فتح دنیای بوت‌ها

حالا كه پاییز خوشگل از راه رسیده و عصر كه می‌شود هوا بفهمی نفهمی رو به خنكی می‌رود، بد نیست فكر ردیف كردن یك تیپ تمام عیار برای این فصل رویایی شویم و البته اول از همه برای جذاب‌ترین قسمت ماجرا نقشه بكشیم: بوت‌ها!
بوت‌ها، چكمه‌ها، نیم بوت‌ها و كفش‌های ساقدار قسمت‌های مهم از كمد لباس هر خانم خوش‌پوشی است كه البته انتخابش چندان كار راحتی هم نیست. هر چكمه‌ای برای یك مدل اندام خاص طراحی شده و مسلما اینطور نیست كه هر بوتی به هر كسی بیاید!

قبلا هم در مورد پوشیدن یك جفت كفش خوب صحبت كردیم و حتی از مرلین مونرو هم نقل كردیم که گفته: «کفش مناسبی به هر دختر بدهید تا دنیا را فتح کند!»، اما بد نیست باز هم یادآور شویم كه جنبه زیبایی بوت فقط یك بخش قضیه است و بخش مهم‌تر آن این است كه پاهای شما در این كفش‌های ساق بلند راحت راحت باشد و هیچ‌گونه فشاری به آنها وارد نشود. می‌توانید برای خریدن چكمه به خیابان بروید و یا در این فصل جذاب روی صندلی راحتتان لم بدهید و آنلاین خرید كنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

راهنمای انتخاب بوت

  • اگر ساق پاهای نسبتا چاقی دارید

02
در این صورت بهتر است از بوت‌های ساق بلند استفاده كنید و حواستان باشد كه برش بالایی این بوت‌ها حتما شكل مورب داشته باشد تا پاهای شما كشیده‌تر و لاغرتر نشان داده شود. بوت‌هایی بسیار ساده و بدون تزئینات اضافی و همین طور یك لگینگ یا شلوار تنگ همرنگ با بوت به كشیده‌تر نشان دادن پاهای شما كمك می‌كند. یادتان باشد كه اگر پاهای نسبتا چاق دارید تحت هیچ شرایطی بوتی را كه قامتش تا نصفه‌ی پاهای شماست انتخاب نكنید كه هم قدتان را كوتاه‌تر نشان می‌دهد و هم پاهایتان را چاق‌تر. همین طور بد نیست به دنبال بوتی باشید كه قطرش برای ساق پایتان تنگ نباشد. چرا كه در این حالت چاقی پاها بیشتر به چشم می‌آیند.

 

لیست قیمت انواع بوت زنانه

 

  • اگر پاهای كوتاهی دارید

03
گفتن ندارد كه برای آدم‌هایی كه قد بلندی ندارند نیم ‌بوت یا بوت پاشنه بلند بهترین انتخاب است. سعی كنید در انتخاب بوت، از بوت‌هایی با تزئینات یا زیپ‌های افقی پرهیز كنید و یادتان باشد كه خطوط عمودی چشم را به چرخش وا می‌دارد و قد شما را بلندتر نشان می‌دهد. هرچه بوتی كه انتخاب می‌كنید تیره‌تر باشد و از زرق و برق و تزئینات كمتری برخوردار باشد قد شما بلندتر نشان داده می‌شود. انتخاب بوت با پاشنه مخفی هم یك گزینه عالی است كه علاوه بر اینكه شما را قدبلندتر می‌كند، راه رفتن را هم برایتان آسان‌تر خواهد كرد.

  • اگر پاهای پهنی دارید

راهنمای انتخاب بوت - 4
در این صورت بهتر است از پوشیدن كفش‌های نوك تیز اجتناب كرده و كفش‌هایی بپوشید كه بیضی شكل یا بادامی شكل هستند. پاشنه‌های ظریف و بلند هم به ظریف‌تر نشان دادن پاهای شما كمك می‌كند. اجتناب از پوشیدن كفش‌هایی با تزئینات و سگک هم راهی است برای كوچك‌تر و ظریف‌تر نشان دادن پاهای شما.

  • اگر پاهای لاغر و كشیده‌ای دارید

راهنمای انتخاب بوت - 3
در این صورت می‌توانید اجازه دهید تا هرچه كه دوست دارید به بوت یا چكمه‌تان وصل باشد. سگک، بند یا هر چیز دیگری كه باعث می‌شود پاهای شما كمی پرتر به نظر بیاید. یك راه دیگر این است كه رنگ شلوارتان متضاد با رنگ بوتتان باشد و البته یادتان باشد كه رنگ‌های جسورانه‌تر مثل خاكستری، نارنجی و بژ هم برای شما یك ایده عالی است.

 

عکس بوت و نیم بوت جدید

بوت مچی که با نام ankle boot هم شناخته می‌شود، از خریدهای اصلی پاییز هر سال و از واجب‌ترین اجزای کمد شما است. امسال بوت‌های مچی با تزیینات خاص بیشتر از هر مدلی به بازار آمده‌اند.

 

راهنمای انتخاب بوت - 2

 

داغ‌ترین بوت‌های مچی امسال بوت‌های پلنگی، پوست ماری و دارای تزیینات فلزی درشت هستند.

 

راهنمای انتخاب بوت - 2

 

هنگام خریدن بوت مچی توجه کنید که اگر مچ پایتان باریک است، بوت کوتاه‌تر را انتخاب کنید و اگر مچ پایتان قطور است، بوت‌هایی که چند سانت بالاتر از مچ‌پا قرار می‌گیرند را انتخاب کنید.

 

راهنمای انتخاب بوت

 

اگر دوست دارید با ترندهای بوت و نیم بوت زمستان 2018 آشنا شوید، باید بدانید بوت‌های امسال ساق جمع‌شده و تاخورده دارند.

مدل بوت و نیم بوت جدید ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷

بوت طلایی زنانه

قیمت بوت و نیم بوت زنانه جدید

بوت زنانه

مدل دیگر بوت و نیم بوت که امسال زمستان بسیار محبوب خواهد بود و در هفته مد   Fall-Winter 2017-2018 روی کت واک‌ها دیده می‌شد، نیم بوت‌های بند دار است.

 

راهنمای جامع کفش پاشنه بلند و پاشنه کوتاه

 

عکس نیم بوت طوسی زنانه

نیم بوت زنانه

خرید بوت زنانه

بوت زنانه

ترند جذاب دیگر زمستان 2018 بوت و نیم بوت گل‌دار است.

فروش اینترنتی بوت زنانه

نیم بوت زنانه

عکس بوت جدید زنانه

بوت زنانه

و در نهایت این که پنجه بوت‌های هیجان انگیز زمستان امسال تیز خواهد بود.

جدید ترین مدل بوت زنانه

بوت سفید زنانه

نیم بوت چرم نوک تیز زنانه

نیم بوت چرم زنانه

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *