معرفی معتبرترین و بهترین برند ساعت مچی

درحالی که تمامی تلفن‌های همراه، همواره تاریخ و ساعت دقیق را به نمایش می‌گذارند، مشاهده زمان برای برخی از افراد آخرین هدفی است که زمان خرید یک ساعت مچی به آن توجه می‌کنند. ساعت مچی یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های دنیای مد و فشن است. از طرفی، گاهی ساعت مچی یک اکسسوری تجملی و ماندگار هم به‌حساب می‌آید که باعث می‌شود افراد در سراسر جهان علاقه مند به خرید بهترین و لوکس‌ترین برندهای ساعت مچی باشند. برند یکی از اصلی‌ترین معیارهای خرید ساعت مچی است. حال می‌خواهیم بدانیم که بهترین برند ساعت مچی کدام برند است؟ عوامی مانند طراحی منحصربه‌فرد، امکانات ویژه، دوام بالا و مقاومت در برابر ضربه و آب باعث می‌شوند که یک برند به بهترین برند ساعت مچی تبدیل شود. در ادامه به معرفی بهترین و لوکس‌ترین برندهای ساعت مچی زنانه و مردانه می‌پردازیم.

1- پاتک فیلیپ (Patek Philippe)

پاتک فیلیپ بهترین برند ساعت مچی

Patek Philippe & Co به دلیل اختراع اولین ساعت مچی، اکنون به عنوان یکی از بهترین برندهای ساعت مچی در جهان به‌حساب می‌آید. این برند لوکس ساعت مچی، ساعت‌هایی به سبک سنتی تولید می‌کند که در طول تاریخ منتخب خانواده‌های سلنتطی نیز بوده اند. این برند سوئیسی از سبک کلاسیک الهام گرفته و بسیار گران‌قیمت است. در واقع سوئیس مهد ساعت مچی جهان است و چندان عجیب نیست که بهترین برند ساعت مچی هم به این کشور تعلق داشته باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

2- واچرون کنستانتین (Vacheron Constantin)

ساعت واچرون کنستانتین

این برند جزو قدیمی‌ترین و لوکس ترین برندهای ساعت مچی است که در سال 1755 توسط ژان مارک واچرون در سوئیس تاسیس شده است. ساعت‌های ساخته شده توسط این برند ظاهری سنتی، متفاوت و خاص نسبت به ساعت‌های دیگر دارند. کمپانی واچرون کنستانتین اولین صادرکننده ساعت به ایتالیا و فرانسه است. ساعت‌های لاکچری مردانه این برند بسیار گران قیمت هستند و جزو بهترین برند ساعت مچی مردانه به‌حساب می‌آیند.

3- اودمار پیگه (Audemars Piguet)

اودمار پیگه بهترین برند ساعت مچی جهان

کمپانی Audemars Piguet در سال 1875 توسط لوییس اودمار و ادوارد آگوست پیگت تاسیس شد. کمپانی سوئیسی AP تولیدکننده اولین ساعت ورزشی لوکس و فعال در عرصه محیط‎‌ زیست است. مدل Royal Oak از پرچم‌داران ساعت مچی اودمار پیگه به‌حساب می‌آید.

 

خرید ساعت مچی مردانه

 

4- سواچ (Swatch)

سواچ بهترین برند ساعت مچی

در بین مارک ساعت های معروف سواچ هم جایگاه ویژه‌ای دارد. این برند هم سوئیسی است و در سال 1983 توسط هایک تاسیس شده است. این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های ساعت با نوآوری‌های زیاد است. ساعت‌های سواچ با ویژگی‌های مانند مقرون به‌صرفه، ظریف و باکیفیت شناخته می‌شوند.

5- بلنک پین (Blancpain)

بلنک پین بهترین برند ساعت مچی

ژان ژاک بلنک پین در سال 1735 کمپانی بلنک پین را تاسیس و شروع به ساخت ساعت کرد. این برند از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده سوئیسی ساعت در جهان به‌حساب می‌آید. Blancpin طیف گسترده‌ای از ساعت‌های مچی، از طرح‌های مینیمالیستی تا ساعت‌هایی با دقت و کیفیت بالا را تولید می‌کند. یکی از نکات جالب راجع به بلنک پین این است که پیچیده‌ترین‌، به روزترین و مدرن‌ترین ساعت‌ها را تولید می‌کند.

6- امگا (Omega)

ساعت امگا از بهترین مارک های ساعت مچی

امگا با اطمینان جزو دسته بهترین برند ساعت مچی است و در میان و موفق‌ترین آن‌ها قرار دارد. این برند در سال 1848 توسط لوییس براندت در سوئیس تاسیس شد و بیش‌ از 170 سال است که ساعت‌هایی خارق‌العاده به بازار عرضه می‌کند. ساعت‌های امگا توسط ناسا برای کاوش‌های فضایی انتخاب شده‌اند و حتی به ماه هم سفر کرده‌اند.

 

خرید ساعت مچی زنانه

 

7- گلاشوت (Glashutte)

Glashutte جزو لوکس ترین ساعت های جهان

بهترین برند ساعت مچی و برندهای ساعت مچی لاکچری تنها به سوئیس تعلق ندارند. گلاشوت برندی آلمانی است که در سال 1990 و تقریبا دو ماه پس از فروپاشی دیوار برلین تاسیس شده است. این برند به طرح‌های ساده، مدرن و ساختی دقیق معروف است و بیش از 150 جایزه برای طرح‌های خود دریافت کرده است.

8- رولکس (Rolex)

رولکس لوکس ترین ساعت مچی جهان

باعث تعجب است که در لیست بهترین ساعت مچی، اسمی از رولکس؛ شناخته‌شده‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکننده ساعت مچی در جهان آورده نشود. البته رولکس نه به دلیل محبوبیتش، بلکه به دلیل مهارت آن در ساخت ساعت در این لیست قرار گرفته است. در ساخت ساعت‌های این برند نهایت دقت، جزئیات و کیفیت به‌کار می‌رود و در واقع نمادی از قدرت و تجمل است. ساعت های رولکس بسیار گران قیمت هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، اولین ساعت ضدآب جهان توسط این برند ساخته شده است.

9- کارتیه (Cartier)

کارتیه بهترین برند ساعت مچی

کمپانی کارتیه در سال 1847 در شهر پاریس و کشور فرانسه توسط لویی کارتیه تاسیس شد. این برند که در ابتدا به ساخت جواهرات لوکس‌ و گران‌ معروف بود و بعدها به ساخت ساعت هم روی آورد. در سال 1904 پادشاه ادوارد ششم امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی انگلستان را به برند کارتیه اعطا کرد. از خصوصیات بارز ساعت‌های کارتیه می‌توان به استفاده از مواد باکیفیت و بدنه‌های متمایز اشاره کرد. برند کارتیه به شایستگی توانسته است خود را به عنوان بازیگر اصلی در صنعت ساعت سازی معرفی کند.

10- اولیسه ناردین (Ulysse Nardin)

اولیسه ناردین

Ulysse Nardin در سال 1846 تاسیس شده است و از آن زمان به‌صورت تخصصی به ساخت بهترین برند ساعت مچی و ابزار نوشتاری مشغول است. این برند به دلیل کار با مواد مدرن، کیفیت بالا و ساختاری فوق‌العاده در سطح بین‌المللی معروف شده‌است. اولیسه ناردین جزو اولین برندهایی است که از هر تکنولوژی جدیدی در ساعت‌های تولیدی خود استفاده می‌کند. به‌صورتی که ساعت Astrolabium Galileo Galilei از برند Ulysse Nardin، در کتاب گینس به‌عنوان کاربردی‌ترین ساعت جهان معرفی شده‌است.

سایر برندهای معروف ساعت مچی

  • کاسیو (Casio)
  • جاگر لیکولتر (Jaeger-LeCoultre)
  • اگنر (Aigner)
  • اور سوئیس (EverSwiss)
  • کنت کول (Kenthcole)
  • تیمبرلند (Timberland)
  • کوین واچ (CoinWath)
  • سیتیزن (Citizen)
  • کاسیو جی شاک (G-Shock)
  • رومانسون (Romanson)
  • پولو (Polo)

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

ساعت‌ها لوکس‌ترین و جذاب‌ترین اکسسوری‌‎های زنانه و مردانه هستند که با وجود قیمت بالایشان، باز هم طرفداران زیادی دارند. در کشور ما به دلیل محدودیت‌های متعدد امکان فیک یا تقلبی بودن ساعت‌ها بسیار است. اگر قصد خرید یکی از برندهای موجود در لیست بالا که تحت عنوان بهترین برند ساعت مچی مطرح کردیم را دارید، از فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده اقدام کنید. هم‌چنین شما می‌توانید برای خرید ساعت مچی زنانه و ساعت مچی مردانه اصل و باکیفیت از طریق فروشگاه اینترنتی مدیسه اقدام کنید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *