زیورآلات پرنسس های انگلیسی

علاوه بر خوش‌تیپی و خوش‌پوشی، اولیویا پالرمو Olivia Palermo را به عنوان ملکه اکسسوری‌ها می‌شناسند. اولیویا قصد دارد برای سال نو و تعطیلاتی که در پیش است، یک پیراهن ساده مشکی بپوشد و آن را با زیورآلات چشم گیر، درشت و درخشان ست کند.

 

OP

 

اولیویا تصمیم دارد امسال یک گردنبند Choker یا طوقی را با تعداد زیادی زنجیر و آویز ست کند و در کنار آن در یک دست ساعت مچی شیک و زیبا و در دست دیگر دستبند پهنی که به نام تک پوش یا Cuff معروف است را به نمایش بگذارد. اکسسوری تکمیل‌کننده تیپ اولیویا کیف کوچک پلنگی خواهد‌بود. توصیه اولیویا این است که اگر قصد دارید تعداد زیورآلات زیادی را همزمان استفاده‌کنید، لباس خود را کاملا ساده، تک‌رنگ و تیره انتخاب‌کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

خرید انواع زیورآلات و بدلیجات

 

گردنبندهایی با حروف و کلمات؟!

یکی از داغ‌ترین ترندهای روز بین سلبریتی‌ها، گردنبندهای حروف یا کلمات است. مگان مارکل Meghan Markle مدل و بازیگر امریکایی سریال Suits که در گذشته به همراه پرنس هری؛ فرزند دوم پرنس چارلز و پرنسس دایانا دیده شده بود، به تازگی دو حرف انگلیسی M و H را به گردنش انداخته تا  اذهان کنجکاو و هیجان‌زده را به خود جلب‌کند.

 

Meghan-Markle

گردنبندهای حروف اول اسم یا آویز واژه‌های انتزاعی این روزها به عنوان وسیله‌ای مرموز برای بیان عقاید به کار می‌رود. گذشت زمان نشان خواهد‌داد که آیا مگان مارکل عروس دوم پرنس چارلز خواهد‌شد یا خیر.

 

انواع زیورآلات و جواهرات

الماس‌های خیره‌کننده، مرواریدهای سفید و خواستنی، دست‌بندهای پر زرق و برق و حلقه‌های ظریف و طلایی… شما هر نامی که دوست دارید برایش بگذارید، من که عاشق این دوستان همیشگی و جذاب هستم که آرام آرام جزئی از استایل من شده‌اند.

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 11
الماس‌ها

مهم نیست چقدر کوچک، چقدر بزرگ، قدیمی یا جدید. این الماس‌ها یک همراه متفاوت هستند برای کامل کردن استایل شما که فرقی نمی‌کند، یک تیپ ساده‌ شامل شلوار جین و تی‌شرت باشد یا یک تیپ رسمی مثل کت و شلوار یا لباس شب.

 

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 10
حلقه‌های الماس

به نظر من هر زنی سزاوار این است که به انگشتان خود نگاه کند و از دیدن تلالوی فریبنده‌ی یک حلقه الماس بر روی انگشتش لبخند بزند!

 

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 9
گوشواره‌های خیلی بزرگ

برای روشن کردن یک مهمانی به جز لوسترهای بزرگ و پر تلالو، تاب زیبا و خیره‌کننده‌ی یک جفت گوشواره‌ی خیلی بزرگ که با هر حرکت سر ایجاد می‌شود هم کافی است. این گوشواره‌ها هر لباسی را از یک جین و تی‌شرت ساده گرفته تا یه پیراهن شب به یک استایل خیره‌کننده و هر مناسبت معمولی را به یک جشن ویژه تبدیل می‌کند.

 

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 8
النگوها و دستبندها

این موجودات دلربا چه کارها که نمی‌کنند. آنها چه ساده‌‌ی ساده باشند و چه با ترکیبی از مرواریدها، الماس‌ها یا نگین‌های رنگی تزئین شده، توانایی این را دارند که استایل شما را همان کنند که می‌خواهید: فریبنده و متفاوت!

 

خرید انواع زیورآلات زنانه

 

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 7
ساعت مچی

این که دیگر گفتن ندارد! هر چیزی که پوشیده باشد و با هر میزان سادگی ناگهان با بستن یک ساعت مچی شما را خوش‌استایل می‌کند! ساعت‌های مچی به خصوص اگر از یک برند خوب و درست و حسابی باشند، خوش‌استایلی را فریاد می‌زنند!

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 6
گوشواره‌های حلقه‌ای

یک جزء همه‌کاره برای همه نسل‌ها! این دوستان گرد و حلقوی شما را چه در روزهای شلوغ هفته و چه در تعطیلات همراهی می‌کنند و کافی است یک جفت از آنها را به گوش بیاویزید تا در میهمانی‌ها و دورهمی‌ها و حتی یک شام ساده در رستوران بدرخشید!

 

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 5

انگشترهای رنگی

اشتباه نکنید! این انگشترها تنها همراه یک مهمانی مجلل و بزرگ نیستند، بلکه می‌شود آنها را حتی در یک مهمانی کوچک صبحانه هم استفاده کرد و خوش درخشید!

 

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 4
مرواریدها

آنها بدون هیچ تلاشی زیبا هستند. زیبا و کلاسیک و بی‌نظیر! موجودات ظریف و پرابهتی که نسل‌هاست همراه زیبایی زنانه هستند و بدون هیچ تلاشی شما را خوش‌تیپ می‌کنند!

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 3
گردنبندهای خیلی بلند

آنها به استایل شما زندگی می‌بخشند و خاص بودن را به کمد لباس شما هدیه می‌کنند. گردنبندهای بلند را می‌توانید با لباس‌های یقه اسکی، تونیک‌ها و پیراهن‌های ساده سِت کنید و حسابی در مهمانی‌ها بترکانید!

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 2
گردنبندهای مونوگرام

این گردنبندها به شدت تعریفی از یک استایل شخصی هستند چرا که شما خودتان طرحشان را انتخاب می‌کنید و اگر خلاق باشید می‌توانید طرحی داشته باشید که از آن فقط یکی در تمام دنیا وجود داشته باشد.

 

گوشواره، دستبند، گردنبند، پین، پیکسل در جعبه زیورآلات زنانه - 1

 

10 مدل طلا و جواهر شیک سال 1401

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “چگونه زیورآلات را با هم ترکیب کنیم؟

  1. Zahra گفت:

    سلام ميشه لطفا گردنبند چوكر بيارين تو سايتتون؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *