معرفی بهترین عطر شنل زنانه

یکی از بهترین اکسسوری‌هایی که هر خانم و آقایی باید در خانه خود داشته باشد، عطر است. یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها برای تهیه انواع عطر شنل است که سال‌های سال طرفداران خود را حفظ کرده است.

استفاده از یک عطر مناسب می‌تواند ظاهر شما را جذاب‌تر از همیشه کند و تاثیر عمیقی از شما در دیگران ایجاد کند. به همین دلیل ما در این مقاله بهترین عطر شنل زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بهترین عطر شنل زنانه : مدل N°5 EDP 100ml Chanel

این مدل از عطر شنل رایحه شیرین دارد. این مدل از عطر شنل رایحه شیرین دارد.

یکی بهترین عطر شنل زنانه این مدل است که محبوبیت زیادی دارد. این عطر ادو پرفیوم است و از ویژگی‌های آن می‌توانیم به نوع رایحه آن اشاره کنیم که شیرین است و ساختار رایحه آن از میوه تشکیل شده است.

نت‌های ابتدایی آن عبارت هستند از شکوفه پرتقال، یلانگ‌یلانگ، لیمو و نارنج. عنبر، چوب صندل، گیاه پاتچولی، مشک، وانیل، خزه‌ی اوک‌موس و علف وتیور نت‌های میانی آن را تشکیل می‌دهند. این عطر از این برند برای خانم‌ها طراحی شده است.

عطر زنانه شنل Chance Tendre EDT 100ml Chanel

عطر زنانه شنل Chance Tendre EDT 100ml Chanel

این عطر اولین بار در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد و به سرعت به محبوبیت رسید و به بهترین عطر شنل زنانه این سال تبدیل شد. نوع آن‌ ادوتویلت است.

رایحه شیرین، تند، خنک، خوراکی، طبیعت، گل دارد و در ساختار رایحه آن‌ها از میوه، ادویه، چوب، مرکبات، گل استفاده شده است. نت ابتدایی آن عبارت است از گریپ‌فروت و به نت‌ میانی از گل یاسمین و سنبل درست شده است. نت پایانی آن عبارت است از مشک، چوب سدر ویرجینیا، گل سوسن و عنبر.

عطر زنانه شنل 100ml Eau Vive EDT

عطر زنانه شنل 100ml Eau Vive EDT

این مدل دیگر مدلی است که برای بسیاری بهترین عطر شنل زنانه به شمار می‌آید. ادوتلت است و ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد. اگر طرفدار رایحه شیرین و خنک هستید، این عطر برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.

نت آغازین آن از موادی مانند آناناس، گل زنبق، نعناع هندی، فلفل و سنبل درست شده است و نت‌های میانی از لیمو و گل یاسمین. مشک، نعناع هندی، علف وتیور و وانیل نت‌های پایانی آن را تشکیل می‌دهند.

عطر زنانه Allure Sensuelle EDP شنل 100ml

عطر زنانه Allure Sensuelle EDP شنل 100ml

این عطر به نظر بسیاری بهترین عطر شنل زنانه به شمار می‌آید که اولین بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شد. اگر از عطرهایی که رایحه گرم و شیرین دارند، خوشتان می‌آید، به شما توصیه می‌کنیم که این مدل را خریداری کنید. این عطر ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد.

نوع این عطر ادوپرفیوم است و در نت آغازین آن از نعناع هندی، فلفل صورتی، هلو، پرتقال ماندارین و ترنج استفاده شده است. نت میانی آن عبارت است از رز ترکی، رز بلغاری، زنبق، یاس و میوه‌های خشک. نت پایه آن شامل نعناع هندی، وانیل، ادویه، چوب صندل، خس خس، لابدانیوم، اسطوخودوس و عنبر.

خرید بهترین عطرهای شنل زنانه

 

عطر زنانه Gabrielle EDP شنل 100ml

عطر زنانه Gabrielle EDP شنل 100ml

این عطر در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار به بازار عرضه شد و در حقیقت از عطرهای کلاسیک و قدیمی شنل به شمار نمی‌آید. با این حال محبوبیت زیادی بین بهترین عطرهای شنل زنانه دارد. رایحه آن شیرین و خنک است.

نت‌های آغازین آن از نت‌های آغازین: گریپ فروت، پرتقال ماندارین و انگور فرنگی سیاه تشکیل شده است و نت میانی آن از ترکیب شکوفه پرتقال، یاس، یلانگ یلانگ، گل سرخ، زنبق دره، گلابی و فلفل صورتی به دست آمده است. همینطور در نت‌ پایه از مشک، چوب صندل، کشمیران و زنبق استفاده شده است.

عطر زنانه Coco Mademoiselle intense EDP شنل 100ml

عطر زنانه Coco Mademoiselle intense EDP شنل 100ml

این عطر نیز با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر از جدیدترین عطرهای شنل به شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۸ راهی بازار شد. در نت آغازین آن از پرتقال سیسیلی، ترنج کالابریا و لیمو استفاده شده است و نت‌های میانی نت‌های میانی رز، نت‌های میوه ای و یاس را در خود جای داده‌اند.

نعناع هندی، وانیل ماداگاسکار، دانه تونکا، مشک سفید و لابدانیوم نت‌های پایه آن را تشکیل می‌دهند. مواد به کار رفته شده در آن سبب شده‌اند که این عطر رایحه‌ای شیرین و خنک داشته باشد و بتواند به عنوان بهترین عطر شنل زنانه شناخته شود.

عطر زنانه 100ml Coco Noir EDP شنل

عطر زنانه 100ml Coco Noir EDP شنل

این عطر در سال ۲۰۱۲ با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است و رایحه‌ای گرم دارد و از آن زمان بهترین عطر شنل زنانه با رایحه‌ای گرم نام دارد. نت‌های آغازین آن گریپ فروت، ترنج و پرتقال هستند. نت‌های میانی آن رز، شمعدانی، یاس، نرگس و هلو و نت‌ پایه آن از نعناع هندی، چوب صندل، الیبانوم، دانه تونکا، وانیل، مشک سفید، میخک و بنزوئین درست شده است.

عطر زنانه 100ml Coco EDT شنل

عطر زنانه 100ml Coco EDT شنل

این مدل بهترین عطر شنل زنانه در میان لوازم آرایشی و بهداشتی است که در رایحه خنک و شیرین است. نت‌های آغازین آن شامل تخم گشنیز، پرتقال ماندارین، هلو، گل یاسمین و رز می‌شود.  تخم گشنیز، پرتقال ماندارین، هلو، گل یاسمین و رز نت میانی آن را تشکیل می‌دهند و در نت پایه از چوب صمدل، اپوپوناکس، عنبر، وانیل، دانه تونکا، لادن استفاده شده است.

عطر زنانه 150ml Chance Eau Fraiche EDT شنل

عطر زنانه 150ml Chance Eau Fraiche EDT شنل

نوع این عطر ادو تویلت است و ۱۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد. رایحه آن شیرین و خنک است.لیمو و سدر نت‌ آغازین آن را درست کرده‌اند. نت های میانی را یاسمن، سنبل آبی، فلفل صورتی تشکیل داده‌اند و نت‌ پایه از عنبر، زنبق، چوب درخت ساج، خس خس، مشک سفید، نعناع هندی درست شده ‌است.

ادو پرفیوم زنانه شانل مدل Coco Mademoiselle حجم 100 میلی لیتر

ادو پرفیوم زنانه شانل مدل Coco Mademoiselle حجم 100 میلی لیتر

این عطر در سال ۲۰۰۱ عرضه شد و از آن زمان تا کنون فروش زیادی داشته است و یکی از بهترین عطر شنل زنانه محسوب می شود. رایحه ملایم وشیرین آن این عطر را برای بسیاری بهترین عطر شنل ساخته است. نت‌های آن از آغاز تا پایه عبارت هستند از:

  • نت‌های آغازین: پرتقال، پرتقال ماندارین، ترنج و شکوفه پرتقال
  • نت‌های میانی:رز ترکی، یاس، میموزا و یلانگ یلانگ
  • نت‌‌های پایه:نعناع هندی، مشک سفید، وانیل، وتیور، دانه تونکا و اوپوپوناکس

 

در انتها به شما یشنهاد می‌دهیم در صورت تمایل به خرید ابتدا قیمت عطر مورد نظر خود را در فروشگاه آنلاین مدیسه که منصفانه‌ترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد، بررسی نمایید. اگر هم عطری هست که از نظر شما بهترین نمونه در بین بهترین‌های این برند پرطرفدار است، حتما نام آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

منبع : stylecraze

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *