تابستان از راه رسیده و به این معنی است که باید سراغ لباس‌های خنک خود برویم. در باور بسیاری از ما، کلمه تابستان با دریا و ساحل عجین شده است و با شنیدن نام تعطیلات تابستانی به یاد سواحل زیبا و تلالو زیبای آفتاب روی موج‌های دریا می‌افتیم. این حس معمولاً لذت خنکی و راحتی را با خود همراه دارد و برای چنین موقعیتی، چه چیزی بهتر از انواع مدل لباس ساحلی؟ پیراهن‌هایی با پارچه‌های خنک و گشاد در رنگ‌های شاد و اغلب گل‌دار که ازقضا به ترندی محبوب در سال‌های اخیر نیز تبدیل شده‌اند. این روز‌ها به‌سادگی می‌توانیم افراد زیادی را ببینم که این پیراهن‌های خنک و راحت را با مانتو‌های مختلف ست می‌کنند و به‌عنوان لباس خنک تابستانی علاقه زیادی به پوشیدنش در روزهای داغ تابستان دارند. اگر شما هم در جستجوی استایلی خنک و راحت با انواع مدل لباس ساحلی برای روز‌های گرم تابستان هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

مدل لباس ساحلی

دلیل محبوبیت پیراهن‌های ساحلی

راستش را بخواهید هیچ‌چیز دیگری نمی‌تواند جای راحتی، فرم بی‌شکل و سبک مدل لباس ساحلی را بگیرد. ازاین‌رو این مدل لباس‌ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که در جستجوی استایلی راحت و کژوال در روزهای گرم هستند. مدل لباس ساحلی و سارافون‌ها اصولاً بلند هستند. این لباس‌ها نه‌تنها اندام شما را به‌طور کامل می‌پوشانند بلکه پوست شما را در برابر اشعه‌های مضر و گرمای خورشید نیز محافظت می‌کنند. پیراهن‌های ساحلی اغلب از پارچه‌های نخی خنک در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع دوخته می‌شود که می‌تواند استایل شاد تابستانی جذابی برای دختران جوان بسازد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پیراهن زنانه بندی نخی

پیراهن زنانه بندی نخی

پیراهن ساحلی را چطور ست کنیم؟

اگر اهل ست کردن لباس ساحلی خود با مانتو هستید، مانتو‌های ساده گزینه مناسبی هستند. مانتو‌های جلوباز به‌خوبی با انواع مدل لباس ساحلی ست می‌شوند و خنکی و راحتی زیادی برای شما به ارمغان می‌آورند. بنا بر سلیقه خود می‌توانید پیراهن ساحلی‌تان را طرح دار انتخاب کنید و مانتویی ساده روی آن بپوشید یا بالعکس. از انتخاب مانتو و پیراهن ساحلی طرح دار هم‌زمان، جدا بپرهیزید. زیرا ظاهرتان زیادی شلوغ و بی‌نظم به نظر می‌رسد.

برای بازی با رنگ‌ها به رنگ‌های مکمل فکر کنید تا ترکیبی چشم‌نواز ایجاد کنید. خانم‌های سایز بزرگ در چنین استایلی بهتر است برای مانتو به سراغ رنگ‌هایی تیره‌تر و البته بدون طرح باشند و خانم‌های لاغر در جستجوی مانتو‌هایی طرح دار برای روی پیراهن ساحلی‌ خود باشند. اگر گرما زیاد اذیتتان می‌کند به سراغ انتخاب رنگ‌های روشن بروید. اما اگر اصرار به پوشیدن رنگ‌های تیره دارید، ترجیحاً از پارچه‌های حریر استفاده کنید تا خلقتان را در گرما تنگ نکند.

پیراهن زنانه ابر و بادی آستین‌حلقه‌ای

پیراهن زنانه ابر و بادی آستین‌حلقه‌ای

 

لیست قیمت پیراهن های زنانه

استایل ویمسیکال با انواع مدل لباس ساحلی

سوپر مدل مشهور ایتالیایی کیارا فرانی به‌عنوان یکی از طرفدارهای سبک ویمسیکال، با پیراهن‌های ساحلی رنگی بلند به استقبال تابستان می‌رود. اگر شما نیز از طرفداران سرسخت این سبک هستید، پترن های گل‌دار با پارچه‌های خنک و رنگ‌های شاد و سرزنده را با رنگ‌های خنثی ترکیب کنید تا یک استایل خیال‌انگیز ویمسیکال برای روزهای تابستانی خود بسازید.

پیراهن زنانه آف شولدربا نوار کش‌باف در کمر پیراهن

پیراهن زنانه آف شولدربا نوار کش‌باف در کمر پیراهن

نکته‌های انتخاب لباس ساحلی شیک

درست است که لباس ساحلی زنانه اصولاً پیراهن‌های گشاد و راحتی هستند، اما نباید در انتخاب آن‌ها سرسری عمل کنید. مثلاً مدل لباس ساحلی چندین طبقه با مانتویی گشاد و چین‌دار شما را در دنیایی از پارچه غرق می‌کند که نه‌تنها راحتی و خنکی نخواهد داشت، بلکه ظاهری شلوغ و شلخته نیز به شما خواهند داد. لذا هنگام خرید یا دوختن لباس ساحلی شیک حتماً به این موضوع توجه کنید و حتماً به دنبال مدل مناسبی بر اساس فیزیک و اندام خود باشید. رایج‌ترین مدل لباس ساحلی، پیراهن‌های نخی یقه‌گرد یا یقه‌هفتی هستند که اغلب کمرکش دوزی شده دارند. اگر دوست ندارید در تابستان لباس به تنتان بچسبد، مدل لباس ساحلی آزادی که در قسمت کمر کفش‌دوزی ندارد را انتخاب کنید.

​پیراهن ساحلی زنانه دکلته با کمر کشی

​پیراهن ساحلی زنانه دکلته با کمر کشی

اکسسوری‌های مناسب لباس ساحلی

استفاده از زیورآلات واقعاً می‌توانند استایل تابستانی شما را به سطح جدیدی ارتقا دهند. اگر به دنبال داشتن یک استایل غیررسمی منحصربه‌فرد هستید سعی کنید از قطعات بزرگ زیورآلات مانند گردنبندهای بزرگ یا گوشواره‌های روشن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از گردنبندهای درخشان و گوشواره‌های آویز استفاده کنید تا حس مجلل‌تری به استایل خود ببخشید، یا با قطعات کوچک مانند گوشواره‌های میخی و دستبندهای ساده استایلی شیک در تابستان برای خود بسازید. کفش یکی دیگر از اکسسوری‌هایی است که می‌تواند به تغییر سبک یک استایل تابستانی با لباس ساحلی زنانه کمک کند. حتی غیررسمی‌ترین مدل لباس ساحلی نیز وقتی با صندل‌های پاشنه‌بلند پوشیده ‌شود، استایل جذابی را به نمایش می‌گذارد. صندل‌های بنددار تخت با یک پیراهن ساحلی آستین‌بلند گزینه جذابی برای یک پیاده‌روی تابستانی است. کتانی سفید همراه با پیراهن‌های ساحلی نیز حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

دیگر گزینه‌ای که می‌تواند تکمیل کننده استایل تابستانی با پیراهن‌های ساحلی باشد کیف‌های کنفی است که در سایزهای مختلفی موجود هستند. این کیف‌ها که دو سالی است حسابی ترند شده‌اند به‌خوبی با چنین استایل تابستانی ست می‌شود. می‌توانید رنگ کیفتان را نیز هماهنگ با رنگ شال یا طرح لباس ساحلی خود انتخاب کنید. با رنگ‌ها بازی کنید تا به کلیاتی جذاب دست پیدا کنید.

 

مطالب مرتبط

ست لباس خنک زنانه برای داغ ترین روزهای تابستان

15 ترند ماندگار بهار امسال

دامن هاي بلند براي تابستان

جدیدترین ترندهای دنیای فشن ۲۰۱۹

ایده‌هایی برای استایل تابستانی

بهترین استایل بهاری دخترانه در سال جدید

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *