مدل شلوار و مانتو پاییز امسال

توجه به ست کردن شلوار مناسب با مناسب‌ترین مدل مانتو شیک پوشی و نکته‌بینی شما را نشان می‌دهد. خوش‌پوش‌ترین خانم‌ها به سادگی هر شلواری را با هر مدل مانتویی ست نمی‌کنند! با توجه به ورود ترند شلوار دمپاگشاد و از بالاگشاد به بازار مد این انتخاب سخت‌تر هم شده‌است.

در این مطلب به‌شما چند پیشنهاد برای ست کردن مدل مانتو شلوار با بهترین قد مانتو می‌دهیم. به‌این شیوه می‌توانید مانتو و شلوار متناسب با هم را در کمدتان به یک چوب‌لباسی آویزان کنید و هر روز بدون صرف وقت و انرژی بهترین ترکیب را به‌تن کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  • شلوار دمپا گشاد با مانتو بلند

مدل شلوار و مانتو پاییز امسال - 1

مدل شلوار و مانتو پاییز امسال - 2

 

 

خرید اینترنتی مانتو زنانه

 

مدل شلوار و مانتو پاییز امسال - 3

 

  • شلوار چسبان با مانتو میدی

مدل شلوار و مانتو پاییز امسال - 4

مدل شلوار و مانتو پاییز امسال - 5

جسورانه شلوار راه راه بپوش

⁣ترندهای مد امسال همه در یک نکته خلاصه شده‌اند: «جلب توجه حداکثری!» این روزها هر چه بولد‌تر و جسورانه‌تر، بهتر. از ترندهای جذابی که این روزها در عکس‌های استریت استایل به‌چشم می‌خورد، ترند شلوارهای راه راه پهن است. شلوارهایی با دمپای آزاد یا جمع که خطوط عمودی پهنی به رنگ‌های متضاد در آن‌ها دیده می‌شود این روزها محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. اگر چنین شلواری می‌پوشید این شلوار را با تی‌شرت یا تاپ‌های ساده ست‌کنید. اگر در انتخاب لباس محافظه‌کار هستید، یکی از رنگ‌های موجود در طرح شلوار را برای تاپ انتخاب کنید و اگر از تیپ‌های متفاوت و خاص خوشتان می‌آید، یک رنگ سوم متضاد و متفاوت مثل مانتو صورتی، قرمز، زرد یا آبی کاربنی را انتخاب‌کنید.

 

striped

ایده‌هایی برای استایل اداری

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *