رنگ سال 2022 مشخص شد

در حالی که ما در انتهای هرسال سرگرم رویدادهای متعدد هستیم و به اتفاقات خوب و ناگوار آن سال فکر می‌کنیم، پنتون چند قدم از ما جلوتر است و آینده را برای ما رنگ می‌کند. موسسه پنتون مرجع جهانی رنگ است و از سال 2000 هرسال، رنگ سال را انتخاب و معرفی می‌کند. رنگ سال جدید 2022 نیز قبل از شروع آن، توسط این شرکت اعلام شده است. رنگ سال 2022 پنتون یا very peri یک رنگ جدید آبی پررنگ مایل به بنفش (طیف خاصی از بنفش) با ته رنگ قرمز است. این همان رنگی است که به‌زودی در هرجایی مانند استایل‌ها و دکوراسیون‌های مختلف می‌بینید. اگر شما هم هیجان رنگ جدید را دارید و می‌خواهید از این رنگ در استایل‌ها و دکوراسیون منزل خود استفاده کنید و آن را با رنگ‌های مختلف ترکیب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

دلیل انتخاب رنگ very peri توسط شرکت پنتون

رنگ سال 2022

  • مشخصات رنگ سال 2022: PANTONE 17-3938 Very Peri

انتخاب رنگ سال کاری است که با مشورت چندین کارشناس طی روزها و تحت تأثیر  مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انجام می‌شود. امسال پنتون برای دید جدید انسان از جهان، رنگی جدید خلق کرده است. این رنگ شادترین و گرم‌ترین نوعی از بنفش است که وفاداری و پایداری رنگ آبی را با انرژی، هیجان و شور و اشتیاق رنگ قرمز تلفیق کرده است تا ترکیبی نیرومند از تازگی و  اعتماد به‌بنفس را  به شکلی جسورانه ارائه کند. پنتون در اعلامیه خود در مورد این رنگ گفته است : روح خلاق ما را متحرک می‌کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

این رنگ به شما قدرت روریارویی و آشنایی با مسائل جدید را القا می‌کند. این رنگ با امید به بازنگری در سال جدید و اعتماد به احتمالات خوب در سال آینده ساخته و انتخاب شده است. بله درست است، پنتون این رنگ را برای همگام شدن با زندگی جدید پس از کاهش اپیدمی کرونا ایجاد کرده است. این اولین باری است که پنتون به‌جای جست‌وجو در آرشیوهای قبلی خود، رنگی جدید تولید کرده است. این رنگ جدید نمادی از دیدی جدید به زندگی بعد از دوران اپیدمی کرونا است. مدیر اجرایی شرکت پنتون بیان می‌کند که  از آنجایی که ما در دنیایی در حال تغییر قرار داریم، انتخاب رنگ PANTONE 17-3938 Very Peri می‌تواند حس اعتماد و آرامش را در افراد ایجاد کند». هم‌چنین می‌گوید که این رنگ حضور پویا و شاد، خلاقیت شجاعانه و بیان تخیلی را در افراد تحریک و زنده می‌کند.

از دیگر دلایل انتخاب رنگ وری پری، هماهنگی با دنیای دیجیتال است. در شرایطی که زندگی انسان هرروز بیش‌ازپیش در حال تغییر به سمت دنیایی دیجیتال است، این رنگ با زندگی جدید نیز هماهنگ می‌شود. سایه و درخشش آبی، دستگاه‌های دیجیتالی مثل رایانه‌ها و تلفن‌های هوشمند را به یاد می‌اندازد.

رنگ سال 2021

پس از قرنطینه‌های طولانی در مواجهه با بیماری کرونا، سال 2020 پنتون دو رنگ زرد و خاکستری را انتخاب کرد تا نشان‌دهنده اطمینان و انعطاف‌پذیری در مواجهه با شرایط دشوار و هم‌چنین امید و خوش‌بینی به آینده باشید. سال جدید نیز وری پری نمادی از تغییراتی است که جهان تجربه می‌کند، زیرا انسان‌ها به دنبال راهی برای فراتر رفتن از انزوا و از بین رفتن بیماری هستند.

مطالب دیدنی:  ترندهای رنگ لباس برای پاییز و زمستان 2022-23

دکوراسیون داخلی با رنگ جدید سال 2022

دکوراسیون داخلی با رنگ سال 1401

پنتون می‌گوید که این رنگ برای هر بافت و ساختاری مناسب است، پس نتیجه می‌گیریم که می‌توان آن را در مبلمان، رنگ دیوار، پارچه و تقریباً هر چیزی به کار برد. از طرفی لازم نیست تا تمام اسباب و اثاثیه منزلتان را دوباره با رنگ جدید تهیه کنید، تهیه یک عنصر با این رنگ، زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه شما می‌بخشید. این کار نقطه تمرکز و پویایی خاصی در محیط منزل شما ایجاد می‌کند. برای مثال مبلی با این رنگ در گوشه‌ خانه یا دیواری با رنگ سال 2022 می‌توانند جذابیت دکوراسیون منزل شما را چندین برابر کنند.

نحوه ست کردن رنگ سال 2022

پالت رنگی مکمل وری پری

 

از آنجایی که وری پری رنگی جدید و خلق‌شده توسط پنتون است، یک پالت رنگی مکمل برای ست کردن با آن هم ارائه داده‌اند. این رنگ‌ها اکثراً رنگ‌های گرم و جذابی هستند. با استفاده ازآن‌ها در استایل و دکوراسیون، تعادل رنگ‌های گرم و سرد برقرار می‌شود. فراموش نکنید که اصول ست کردن لباس را هم رعایت کنید.

استفاده از رنگ سال 2022 در استایل

حال که با رنگ جدید سال 1401 و 2022 آشنا شدید، شاید بخواهید از آن در استایل‌های خود استفاده کنید. ازاین‌رو برای شما آیتم‌های جذابی با رنگ جدید انتخاب کردیم که بتوانید آن‌ها را از فروشگاه مدیسه تهیه کنید. تمام آیتم‌های رنگ بنفشی که معرفی می‌کنیم را می‌توانید با لباس‌هایی از پالت رنگی فوق ست کنید.

سوییشرت زنانه با جدید سال 1401

سویشرت زنانه دورس با رنگ سال 2022​سویشرت زنانه کوتاه کلاهدار با رنگ سال 2022

سویشرت زنانه کوتاه کلاهدار

لوازم آرایشی با رنگ وری پری

رژ لب لاک با رنگ سال 2022

خرید لاک ناخن بنفش

لباس زنانه بنفش

شال بنفش با رنگ سال 2022 شلوارک بنفش

خرید شال زنانه نخی بنفش

رنگ جدید، زندگی جدید و استایلی جدید

در این مقاله سعی کردیم شما را با رنگ سال 2022 اعلام شده از سوی پنتون آشنا کنیم و هر چه نیاز است راجع به آن بدانید را به شما بگوییم. درست است که می‌گویند همواره تحت تأثیر مد روز نباشید و استایل خودتان را داشته باشید، ولی با رنگ‌ سال هم می‌توانید این کار را انجام بدهید و مغایرتی با یکدیگر ندارند. علاوه بر این می‌توانید از این رنگ جدید در ترندهای زمستانی 2022 استفاده کنید و در زمستان امسال، به‌روزترین و جذاب‌ترین استایل‌ها را داشته باشید. تنها استایل نیست که با رنگ جدید تغییر می‌کند، مفهوم و امیدی که در پشت انتخاب آن وجود دارد را هم می‌توانید در ذهن خود جای دهید و زندگیتان را رنگارنگ و پر از امید کنید.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *