راهنمای خرید بهترین کاپشن

هوا رفته رفته سرد می‌شود و به روزهای برفی و بارانی نزدیک می‌شویم؛ اما تنها در صورتی که بهترین کاپشن را به تن داشته باشیم است که می‌توانیم از این باران و برف‌های زیبا لذت واقعی را ببرم. تصوری که از بارش برف یا باران داریم همواره توام با زیبایی و تعریف‌های دلنشین بوده است، اما همه این توصیف‌های زیبا از سرما هنگامی قابل تصور است که در برابر سرما مقاوم باشیم! اگر با یک پیراهن نازک زیر باران قدم بزنیم احتمال زیاد به تنها چیزی که فکر می‌کنیم پیدا کردن سرپناهی برای در امان ماندن از سرما است. بارش برف وقتی زیباست که با بهترین کاپشن، کلاه و دستکش احتمالا کنار آتش نشسته باشیم و آن را تماشا می‌کنیم. برای آن‌که در برابر سرما مقاوم باشیم بدون شک به بهترین کاپشن که گرمای مناسب برای پاییز و زمستان برای بدن ما تامین کند، نیاز داریم. پیش از اقدام به خرید بهتر است نکات اولیه و اساسی درباره بهترین کاپشن مناسب خود را بدانیم و با آگاهی خرید کنیم.

انتخاب بهترین کاپشن

نکات مهم برای انتخاب بهترین کاپشن

جنس پارچه را در نظر بگیرید

اولین و مهم‌ترین چیزی که هنگام خرید بهترین کاپشن باید به آن توجه کنید جنس پارچه و مواد اولیه آن است. جنس‌های پارچه‌ای که در تولید کاپشن استفاده می‌شود به طور معمول شامل پلی‌استر، پشم، نایلون و کشمیر می‌شود تا شما را گرم نگه دارد. انتخاب کردن بین این جنس‌ها به عوامل زیادی مانند نیاز، کاربری که از آن انتطار دارید و بودجه‌ای که برای خرید کاپشن در نظر گرفته‌اید و سلیقه‌ شخصی بستگی دارد. بهتر است به این مورد، کاربردی نگاه کنید و با توجه به سبک زندگی‌تان بهترین کاپشن متناسب با بودجه شما کدام است. برای مثال اگر موتورسوار هستید به کاپشن گرم‌تری نیاز دارید که خاصیت بادگیر بودن هم داشته باشد بهترین کاپشن برای شما یک کاپشن بادگیر پشمی است و اما اگر معمولا با خودرو شخصی‌ رفت و آمد می‌کنید بهترین کاپشن برای شما می‌تواند یک کاپشن سبک کشمیر باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جنس بهترین کاپشن

فروش فوق‌العاده کاپشن مردانه

برند با کیفیت بخرید

کاپشن‌ها معمولا ارزان‌قیمت نیستند و خرید یک کاپشن در سطح کیفی متوسط می‌تواند هزینه‌بر باشد. اما باید توجه داشت که یک کاپشن لباسی نیست که لازم باشد از آن به تعداد زیاد داشته باشید و یا هر سال نیاز به خرید یک کاپشن جدید داشته باشید. پس این امکان برای شما وجود دارد که بهترین کاپشن موجود را از برندی معتبر خریداری کنید که از کیفیت آن مطمئن باشید و این امکان را داشته باشید که چندین سال از آن استفاده کنید. مواد اولیه‌ای که در تودوزی کاپشن‌ها استفاده می‌شود تنوع گسترده‌ای دارد و ممکن است کاپشنی با کیفیت ظاهری زیبا از درون بی‌کیفیت باشد. پاره شدن آستر درون، پوسته پوسته شدن و نفوذپذیری در مقابل رطوبت مشکلاتی است که با خرید یک کاپشن بی‌کیفیت برای شما پیش آید. اگر شما هم با نزدیک شدن به فصل سرما دائم این سوال را از اطرافیان می‌پرسید که کاپشن از کجا بخرم پیشنهاد ما به شما خرید از برندهای معتبری است که در محل زندگی شما نمایندگی‌های معتبر دارند.

بهترین برند کاپشن‌ها را انتخاب کنید.

قیمت را برآورد کنید

قیمت کاپشن‌ها بسته به نوع پارچه و الیافی که در تولید آن به کار می‌رود متفاوت است. برندهای معروف کاپشن، این طیف قیمتی را با جزئیات برای مقایسه در اختیارتان می‌گذارند. برای خرید کاپشن عجله نکنید، ابتدا قیمت هر مدل کاپشن را در برندهای مختلف را برآورد کنید و با مقایسه آن‌ها با بودجه خودتان برای خرید اقدام کنید. به طور مثال وقتی شما نیاز به خرید بهترین کاپشن چرم مردانه را دارید ابتدا در برند‌های مختلف انواع کاپشن چرم مردانه را باهم مقایسه کنید. گاهی فروشندگان با افزایش قیمت کاپشن‌ها حس خرید مناسب و درست را به شما القا می‌کنند و شما تصور می‌کنید چون مبلغ زیادی پرداخته‌اید بهترین کاپشن را خریداری کرده‌اید اما لزوما این طور نیست؛ برای خرید بهترین کاپشن باید اندکی بی‌اعتماد باشید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

قیمت کاپشن‌ها را برآورد کنید

 

سایز مناسب خود را بیابید

معمولا برای خرید کاپشن با دقت به سایز توجه نمی‌کنیم چرا که ممکن است همه سایزهای یک کاپشن از اسمال، مدیوم و لارج به ظاهر اندازه‌ باشند! اما باید نحوه ایستادن کاپشن در تنمان را در نظر بگیریم و مهم‌تر از آن، حواسمان به آزادی عمل در کاپشن باشد. معمولا بهترین کاپشن‌ برای شما باید کمی آزادی داشته باشد تا بتوانید راحت از زیر آن لباس بپوشید. هنگام پرو حواستان باشد که دست‌هایتان به راحتی از آرنج و بازوها حرکت کند و نزدیک کردن دست‌ها به هم، احساس کشیدگی نکنید. پس از انتخاب یک کاپشن تنگ جدا خودداری کنید چرا که این استایل معمولا ظاهر زیبایی را نمی‌سازد و اگر سایز مناسب نباشد حتی اگر بهترین کاپشن چرم یا بهترین کاپشن پر دنیا را خریده باشید هم در آن احساس راحتی نخواهید کرد.

سایز مناسب خود برای بهترین کاپشن را بیابید

 

با کلاه یا بدون کلاه

برای خیلی از ما مقدور نیست که در رفت و آمدهای روزانه‌مان با خود چتر حمل کنیم، ضمن اینکه بیشتر اوقات بارش برف و باران قابل پیش‌بینی نیست. گاهی مخصوصا در پاییز هنگامی که از خانه خارج می‌شویم هوا صاف و آفتابی است و چند ساعت بعد باران می‌بارد. اگر معمولا با خودرو شخصی خود از خانه خارج می‌شویم این مسئله برایمان مشکل‌ساز نخواهد شد اما در غیر این صورت خیس شدن در روزهای سرد ممکن است باعث شود به سرماخوردگی دچار شویم. با توجه به سبک زندگی‌تان تصمیم بگیرید که کاپشن کلاه‌دار برایتان مناسب‌تر است یا کاپشن بدون کلاه.

راهنمای خرید کاپشن - 5

بهترین کاپشن‌های زنانه

فرق کاپشن و پالتو در چیست؟

این روزها که طراحی لباس‌ها چهارچوب خاصی ندارد و طراحان برای خلاقیت بیشتر تمام مرزها را می‌شکنند اینکه بتوانیم لباس‌ها را از هم تشخیص دهیم و تفاوت و ویژگی‌های هرکدام را بدانیم کار راحتی نیست. اما معمولا مدل‌ها کلاسیک هر لباس ویژگی‌های مشترکی دارند. معمولا کاپشن‌ها از چند لایه تشکیل می‌شوند و آستردار بوده و از الیاف پلی استر بین این لایه‌ها استفاده می‌شود. یک پالتو می‌تواند از یک لایه تشکیل شود و حتی از آستر هم در داخل آن استفاده نشود. قد پالتو معمولا از خط باسن بلندتر است.

حتما بخوانید: چطور یک مدل پالتو جدید حرفه‌ای انتخاب کنیم؟

فرق کاپشن و بارانی در چیست؟

فرق کاپشن و بارانی

از آنجایی که یک کاپشن‌ خوب باید جنس ضدآب داشته باشد معمولا تمایز بین کاپشن‌ و پالتو کمی سخت می‌شود. یک بارانی کلاسیک معمولا قد بلند تا روی زانو دارد و از هیچ لایه الیافی بین آستر و لایه اصلی استفاده نمی‌شود. در حالی‌که کاپشن‌ها معمولا کوتاه هستند و قد استاندارد یک کاپشن‌ در حد فاصل بین خط کمر و خط باسن است.

در این مطلب نکاتی که باید برای خرید بهترین کاپشن‌ مدنظر قرار دهید بیان شد و این نکات مشترک هستند و می‌توانید هم برای خرید بهترین کاپشن زنانه و همچنین بهترین کاپشن‌ مردانه از این نکات مهم استفاده کنید تا علاوه بر سرمایه‌گذاری درست، به بهترین شکل ممکن از فصل‌های زیبایی پاییز و زمستان لذت ببرید.

جالب است بخوانید: ترفندهای استایل کردن انواع کاپشن اسپرت مردانه

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *