را با 40 میل بژ تیره با 30 میل زیتونی 7 و 20 میل دودی 6 مخلوط کنید. در نهایت به رنگ خود به میزان 4 سانت واریاسیون نقره‌ای اضافه کنید و اکسیدان شماره 1 را بیفزایید. 45 دقیقه به موها زمان دهید که رنگ خود را روی موها تثبیت کند.

لیست قیمت انواع رنگ مو و ملزومات برند و اورجینال

 

همین ترکیب رنگ با دکلره نیز روی موها امکان پذیر است، اما برای این رنگ نیاز نیست که موهای شما همانند سایر رنگ‌های یخی به پایه 10 برسد. برای این رنگ پایه های پایین‌تر نیز مناسب هستند.

پس از رنگ کردن حتما موهایتان را با نرم کننده مو یا ماسک مو بشویید و 3 روز موها را با شامپو نشورید. پس از 3 روز حتما از شامپو‌های فری سولفات و ماسک‌های مو مناسب برای تقویت موهایتان استفاده کنید.

رنگ مو یخی نقره‌ای

رنگ مو یخی نقره‌ای

رنگ موی یخی نقره‌ای بسیار زیباست و برای کسانی که موهایشان سفید شده است نیز انتخاب کاملا مناسبی به مشار می‌رود. برای رسیدن به این رنگ ابتدا باید موهای شما به صورت کامل به پایه 10 برسد و سفید شود.

سپس باید با شامپو ضد زردی، زردی موها گرفته شود. پس از این مرحله می‌توانید بلوند نقره‌ای را به میزان 10 سانتی متر همراه با 3 سانتی متر واریاسوین خاکستری و 3 سانتی متر واریاسیون نقره‌ای و 30 سی سی اکسیدان شماره 1 ترکیب کنید و روی موهایتان بزنید.

پس از انجام رنگ حتما باید موهای خود را با شامپوهای بدون سولفات و پارابن بشورید و از ماسک موی مخصوص استفاده کنید. برای رنگساژ نیز می‌توانید از شامپو رنگ نقره‌ای یا یخی استفاده کنید. همچنین بهتر است که برای زیباتر نگه‌داشتن موهایتان هر چند وقت یکبار به آرایشگاه برای رنگساژ سر بزنید.

مطالب مرتبط :  25 مدل رنگ مو بلوند جذاب برای نوروز 1402

 

رنگ مو یخی اسکاندیناوی

رنگ مو یخی اسکاندیناوی

یکی از رنگ‌های ترند یخی در حال حاضر یخی اسکاندیناوی است که فرمول منحصر به فردی دارد. این رنگ نسبت به سایر رنگ‌های یخی درخشندگی و شفافیت بیشتری دارد و به همین جهت محبوب شده است.

برای رسیدن به این رنگ باید از رنگ سری هایلایت و مش 901 به اندازه نصف تیوپ استفاده کنید. همچنین به رنگ سری هایلایت یک چهارم تیوب رنگ بژ بی‌افزایید. در مرحله آخر نیز باید نصف تیوپ رنگ صدفی اضافه کنید. در نهایت رنگ‌ها را با اکسیدان مخلوط کنید.

رنگ موی یخی کوتاه بهتر است یا بلند؟

این موضوع کاملا بستگی به سلیقه افراد دارد. اما رنگ یخی هم روی موی کوتاه و هم روی بلند زیباست. اما اینکه شما هایلایت می‌کنید یا کدام تناژ را انتخاب می‌کنید روی زیبایی رنگ با توجه به موها و چهره‌تان تاثیرگذار است.

آیا رنگ مو یخی بدون دکلره امکان پذیر است؟

بله رنگ موی یخی بدون دکلره هم امکان‌پذیر است، اما فقط تناژ‌های تیره که روی موها جواب می‌دهند. اما به هر حال رنگی که روی دکلره به دست خواهید آورد، بدون آن امکان پذیر نیست و روی رنگ نهایی رنگ موهای خودتان نیز تاثیرگذار است. اگر قصد دارید بدون دکلره این کار را انجام دهید، انتظار نداشته باشید که موهایتان شبیه به عکس‌های ژورنالی شود.

رنگ یخی ترندی که فراموش نمی‌شود

هر اندازه که بیشتر پیش می‌رویم ترند یخی محبوبان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. هر فردی دوست دارد که برای یکبار هم که شده موهای خود را با این رنگ به زیبایی حداکثری برساند. در این مقاله ما فرمولاسیون‌های رنگ یخی را به صورت کامل بررسی کردیم.

مطالب پربازدید:  انواع رنگ موی مسی همراه با فرمولاسیون ساده و کاربردی

 

همچنین به شما نکاتی که باید پس از رنگ‌کردن موها برای مراقبت از آن‌ها انجام دهید را گفتیم. در نهایت به یاد داشته باشید که موهای زیبا جدای رنگ سالم هستند. در نتیجه اگر موهایتان سالم نیست، ابتدا موها را درمان کنید و پس از آن تغییری اساسی در چهره خود ایجاد کنید.

 

منبع : southernliving

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “معرفی انواع رنگ مو یخی جذاب به همراه فرمولاسیون

  1. محبوبه گفت:

    بسیار عالی – مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *