عکس مدل پالتو جدید

از چالش‌های فصل پاییز و زمستان پیدا کردن پالتوی مناسبی است که کیفیت خوب و جنس مرغوبی داشته باشد. علاوه بر این نکات پالتو باید متناسب با فرم اندام ما انتخاب شود و قیمت خوبی هم داشته باشد. از آنجا که انتخاب پالتو برای همه آسان نیست، در این مطلب نکاتی را برای انتخاب پالتوی مناسب گرد آورده‌ایم تا به شما در خرید پالتو کمک کند.

 

راهنمای انتخاب مدل پالتو

  1. جنس و کیفیت پارچه پالتو

هنگام انتخاب پالتو فقط به مدل و رنگ آن توجه نکنید. حتما تگ‌های پارچه‌ای داخل پالتو را بخوانید تا ببینید اجزای تشکیل دهنده آن چیست. برای انتخاب پالتو دمای زمستانی محیط زندگی‌تان را در نظر بگیرید. بهترین و گرم‌ترین جنس پارچه برای پالتو پشم خالص است که برای مکان‌های سردسیر و افراد سرمایی مناسب است. اکریلیک نوعی پشم مصنوعی است که قدری زبر است و گرمای کمتری از پشم دارد، اما جنس مناسبی برای محیط‌ هایی است که خیلی سرد نیستند. پالتو های دوخته‌شده از پلی‌استر از گرمای زیادی برخوردار نیستند و برای شهرهای معتدل‌تر مناسب هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

جنس و کیفیت پارچه پالتو

  1. کیفیت دوخت پالتو

معمولا وقتی پالتو می‌خریم تا چند سال از آن استفاده می‌کنیم. بنابراین جزییات دوخت و برش آن هم توجه کنید. دقت کنید دوخت‌ها مرتب و یکدست باشد و نخ‌های اضافه بریده شده باشد. به زیپ، یراق و دکمه‌های پالتو دقت کنید که نقصی نداشته باشد و محکم دوخته شده‌باشد. به درزهای داخلی و آستر پالتو دقت کنید که شکافتگی و احتمال نخ‌کش یا ریش ریش شدن در آینده نداشته باشد.

 

خرید اینترنتی پالتو زنانه

 

کیفیت دوخت پالتو

  1. سایز پالتو

سایز پالتو باید به شکلی انتخاب شود که فضای کافی برای پوشیدن چند لایه لباس نسبتا قطور زیر آن وجود داشته باشد. از سایز تنه پالتو مهم‌تر، قطر آستین‌ها است که حتما باید فضای مناسب برای پوشیدن یک یا دولایه لباس گرم را داشته باشد. در فصل زمستان هیچ‌چیز عذاب‌آورتر از آستین‌های تنگ و در حال انفجار نیست.

 

سایز پالتو

 

خرید اینترنتی پالتو مردانه

 

  1. مدل پالتو

با این که دنبال کردن ترند روز جذاب است، به این نکته توجه کنید که پالتوهای ترندی با مدل‌هایی که مربوط به مد امسال هستند، در کمد شما در سال‌های بعد جایی نخواهد داشت. به همین دلیل بهتر است پالتو های گران‌تر و باکیفیت‌تر را تک رنگ و با مدل‌های ساده و کلاسیک تهیه‌کنید؛ اما می‌توانید پالتو های سبک‌تر پاییز با قیمت‌های مناسب را متنوع و با توجه به ترند روز انتخاب کنید.

 

عکس مدل پالتو

پیشنهاد می‌کنیم پالتو را حتما جیب دار انتخاب کنید تا همیشه مجبور نباشید برای کوتاه‌ترین مسافت‌ها هم دستکش به دست کنید. همچنین با توجه به آن که سرما مد و ترند نمی شناسد، پیشنهاد می‌کنیم پالتو را هرچه گرم‌تر و بدون توجه به ترند سال انتخاب کنید! برای این که کار شما را ساده تر کنیم، ترندهای محبوب امسال را در ادامه معرفی کرده ایم.

 

پالتوی چهارخانه به سبک کیت میدلتون

⁣از آنجا که کیت میدلتون Kate Middleton جذاب و خوش‌پوش هزاران ست لباس شیک و کلاسیک رسمی دارد، بررسی تیپ او مثل مطالعه یک کتاب راهنمای مد و زیبایی است. در این عکس دوشس 35 ساله کمبریج را در حالی می‌بینیم که یکی از به روز‌ترین مدهای لباس را به تن دارد.

پالتوی چهارخانه به سبک کیت میدلتون

پالتوهای چهارخانه از جدیدترین مدهای امسال هستند که بعید هم نیست همین خانم و در همین عکس باعث محبوبیت این لباس زیبا شده‌باشد. کیت در این تصویر زیر پالتویش یک پیراهن ساده مشکی به‌تن کرده‌است که با این‌کار به پالتو شیک خود جلوه بهتری داده است. کفش‌های پاشنه‌بلند مشکی و کلاسیک کیت بسیار مینیمال و کاربردی است. زیورآلات کیت خوش‌سلیقه مثل همیشه ساده است و درخشش را با یک جفت گوشواره ساده به استایل ساده و شیک خود اضافه کرده است. کیت با انتخاب گوشواره بدون گردنبند نهایت سادگی را رعایت کرده‌است. خطوط ساده و تعداد محدود رنگ‌های استفاده‌شده در این ست مینیمال درس جالبی در زمینه مد به خانم‌های طرفدار تیپ‌های پر زرق و برق می‌دهد.

خرید اینترنتی پالتو پسرانه

 

کدام طرح پالتو ترند زمستان امسال است

⁣اگر در حال تصمیم‌گیری برای خرید پالتو برای امسال هستید، با ایده گرفتن از این دو #ترند می‌توانید انتخاب شیک و بِروزی داشته‌باشید. همان‌طور که قبلا هم گفته‌ایم کلمه کلیدی در انتخاب کت و پالتو برای پاییز و زمستان امسال Oversize است. کت‌ها و پالتوهایی با سرشانه پهن و تن‌خور آزاد این روزها در مجموعه‌های پاییزی همه برندها دیده می‌شود. برای انتخاب پالتوهای سایز بزرگ دو گزینه جذاب این روزها به محبوبیت جدی رسیده‌است: پالتوی بلند کرم رنگ و پالتوی پوست طرح پلنگی.

 

راهنمای انتخاب مدل پالتو - 5

از آنجا که جنس پارچه و کیفیت دوخت در خرید لباس‌های خاصی همچون پالتو بسیار مهم است، پیشنهاد ما برای فصل سرد امسال پالتوی بلند یقه انگلیسی کرم رنگ از برند سوئدی H&M و یا پالتوی پلنگی با تن‌خور آزاد از همین برند است.

 

خرید اینترنتی پالتو دخترانه

ترفند‌هایی برای داشتن استایل زمستانی شیک

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *